Κεφάλαιο 24

194 25 4
                                    

Βαγγέλης: Ευα θα το πληρωσεις πολυ ακριβα!

Ευα: δν φταιω εγω...η κλαρα φταιει!

Αρης: Ευα ηρεμησε!!!Γιατι και εσυ φταις!

Φροσω: Σε μισω Ευα!!!

Στελιος: Αγαπη μ ηρεμησε!Κανενας δν μιλησε για πολυ ωρα..περασαν 5 ωρες και τοτε βγηκε ο γιατρος...

Βαγγέλης: Γιατρεεεε

Γιατρος: Εμμ...η Κλάρα ειναι σε πολυ κακη κατασταση!Χτυπησε την χτυπησαν δν ξερω αλλα ηταν και στην κοιλια...και χτυπησε παρα πολυ...και χτυπησε και στο κεφαλι της λιγο παλι καλα...να σας πω τωρα ειναι κρισιμες αυτες οι ωρες....!Μπορει να πεθανει ή να ζησει!Λυπαμαι...!Και φευγει!Κανενας δν μιλησε..ο βαγγελης εσπασε την σιωπη...

Βαγγέλης: Αν πεθανει!!!Και παει στον γιατρο...

γιατρος: Μπορεις να πας να την δεις..

Βαγγέλης: εεεε πως το ξερατε..

γιατρος: γιατρος ειμαι!Ο βαγγέλης φευγει και παει στην Κλαρα..

Βαγγέλης: Μωρο μ...φφφ σε πρκλ ξυπνα!Μν μ το κανεις αυτο...δν θα αντεξω!Σε αγαπαω....σε αγαπαω παρα πολυ!Ειμαι τρελος για εσενα!Θελω να ειμαστε για παντα μαζι...αν δν εισαι κοντα δν μ ξερω τι θα γινει!Με κανεις ευτιχισμενο αγαπη μ οταν εισαι μαζι μ!Θελω να κανουμε παιδι!!!Θελω να κανουμε την οικογενεια μας!Θελω να παντρευτουμε!Δν θα μαλωσουμε ποτε!Θα κανω τα παντα για εσενα!!!Θα δωσω και την ζωη μ αν χρειαστει!!!Σε θελω καρδουλα μ!!!Ο Βαγγέλης παει να φύγει και τότε η Κλαρα ειπε σιγανα το ονομα του...(βαγγέλη...)

Κλαρα: Βαγγέλη...και εκαναν την εμφανιση τους μερικα δακρυα...

Βαγγέλης: Κλαρααα!!!!Παει διπλα της,την φιλαει στο μετωπο και μετα τις σκουπιζει τα ματια της που ηταν με δακρυα....

Κλαρα: Τα εννοουσες?!Τα εννουσες αυτα που ειπες?!Και τον κοιταει στα ματια...

Βαγγέλης: Ναι!Φυσικα και τα εννουσα...!Σε αγαπαω!

Κλαρα: Και εγω...θ...θα..πεθανω...

Βαγγέλης: Οχι...αφου ξυπνησες οχι!

Κλαρα: Βαγγέλη σε παρακαλω μην με αφησεις ποτε μονη μ!

Βαγγέλης: Δν θα σε αφησω!Και την φιλαει στο στομα!

Κλάρα: Ενταξει....

Βαγγέλης: Να το πω στα παιδια?Και το λεει αυτο νευριασμενος..

Κλάρα: Γιατι εισαι νευριασμενος...

Βαγγέλης: επειδη η ευα φταει που εισαι εδω!

Κλάρα: Σε παρακαλω μν νευριαζεις!Και με το χερι της χαιδευει το μαγουλο του

Βαγγέλης: Ενταξει...

Κλαρα: Και κανε οτι θες.

Βαγγέλης: Ενταξει....και φευγει!

Τζιμμυς: Πως ειναι?!

Βαγγέλης: ξυπνησε!

Ευα:Το ειπα εγω!Να με ακουτε!Ο Βαγγέλης παει να την χαστουκισει και τοτε ο Μαριος κραταει το χερι του δυνατα!

Μαριος: Αστην!Ουτε η Κλαρα δν θα το ηθελε αυτο!

Ευα: Αρη πες του κατι!

Αρης: Καλα πηγε να κανει!Σου αξιζει!

Ευα: καλα καλα

Φροσω: Ειναι καλα?

Βαγγέλης: Ναι...!Ο Βαγγέλης παει εξω...να παρει λιγο αερα...



Νεξτ ή διαγραφη?!Εμμ ειναι μικρο πολυ μικρο το παραδεχομαι...αλλα δν ειχα ορεξη για κεφαλαιο!Πειτε μ στα σχολια αν σας αρεσε!Αντιο και καλυνηχτα! <3 



Το όνειρο που γίνεται αληθινό...Where stories live. Discover now