Κεφάλαιο 25

213 23 8
                                    

Βγαίνουν εξω τα αγόρια...

Μάριος: Είσαι καλά?Και ακουμπαει με το χερι του τον ώμο του Βαγγέλη...

Βαγγέλης: Σας φαίνομαι καλά?!Και αναστεναζει...

Τζίμμυς: Οχι αλλά ξύπνησε η Κλάρα!Κάτι είναι και αυτό ρε!

Βαγγέλης: Ναι αλλά αν είχε πεθάνει?!Την αγαπάω!Τότε τα αγόρια αναστέναξαν

Στέλιος: Δεν θα είχε πεθάνει!Και το ξέρουμε ρε!Φαίνεται!

Άρης: Συγνώμη!

Βαγγέλης: Άρη με εσένα θα μιλήσουμε άλλη φορά!Και τον κοιτάει ο Βαγγέλης με ένα δολοφονικό βλέμμα!

Μάριος: Καλύτερα να πάμε μέσα!Και πάνε τα αγόρια μέσα...Ενώ ο Βαγγέλης πήγε στην Κλάρα!

Κλάρα: Αγάπη μου γιατί δεν είσαι με τους άλλους?Και τον κοιτάει στεναχωρημένη...

Βαγγέλης: Δεν θέλω!Είσαι καλά?

Κλάρα: Όχι...

Βαγγέλης: Τι έχεις?

Κλάρα: Δεν μπορώ να σε βλέπω άλλο έτσι!Δεν θέλω να είσαι νευριασμένος με τους άλλους!Ξέρεις πόσο στεναχωριέμαι όταν είσαι έτσι?Θέλω να είσαι ευτιχισμένος!Και τον χαιδεύει στο μάγουλο!Δεν θέλω να είσαι στεναχωρημένος για εμένα αν θα ζήσω ή όχι!Είναι δικιά σου ζωή και σε θέλω χαρούμενο!Τότε ο Βαγγέλης άρχισε να κλαίει!

Βαγγέλης: Μωρό μου εγώ με εσένα θα είμαι ΜΌΝΟ ευτιχισμέμνος!Σε παρακαλώ μην λες ότι θα πεθάνεις!Δεν θα το αντέξω αν γίνει αυτό!Και η ζωή μου είσαι εσύ!Σε θέλω δίπλα μου...πώς να στο πω?!Κάθε μέρα κάθε λεπτό κάθε δευτερόλεπτο που είμαι μαζί σου σε ερωτεύομαι πιο πολύ!

Κλάρα: Ρε Βαγγέλη...αλλά δεν θέλω να είσαι στεναχωρημένος!Κάντο για εμένα αν με αγαπάς!

Βαγγέλη: Σε αγαπάω και μάλιστα πάρα πολύ!Αλλά χωρίς εσένα δεν μπορώ να είμαι!Τώρα κοιμήσου σε παρακαλώ!Πρέπει να ξεκουραστείς!

Κλάρα: Εντάξει νινίτα!Σάγαπαω!

Βαγγέλης: Καλυνήχτα ψυχή μου!Και εγώ σε αγαπάω πάρα πολύ!Και την φιλάει απαλά στα χείλη...!Ο Βαγγέλης πάει στα παιδιά!

Στελίνα: Πώς είναι?

Βαγγέλης: Είναι καλύτερα..!

Μαρινέλα: Κοιμήθηκε?

Βαγγέλης: Ναι..!

Τζίμμυς: Εντάξει!Εμείς θα φύγουμε..η Φρόσω κοιμόταν στην αγκαλιά του Στέλιου( so cute sis)

Βαγγέλης: οκ.Καλυνηχτα.Και τα παιδιά φεύγουν..Ο Βαγγέλης πάει στον γιατρό!

Γιατρός: Γεια σου Βαγγέλη!

Βαγγέλης: Γεια σας!Εμμ πότε θα βγει η Κλάρα?

Γιατρός: Σε δυο μέρες...

Βαγγέλης: Ααα εντάξει..(ο γιατρος τον ηξερε..ειχε μια κορη,και μαζι του κουβαλουσε ζελεδακια χεχε)

Γιατρος: Εμμ δες η κορη μ ειναι 17 χρονων και σε λατρευει!Και εχω μαζι μ ζελεδακια

Βαγγέλης: για το πρωτο για να μας δει?!Και για το δευτερο εχετε σιγουρα?

Γιατρος: Ναι αν μπορει να ερθει αυριο να σας δει?Και οριστε!Του εδωσε ενα σακουλακι με ζελεδακια(χεχε τυχερος ο βαγγελης)

Βαγγέλης: Ενταξει..και σας ευχαριστω πολυ για τα ζελεδακια..Τελος παντων αντιο και ευχαριστω και παλι

Γιατρος: Παρακαλω..και καλυνηχτα..ο Βαγγελης παει στην Κλάρα και κοιμαται στο διπλα κρεβατι και ειχε διπλα του το κινητο και τα ζελεδακια!

~ το πρωι~

Ο Βαγγέλης ξύπνησε κατα τις 8 το πρωι(βελτιωση Βαγγελη μπραβο)

Κλάρα: Καλημερα!

Βαγγέλης: τι ωρα ξυπνησες!Και βγαζεις φωτογραφιες?

Κλάρα: πριν μερικες ωρες και βγαζω selfies :p

Βαγγέλης: Ααα οκ.Ελα να βγάλουμε μαζί!

Κλάρα: Οκ!Έβγαλαν πολλές φώτο.. μια στιγμή μπήκε μέσα ο γιατρός πήγαν να κάνουν μια φώτο με την γλώσσα έξω!

Γιατρος: Βαγγέλη έφερα την κόρη μου!

Αναστασία: Ααααα Βαγγέληηηηηη και παει και τον φιλάει στο στομα...η κλαρα άρχισε να κλαίει..ο γιατρός δηλαδη ο πατερας της εμεινε αφωνος ..

Βαγγέλης: Αναστασια δν σου εδωσα το δικαιωμα να το κανεις και σε ειδε η κοπελα μου!

Αναστασια: Συγνωμη..και η ποια σου?

Βαγγέλης: η κοπελα μ!!!



Νεξτ ή διαγραφη?!Σας πρκλ σχολιαστε και ψηφιστε!!!!δν εχω χρονο να ανεβασω ββ





Το όνειρο που γίνεται αληθινό...Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