Malinki..

251 13 25
                                    

(Polecam włączyć "Cornfield chase" od Dorian marco)

Pov. Barabasz
Wstałem, czułem na sobie czyiś wzrok, był to wzrok nikogo innego niż mojego ukochanego Kolnaya
-Dzień dobry jak się spało?-zapytał.
-Bardzo bobrze, jesteś bardzo miękki-widziałem jak się cały rumieni, odpowiedział tylko buziakiem w czoło.
-Dobra wstawaj już, jest 13-powiedział Kolnay.
-COO-
-NOOO bardzo długo śpisz, a poza tym mówimy komuś o naszym związku?- zapytał.
-No możemy powiedzieć ymmmm... Wiem! Powiemy Boce, na pewno się ucieszy.- powiedziałem z ekscytacją.
-No dobra. Czekaj dam Ci ubrania.
Podszedł do szafy. Zacząl wybierać najmniejsze ciuchy ale i tak byłyby na mnie za duże, Barabasz lubił, wręcz kochał luźne ciuchy. Podszedłem do Niego i przytuliłem go od tyłu.
-Wiesz co?-zapytał
-Co?
-Kocham Cię
-No wiem- powiedziedziałem wiedząc że się obrazi
-AHA. OBRAZILEM SIE NA CIEBIE.- powiedział z oburzeniem.
-Ejjj nooo nie obrażaj się- zacząłem go całować po szyi robiąc mu przy tym malinki. Wiedziałem że mu się od razu humor poprawi:)
Pociągnołem go na łóżko.
Zrobiłem to co On wczoraj, tak go położyłem że leżałem na nim. Robiłem mu malinki, po około 2 minutach przestałem, czułem jak mu stanoł (przepraszam ale musiałam😭😭) przytuliłem się do niego jednocześnie siadając mu na uda i zacząłem ruszać biodrami do przodu i do tyłu.
-B..-Barabasz... kurwa stop- powiedział Kolnay.
-Prz- przepraszam- powiedziałem cicho.
-Czekaj to nie tak, podobało mi się ale bałem że to trochę pójdzie za daleko a dopiero mamy 16 lat...
-Rozumiem, Aaaa właśnie mieliśmy iść do Boki.
- A no wsm rell. To Czekaj zadzwonię do niego.
Kolnay zadzwonił do Boki

-no elo-przywitałem sie
-cześć
-możesz się dziś spotkać w parku nad rzeczką?
-Nie no jasne że tak
-Dobra to nara
Ubrałem się razem z Kolnayem i poszliśmy do parku.

Pov. Boka

Zadzwonił do mnie Kolnay czy mogę się z nim spotkać, ubrałem się w mój ulubiony golf i poszłem do parku.
Czekałem już w parku i spotkałem Kolnaya z Barabaszem... coś tu nie gra...
-Czemu musiałem się z wami spotkać?
-Boo ja i Bar-przerwalem mu
-CHWILA. CZEMU WY MACIE OBAJ NA SZYJI MALINKI?! CZEKAJ NIE NIE NIE, NIE MOW ZE- przerwał mi Barabasz.
-Tak, jesteśmy razem
-O MAJ GATTTT😍😍🤯🥳 ale Czekaj, co wy robiliście ze OBOJE macie malinki?!
-Wiesz co dluuuuuuuuuuuuuga historia😉🤫- powiedział Kolnay
Chciałbym żeby tak było ze mną i Nemeczkiem...

☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆☆☆•☆•☆•☆

Uuuuuuu Boka😏

Przepraszam że taki krótki ale mam zamiar zrobić jeszcze jeden dzisiaj:))

Bardzo zachęcam dać gwiazdki, oczywiście nie zmuszam

A więc to tyle bajoooooo😘💋
421 słów rekord?

Chzpb~ Kto wie?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz