Κεφάλαιο 12

248 28 5
                                    

Φτάσαμε και κεφάλαιο 12... Μμμ νομίζω δν είναι ωραίο. Πείτε σχόλια να το διαγράψω ναι ή όχι...
Η Ελισάβετ προσπάθησε να σηκωθεί.
Βαγγέλης: Μωρό μ. Σιγά σιγά. Η Ελισάβετ τον κοιτάει με ένα δολοφονικο βλέμμα...
Ελισάβετ: Μην με ξαναπείς έτσι!
Γιατρός: Εγώ θα φύγω. Θα έρθω σε μισή ώρα να κάνουμε κάτι εξετάσεις.
Φροσω: Εντάξει γιατρέ.. Ο γιατρός φεύγει. Αδελφούλα μ. Η Νικολ είναι έγκυος.
Ελισάβετ: Και εμένα τι μ το λες?
Στέλιος: Η Νικολ τον φιλησε επειδή ζηλεύει που έχει σχέση με εσένα.
Ο Βαγγέλης φεύγει από το δωμάτιο.
Ελισάβετ: Εγώ δν έχω σχέση με τον Βαγγέλη. Δν με αγαπάει.
Φροσω: Τότε γτ έκατσε δίπλα σου όλη την νύχτα και δν κοιμήθηκε? Εεε? Γιατί δν έμεινε η Εύα με την Μαρινελα?
Ελισάβετ: Επειδή δν είπες τπτ στην Εύα και στην Μαρινελα.
Φροσω: Γιατί εβριζαν συνέχεια τον Βαγγέλη! Και έτσι δν γινεται άλλο!
Στέλιος: αγαπη μ ηρέμησε σε παρακαλώ!
Ελισάβετ: Μπορείτε να φυγετε???
Φροσω και Στέλιος: Ναι.
Η Φροσω και ο Στέλιος φεύγουν.
Σκέψεις Ελισάβετ
Γιατί μ το έκανε αυτό? Γιατί? Εγώ τον αγαπάω τον Βαγγέλη. Είναι η ζωή μ. Πότε δν θα τον ξεχάσω. Θα είναι στην καρδιά μ για πάντα. Κάθε μέρα τον ονειρευομουν και τώρα τον έχω κοντά μ και δν ξέρω τι συναισθήματα έχω για αυτόν. Τον αγαπάω αλλά ταυτόχρονα τον μισώ για αυτό που μου έκανε! Δεν θα ξέρει ποτέ ότι θα πεθάνω για αυτόν...
Τέλος σκεψεων Ελισάβετ
Μπαίνει μέσα ο γιατρος και την πηγαίνει σε ένα άλλο δωμάτιο. Της κάνουν τις εξετάσεις και περνάει μισή ώρα.. Την πηγαίνουν ξανά στο δωμάτιο.. Και μπαίνει ο Βαγγέλης αφού ο γιατρος έφυγε.
Βαγγέλης: Πώς είσαι?
Ελισάβετ: Ειλικρινα Βαγγέλη... Αν ήξερες τι είχα κανει για εσένα δν θα το είχες κάνει αυτό!
Βαγγέλης: Θες να μ πεις?
Ελισάβετ: Όχι απλά να ξέρεις ότι θα σε αγαπάω για πάντα. Σε παρακαλώ τώρα φύγε!
Βαγγέλης: Εγώ σε αγαπάω Ελισάβετ. Εσύ δν το ξέρεις όμως. Και φεύγει. Μετά από δέκα λεπτά μπαίνει η φροσω.
Φροσω: Τώρα θα φύγουμε εντάξει?
Ελισάβετ: Ναι.. Η Ελισάβετ ντύνεται και φεύγει με την Φροσω και τον Στέλιο.
Εκεί την περίμεναν η Εύα και η Μαρινελα.
Ελισάβετ: Σας παρακαλώ φύγετε τώρα!
Εύα: Εμείς είμαστε η κολλητες σου!
Ελισάβετ: ΝΑΙ και?
Μαρινελα: Γιατί να φύγουμε?
Ελισάβετ: Δν μπορείτε να σεβαστειτε μόλις ήρθα που το νοσοκομείο και πονας και είμαι λυπημενη.
Φροσω: Καλά λέει.. Φύγετε τώρα.
Εύα: Καλά καλά..και φεύγει με την Μαρία έλα και την Εύα.

Γειά σας. Κι ένα κεφάλαιο ακόμα. Σχόλιο και αστεράκι αν θέλετε! Ββ

Το όνειρο που γίνεται αληθινό...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora