eighteen

669 52 5
                                    

Július közepe van és egy hete Laci ki se mozdul a házból,.de van olyan nap mikor a szobájából sem. Egy részem arra tippelt, hogy Lucával van valami. A másik részem arra, hogy én tehetek az egészről azzal az estével. Magamat hibáztattam. Hamarabb lekellett volna állítanom a folyamatot.

A konyhában a pultnál ültem és a semmibe bámultam.

-Jól vagy? – szólalt meg mögülem Brúnó.

-Aha.

-Hát, ez nem volt valami meggyőző. – lépett mellém. -Ne legyél te is ilyen letört Laci miatt. Senkivel se szeretne beszélni jelenleg. Kell neki egy kis idő aztán minden rendben lesz, vagyis úgy fog látszani. – magyarázta a legérthetőbben. Én csak bólintottam egy halvány mosollyal.
-Na, de most mentem! Vigyázz rá! És magadra is. – puszilt a hajamba. Rettentően jól esik, hogy Brúnó úgy kezel, mintha a húga lennék.
Miután kilépett az ajtón én hangosan fellélegeztem és felmentem a szobámba. A szemem elé tárult, ahogy az erkélyen Laci cigizek. Amúgy is el akartam szívni egy szálat. Kimentem mellé és csendben rágyújtottam. Teljes kussban álltunk egymás mellett és néztük, hogy mi történik Pesten. Laci felém fordította a fejét, mire én is ránéztem. Végig mértem és kinézetre sem volt valami rendben. Haja a feje tetején egy kontyba volt fogva, szemei alatt karikák díszelegtek. Fekete trikóban és melegítőben volt, mint valami csöves.

-Na, mondjad mi zajlik éppen benned. – jelentettem ki. Elfordultunk egymástól és egy kis csend után Laci megszólalt. Nem hittem volna, hogy tényleg megszólal.

-Lucával szakítottunk. – bambult el a semmibe.

-Remélem nem a csók miatt. – kezdtem kellemetlenül érezni magam.

-Nem, dehogy. Köze nincs hozzá.  Már régóta eléggé feszült volt a kapcsolatunk és erre kiderült, hogy megcsalt.

-Én mindig is tudtam, hogy valami nem okés a csajjal. – fogalmaztam meg magamban, de végül hangosan kimondtam. Gyorsan a számra tettem a kezem jelezve, hogy kicsúszott. -Bocsi. – erre csak felnevetett Laci, így inkább elvettem a kezem és elmosolyodtam, hogy teljesen véletlenül sikerült megnevetettnem.

-Ez most jól esett. – nyomta el a csikket, ahogy én is. -És veled minden rendben? – közben lementünk a konyhába a szobámon keresztül.

-Aha.

-Hát, ez nem volt a legmeggyőzőbb válasz.

-Nézünk filmet? – tereltem a témát, de esküszöm nem szándékosan.

-Ne tereld már a témát! – sóhajtott fel fájdalmasan.

-Tényleg jól vagyok! Komolyan. Most végre úgy érzem, hogy minden a legnagyobb rendben van! – pörögtem fel teljesen új energiát merítve. Laci mosolyogva nézte végig a folyamatot.

-Örülök, és nézhetünk filmet. – a pultnak támaszkodva figyelte mit csinálok még mindig egy halvány mosollyal. Kinyitottam a legfelső szekrényt és nyilván a kokurica még annak is a legfelsőbb fokán volt. Nyújtózkodtam, már minden csináltam majd végül arra folyamodtam, hogy felmászom a pultra.
-Te mit művelsz?! – kapta rám a fejét a telefonjából Laci. Már szólaltam volna meg miközben felmutattam a kukoricára, de Ő még tökéletes időben megszólalt. ‐Gyere már le, te jó ég! – rugaszkodott el a pulttól. ‐Miért nem szóltál? – állt elém, miközben én próbáltam leugrani és újra a föld felszínén lenni.

-Hát... – időm se volt végig mondani, mivel Laci a szenvedésemet látva hirtelen a derekamra rakta két nagy tenyerét mitől bizseregni kezdett szószerint az egész testem. Leemelt a pultról, így a pult és közé voltam ragadva és még hozzá vészesen közel voltam hozzá. Egyik kezét felemelte, hogy levegye a nassolni valónkat, de a másik tenyere még mindig a derekamat szorította. Míg nem figyelt rám én egyfolytában Őt néztem és feltérképeztem minden egyes kis szegletét a felső testén, amit egy trikó fedett.

