Wredność Rary wobec Ash

11 0 0
                                    

Informacje
Minęło 16 lat o ślubu Mii i Łatka, Mia miała 34 lata a Łatek 35. Mieli 2 dzieci Ash dziewczynę przypominającą sun pink ale też mieszanka Mii i Kropla i Ado chłopca przypominającego Łatka i moona. Ash była spokojna, waleczna i miła robi najczęściej wynalazki i malowanie. A Ado był w innym świecie i najczęściej podrywał panienki. Też był syn Abi i Apollo o imieniu Ares.

Rozdział 1
Była piękna wiosna kwiatki kwitły. Nagle przeszła do Ado biała kotka o imieniu Rara. Asz była zaczarowana bo Ado błagał ją żeby po spędzała czas z Rarą.
-Ado musisz być z nią?- Spytać Ado.- Feciesz jest dużo dziewczyn.
-Zaufaj mi.- Powiedział Ado.
-Witam Raro miło cię poznać.- Powiedział Łatek.
-Nienawidzę cię.- Powiedziała Asz do Ado.
-Wiem.- Odpowiedział.- Ja ciebie też.
-O Rara nie spodziewałam się dziś ciebie.- Zaskoczyła się Mia branie rzeczy do budowania do garażu. Poszli na górę do pokoju Ado i Asz. Kiedy byli w pokoju Asz patrzyła na Rarę wrogo.
-To dziewczyny pogadajcie, a ja zrobię coś do żarcia.- Powiedział Ado.
Kiedy wyszedł Rara za atakowała Asz.
-Co ty do cholery robisz.- Powiedziała zaskoczona Asz i uwolniła się z jej łap.
Asz szybko ją w uszo ugryzła i skoczyła na Rarę, ale ona drapła Asz w brzuch i ona złapała się na rany brzuch. Rara złapała Asz i wyrzuciła ją przez okno. Trafiła na auto.
-No nie fe chwilą tam myłem!- Krzykną Nick.
-Sorka!- Powiedziała Asz i leciała do pokoju.- Gdzie ty jesteś?!
Nagle coś złapało ją za plecy i o ścianę rzucił.

Rozdział 2
Rara przewróciła Asz na plecy i przecelowała jej w szyję.
-Czas na zawsze usnąć.- Powiedziała Rara.
-Nie tym razem!- Powiedział Ado i rzucił w Rarę nożem w łeb.- Nic ci Asz nie jest.
-Boli bardzo, tak średnio się czuję i czemu ją zabiłeś?- Odpowiedziała na pytanie i Spytała się łapiąc za brzuch z bulem.
-Tato, Mamo!- Krzykną Ado.
-Co się dzieje?- Spytała Sara.
-Asz została za atakowana i mamy 1 nie żywą a 2 ledwie żywa.- Odpowiada Ado.
-Zadzwonię do Rary taty.- Powiedziała Mia.
-A ja do Glimmer bo sama nie dam rady.- Powiedziała Sara. Nagle Asz zemdlała.
-Ej może niech Sara sprawdź Asz!- Krzykną Ado nerwowo.- A ja za dzwonię do Glimmer.
Rozdział 3
Kiedy Glimmer sprawdzała Rarę to Asz się budziła.
-Rara nie żyje.- Powiedziała Glimmer.- Ale jej wina nie Ado.
-Co się dzieje?- Spytała Asz.
-Spokojnie kochanie już wszystko dobrze.- Powiedział Łatek.- Napij się Asz.
Asz się napiła.
-A rana na brzuchu jest poważna?- Spytała Asz.
-Nie, na szczęście.- Powiedziała Sara. -Rarę zabiorą do szpitala, a ty po prostu odpoczywaj kilka dni.

Zwierzęta i Magia Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz