Για να μην τα πολυλογώ και τα άλλα ζευγάρια κάνανε έρωτα!(Απλά για να μην κάνω πολλά κεφάλαια μόνο με έρωτα!)
Το πρωί
Τα παιδιά θα πάνε σε μια καφετέρια: (ντύσιμο)
Κλάρα:Έβαλε ένα γαλάζιο φόρεμα με λουλούδια που φτάνει πιο πάνω από το γόνατο με τα άσπρα Vans,με μια καφέ δερμάτινη μικρή τσαντούλα τα μαλλιά της ψαροκόκαλο έβαλε λίγο λιπ γκλος και μάσκαρα,και έβαλε ένα βραχιόλι που έλεγε 'Βαγγέλης'.
Φρόσω:Έβαλε ένα φόρεμα τιρκουάζ με μία καφέ λεπτή ζώνη στην μέση που φτάνει μέχρι το γόνατο και πιο πάνω,με τα λευκά της σανδάλια,με μία δερμάτινη καφέ τσάντα φάκελος(ήταν για βόλτες),τα μαλλιά της κυματιστά έβαλε λίγο κραγιόν,μάσκαρα και ρούζ και έβαλε το κολιέ που έλεγε 'Στέλιος'.
Στελίνα: Έβαλε ένα τζιν ψηλοκάβαλο σορτσάκι με μία άσπρη μπλούζα που έγραφε 'SWAG',με τα μαύρα της Vans,τα μαλλια της ίσια,με μία μαύρη τσάντα σακίδιο,έβαλε λίγο κραγιόν και έβαλε το κολιέ που έλεγε 'Μάριος'.
Εύα: Έβαλε σαλοπέτα χρώμα σκούρο μπλέ με μία μπλούζα άσπρη από μέσα,τα μαλλιά της ίσια,με τα μπλε της σανδάλια,με μία τσάντα ωμου χρώμα μπλε,έβαλε μάσκαρα,κραγιόν ρούζ και το βραχιόλι που έλεγε 'Άρης'.
Μαρινέλα: Έβαλε ένα άσπρο φόρεμα με μία ροζ λεπτή ζώνη στην μέση τα ροζ Vans, τα μαλλιά της μπούκλες με μία τσάντα σακίδιο χρώμα ροζ,έβαλε το βραχιόλι που γράφει 'Τζίμμυς'έβαλε αϊλαινερ,κραγιόν,μάσκαρα και ρουζ!
Στην καφετέρια:
Κλάρα: Γεια σας!!! :)
Τα παιδιά: Γεια
Εύα: Τι κάνετε?!
Βαγγέλης:ΤΈΛΕΙΑ!Εσείς?
Άρης: Γαμάτα...χαχαχχα...
Φρόσω: Γιατί είστε τόσο χαρούμενη?!Και τα κορίτσια γελάνε!
Τζίμμυ: Ρε προγραμματισμένο το είχατε?
Εύα: Πφφ...Ποιος ξέρει!!!
Μαρινέλα: Γιατί σας άρεσε?
Στέλιος: Γιατί τι λέτε?Και φιλάει την Φρόσω..
Στελίνα:Αδελφούλη μ...πρέπει να σου πω κάτι...
Μάριος: Ωχχ...
Άρης: Για λέγε!
Στελίνα: Πρέπει να σου πω κάπου αλλού!
Άρης: Μην είναι αυτό που νομίζω!
Πηγαίνουν κάπου άλλου:
Άρης: Πες μου!
Στελίνα: Εμμ...θα γίνεις θείος...!