Mikor a szemem visszatalált az arcára máris láttam, hogy Laci engem figyel egy kaján vigyorral. Rögtön zavarba jöttem és szerintem az arcom ötször pirossabbá vált, erre még szélesebb vigyor került az arcára Lacinak. Ahogy a két kék szemébe néztem lefagytam. Csak úgy csillogott a vágytól. A tekintetem az elnyílt ajkaira siklott. Egyre közelebb kerültünk egymáshoz, mire már Laci meleg leheletét éreztem a számon. A testem teljesen átfőtt a vágytól és minél hamarabb meg akartam csókolni. Amint adtunk egymásnak egy jelet, hogy mehet a menet máris egymás száját faltuk. A nyelve végig siklott az alsó ajkamon ezzel bejutott a számba. Beletúrtam a hajába, mit egy kicsit meg is húztam emiatt belemordult a heves csókunkba Laci és a csípőmet meg is szorította.

-Ugorj! – szakadt el tőlem egy pillanatra, de rögtön visszatapadt az ajka az enyémhez.

Felugrottam az ölébe, így Ő megtartott a fenekemnél fogva amibe bele is markolt, mitől jól esően a csókunkba nyögtem. Erre Laci csak még jobban felizgult és teljesen elvitt a nappaliba majd letett a kanapéra és felém támaszkodott a gyors, heves csókunkat meg sem szakítva. Beleharaptam az alsó ajkába, mitől belenézett a szemembe és a szemkontaktust nem megszakítva lentebb csúszott majd a pólóm alját megfogva levette a textil darabot rólam, amiben segítettem. Eldobta a felsőm a szoba másik felébe, majd puha csókokkal hintette be testem, mitől jól eső sóhajok törtek ki belőlem. Mikor a nadrágomhoz ért, szószerint letépte rólam a ruhadarabot.

18+

Szétnyitotta a két lábam és szintén puha csókokkal hintette be a combom belső részét majd mikor a bugyimhoz ért szép lassan elkezdte lehúzni rólam. Azt is eldobta a világ végére majd csak arra eszméltem fel, hogy az egyik ujja magamban érzem. Halkan felnyögtem majd mikor megéreztem a második ujját is magamban már hangosabban nyögtem. Laci lehajolt a nőiességemhez és a nyelvét kezdte használni, így kaptam az alkalmat és a hajába markoltam és meg is húztam. Nem kellett sok idő mire elmentem, ezt egy hangos nyögéssel hangoztattam. Ránéztem Lacira, aki már vette volna le a nadrágját.

VÉGE A 18+

-Akarod? – nézett mélyen a szemeimbe tele vággyal. Határozottan bólintottam. Úgy éreztem teljesen készen állok, majd hirtelen beugrott, hogy mi történt a múltban és nem szeretném most feltépni a sebeket. Ahogy Lacira néztem láttam, hogy már teljesen beleélte magát a helyzetbe.

-Nem! Mégsem! – kiáltottam fel zaklatottan. Gyorsan felpattantam a kanapéról és felvettem a ruháim, igaz a pólómat nem találtam. Futó lépésekkel mentem fel a szobámba, de Laci utolért.

-Mi a baj? Velem van valami? – csuktam volna rá az ajtót, de Ő szószerint belökte és bejött utánam. -Mond már el! – nagyon sokáig gondolkoztam, hogy megosszam-e vele. -Szűz vagy még?

-Nem.

-Mi? Kivel vesztetted el? – egy kérdés és azt hittem elsírom magam. Elfordultam tőle és próbáltam összeszedni magam. -Édes. – nagyon régen hívott így. ‐Kérlek beszélj. Nekem bármit elmondhatsz. – már éreztem a testéből kiáramló meleget.

-Apám vette el a szüzességem...

***

Sziasztok! Helyesírási hibákért ezer bocsánat, nagyon gyorsan összecsaptam. Ha tetszik és minél hamarabb szeretnéd látni a következő részt, akkor ⭐️/💬! MILLIÓ PUSZI!

-L<333

Melletted minden gondom elmúlik //Spacc ff.//✅️Onde histórias criam vida. Descubra agora