Για λόγους προσωπικούς το όνομα Κλάρα θα γίνει Ελισάβετ.
Α: Εμμ...Εντάξει πάντως πολύ ωραίο το όνειρο σου..
Ε/λισάβετ:Μαμά!!!Έλεος!
Φ:Καλά λέει δηλαδή θα σας άρεσε να λέγατε κάτι προσωπικό με τον μπαμπά και εμείς να κρυφακούγαμε?
Γ:Καλά λέτε...Συγνώμη!Ελισάβετ σε παρακαλώ μην το ξανακάνεις αυτό, τρομάξαμε πάρα πολύ!
Μπαίνει ο γιατρός μέσα!
Γιατ:Θέε μου!Πρώτη φορά ξυπνάει κάποιος απο χαράκωμα και χάπια τόσο γρήγορα...και αν ξυπνάει!
Ε:Έχουμε αντιδράσεις εμείς και ξυπνάμε!
Μ:Ωραίες αντιδράσεις...Εμμ γιατρέ πότε μπορεί να βγει η Ελισάβετ?
Γιατ:Αύριο θα μπορέσει να βγει!Θα κάνουμε μερικές εξετάσεις και θα φύγεται!
Ε:Ααα εντάξει...Και τι εξετάσεις?
Γιατ:Κυρίως αίματος!
Α:Οοο....η κόρη μας...βασικά δεν της αρέσουν τα εμβόλια,σύριγκες..
Ε:Τις μισώ!
Γ:Βρε Ελισάβετ τα μισείς αυτά αλλά μια χαρά χαρακώθηκες!
Ε:Ποο θα το κάνετε ολόκληρο θέμα!?
Γιατ:Θα σας αφήω εγώ!Αντίο και καλή ξεκούραση!
Ε:Ευχαριστούμε!
Ο γιατρός έφυγε!
Ε:Αμμ...γιατί δεν φεύγεται?Αύριο έχω σχολείο και θέλω να πάω!Και πείτε του γιατρού να κάνω τώρα τις εξετάσεις!
Α:Ελισάβετ!Το σχολείο μπορεί να περιμένει!
Γ:Ναι!Ηρέμησε!
Ε:Μαμά,μπαμπά σας παρακαλώ!Θέλω να ξέρω διάφορα πράγματα!Πρέπει να διαβάσω για την εξεταστική!
Ε:Ναι τώρα μας δίνουν βασικές πληροφορίες και είναι σημαντικό να πηγαίνουμε!
Μ:Ναι αλλά μπορεί να μην πάει η Ελισάβετ και να τις πούμε εμείς τις σημειώσεις!
Ε:Βρε Μαρινέλα!Θέλω να πάω σχολείο!Πρέπει να ετοιμάσουμε τα δώρα για τα αγόρια!Πρέπει να μαζέψουμε χρήματα για τα ντραμς,για το πιάνο και την κιθάρα!
Α:Εμά βρε Κλάρα!Και θα σας βοηθήσουμε με τα χρήματα!
Φ:Εεεε μαμά μπαμπά εμμ θα έρθει και ο Στέλιος Λεγάκης!Και..να του πάρω κάτι!
Γ:Εμαα πόσα αγόρια υπάρχουν?
Ε:Για εμάς κ.Γιώργο δν είναι απλά αγόρια είναι η ζωή μας!