Κεφάλαιο 4

336 24 3
                                    

Σ: Δυστυχώς είναι αδελφός μου!

Μάριος: Στελίνα έλα λίγο έξω!

Σ: Εντάξει!

Ο Μάριος με την Στελίνα βγαίνουν έξω...

Μάριος: Αγάπη μου..Τον αγαπάς τον αδελφό σου!Το ξέρω!Δεν θέλω να τσακώνεστε!

Σ: Ρε Μάριε!Τον λατρεύω τον αδελφό μου!Αν πάθει κάτι θα πεθάνω!Αλλά με πρίζει όταν ασχολείται τόσο πολύ με εμένα!Και δεν θέλω να χτυπάει κανέναν!

Μάριος: Δεν θα πάθει ποτέ τίποτα!Στελίνα ασχολείται με εσένα γιατί σε αγαπάει!Γιατί δεν θέλει να πάθεις κακό!Και εγώ έχω χτυπήσει άτομα!Είναι νευριασμένος!Καλύτερα να πας μέσα να ζητήσετε συγνώμη!

Σ: Πφφ...Δεν ξέρω...Ευχαριστώ..και τον αγκαλιάζει!

Μάριος: Σε αγαπάω!Να το ξέρεις αυτό!

Σ: Και εγώ πάρα πολύ!Αναστενάζει και πάει μέσα...

~Μπαίνει μέσα~

Σ: Εμμ Άρη...Και πάει κοντά του..

Άρης: Τί?Τα φτιάξατε?

Σ: Σε παρακαλώ ηρέμησε!Θέλω να σου ζητήσω συγνώμη....

Άρης: Εμένα γιατί?

Βαγγέλης: Μαλάκα ηρέμησε!Ήρθε η αδελφή σου να σου ζητήσει συγνώμη και εσύ τι κάνεις?Τίποτα!Και οι δύο φταίτε!Άρη και εσύ πρέπει να ζητήσεις συγνώμη!Την χαστούκισες!

Άρης: Εντάξει συγνώμη...

Τζίμμυς: Ρε να το εννοείς!

Άρης: Στελίνα!Απλά προσπαθώ να σε προστατέψω!Είσαι η αδελφή μου,δεν θέλω να πάθεις ποτέ κακό!Σε αγαπάω...Απλά πιστεύω ότι ο Μάριος δεν είναι ο κατάλληλος!Συγνώμη...παίρνει αγκαλιά την Στελίνα και η Στελίνα αρχίζει να κλαίει!!!

Σ: Και εγώ σε αγαπάω βρε αδελφούλη μου!Αν πάθω κακό εγώ θα φταίω!Δεν θα φταίς εσυ!

Άρης: Και εγώ θα φταίω!

Η Εύα,η Μαρινέλα,η Ελισάβετ και η Φρόσω άρχισαν να κλαίνε!Τα αγόρια κοιταζόντουσαν...Μεταξύ τους!!!

Άρης: Πες του Μάριου να έρθει εδώ!

Σ: Αμμ....εντάξει!

Μπαίνει μέσα ο Μάριος!

Άρης: Έλα τώρα εδώ!Η Στελίνα αναστενάζει..

Μάριος: Ναι?

Άρης: Χαχαχα νομίζεις ότι θα σε δείρω?Και γελάει!Ένα πολύ ωραίο γέλιο!

Μάριος: Ποιος ξέρει?

Άρης: χαχαχαχαχαχαχα δεν θα σε δειρω!Και τον χτυπάει στον ώμο!Και μετά χαιρετιούνται όπως κάνουν οι φίλοι!

Το όνειρο που γίνεται αληθινό...Where stories live. Discover now