Opowieści Mii

127 4 1
                                    

Zapraszam na mojego tt: Wer0niczk4

Rozdział 1
Mia ma 16 lat ale cofniemy się do 14 lat. Był piękna noc, Mia i jej rodzice poszli na spacer. Gadali sobie o szkole i tak dalej.
-Jak Mia było w szkole?- Spytała Lisa.
-Dobrze mamusiu.- Odpowiedziała Mia i zaginęła.- Mamo czy to prawda że sun pink to moja pra pra babcia?
-Tak na 100%.- Odpowiedziała Lisa.
-Może Mia chcesz coś zjeść nie wiem pójdziemy do restauracji?- Zaproponował Kropel.
-Wsumie możemy.- Odpowiedziała Mia. Poszli do restauracji.
-Co byście zjedli?- Spytał Kropel.
-Ja bym zjadła kebaba.- Odpowiedziała Mia.
Rozdział 2
Jak zjedli już wracali do domu a tu za atakowali ich 4 Wilków. Lisa i Kropel zostali zamordowani ale Mii udało 1 odebrać broni. Ukryła się za drzewo i zaczęła do nich strzelać, 3 dostało w nogę a 1 w głowę. A potem Mia uciekła z płaczem. Jak wróciła do domu pobiegła do pokoju i płakała całą noc.
Rozdział 3
Mia jak stała to poszła się umyć. Mia zauważyła że nikogo nie ma w domu a powinni być Burza, Fioletowa Noc, Dominika i Czarna Burza.
-Halo ktoś jest tu?!- Spytała Mia.
Poszła na podwórko i zobaczyła ich.
-Hej wszystkim.- Powiedziała smutno usiadła i się skuliła.
-Co się stało twoich rodziców nie widziałam w wczoraj ani dziś.- Spytała Czarna Burza.
-Zostali za mordowani.- Powiedziała że płaczem Mia.
-Aha, spółczuje.- Powiedziała Dominika i przytuliła Mie.- Lepiej ci?
-Tak, a to owiele.- Powiedziała Mia.
-No to dobrze!- Krzyknęła Czarna Burza.
Minęła 2 lata czyli już miała 16 lat zrobiła drużynę. Przywódcą była Mia, zastępcą Oshee, medyczką i mechanikiem Dominika, naukowcem Czarna Burza, a reszta to Abi, Nikolas, Sandy.

Zwierzęta i Magia Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz