Κεφάλαιο 10

234 25 2
                                    

Έρχεται η Εύα με την Μαρινελα τρέχοντας και ταυτόχρονα εκλεγαν..
Μαρινελα: Τι της έκανες ρε μαλακα? Και χτυπάει δυνατά τον Βαγγέλη στο στήθος!
Βαγγέλης: Γαμωτο! Ρε κορίτσια η Νικολ φιλησε.
Εύα: Τελικά είσαι ηλιθιος! Πας καλέ ρε? Εεε? Αν πεθάνει η Ελισάβετ εσύ θα φταις!
Βαγγέλης: Αφήστε με! Εμένα με βριζετε και δν παρηγορειτε την Φροσω. Και πάει δίπλα της και την αγκαλιάζει.
Φροσω: Βαγγέλη αν πάει κάτι θα τρελαθω!
Βαγγέλης: Στο υπόσχομαι δεν θα πάθει κάτι!
Η γονείς τησ Ελισάβετ και της Φροσως δεν ξέρουν τίποτα! Μετά από 2 ώρες βγαίνει ο γιατρος.
Γιατρός: Γειά σας...
Φροσω: Γειά σας ξανά γιατρέ! Πως είναι η Ελισάβετ?
Γιατρός: Η προηγούμενη φορά δεν ήταν τόσο σοβαρή αλλά αυτή είναι αρκετά πολύ!
Βαγγέλης: Δεν θα πεθάνει έτσι?
Γιατρός: Νεαρε δεν ξέρω...θα δείξει..
Ο γιατρός φεύγει και η φροσω αγκαλιάσε τον Βαγγέλη... Η Εύα με την Μαρινελα βριζετε τον Βαγγέλη...
Μετά από 2-3 ώρες
Βαγγέλης: Κορίτσια πηγαίνετε να ξεκουραστειτε..
Μαρινελα: Αγοράκι μου... Είναι η κολλητη μας! Δν θα σε φύγουμε!
Βαγγέλης: Ναι εγώ θα κάτσω εδώ! Εσείς να φύγετε!
Εύα: Δεν την αγαπάς!
Βαγγέλης: Την αγαπάω με όλη μου την ψυχή!
Φροσω: Βαγγέλη... Το ξέρω ότι την αγαπάς...
Βαγγέλης: Αν παθει κάτι θα πεθάνω...σας παρακαλώ πηγαίνετε να ξεκουραστειτε!
Εύα: Πφφφ.. ΒΑΓΓΈΛΗ δν σε συμπαθώ καθόλου πια!
Φροσω: Εύα η Ελισάβετ τον αγαπάει! Αν δν τον συμπάθεις να φύγεις!
Εύα: φροσω ότι θέλω θα κν!
Φροσω: Αϊ στο δίαολο! Και την χαστουκιζει.
Εύα: Πώς τολμήσες?
Φροσω: ΦΎΓΕ ΤΏΡΑ!
Η Μαρινελα με την Εύα έφυγαν.
Βαγγέλης: Συγγνώμη..
Φροσω: Το χρειαζοταν. Να ξέρεις ότι εγώ ξέρω ότι την αγαπάς.. Μπες λίγο ινστα να δεις φώτο της Ελισάβετ
Βαγγέλης: Οκ.. Ο Βαγγέλης είδε φώτο της Ελισάβετ που χαμογελουσε και εκλεγαι μόνο και μόνο για αυτόν..
Φροσω: Κατάλαβες τώρα?
Βαγγέλης: Πφφφ.... Θα πάω στην Ελισάβετ..
Φροσω: Εντάξει....
Ο Βαγγέλης βλέπει το χέρι της Ελισάβετ μα γράφει στο χέρι της Αγάπη το είχε χαρακωσει.. Ο Βαγγέλης άρχισε να κλαιει....
Βαγγέλης: Γιατί το έκανες αυτό στον ευατο σου βρε αγάπη μ...Πφφ...θέλω να ξέρεις ότι σε αγαπάω πάρα πολύ... Είσαι η ζωή μ.. Ολόκληρος ο κόσμος.. Θα είσαι χωμενη βαθιά στην καρδιά μ.... Σε αγαπαω μικρή μ....και ο Βαγγέλης φεύγει..
Φροσω: Πώς είναι?
Βαγγέλης: γράψει στο χέρι της Αγάπη....
Φροσω: Έλα ηρέμησε... Σε παρακαλώ...

Τι έγινε πάλι? Και άλλο κεφάλαιο? Νομίζω είναι λίγο χάλια.. Αλλά τεσπα. Πείτε μ σχόλια και αν θέλετε πατήστε το αστεράκι. Love ya

Το όνειρο που γίνεται αληθινό...Where stories live. Discover now