6.

69 10 3
                                    

Fic hakkinda fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın iyi okumalar🐰

*****

Lee Minho'dan

Kral Hyunjin ile Çalışma odamıza doğru yol aldık son defa gördüğüm gözlerle ortadan kaybolduk çalışma odasına girip koltuğa oturarak elimle önümu idare ettim -ki oturması için- oturduktan sonra konuştu.

H;Bak Minho Biliyosun direkten konuya giriyorum Jisung'u sana verdiğim sanmani istemiyorum onun teline zarar gelsin hiç kimseni yaşatmam bu bir! İkinci olarak Biliyosun Yang Niki Yüzünden Ji elinde bu gün saraya gelmişti Jisung'u görmeyince delirdi adam bildiğin ve şöyle dedi "Eğer Jisung'u bana vermezseniz soncularinada katlanmak zorundasiniz" ne yapacağını bilmedigim için buraya geldim hem kardeşimi kontrol amaçla hemde eğer Niki öğrense ki kardeşim burda birisine eminim zarar vericektir şuan araştırıyorum fakat kimse zarar vericegini bilemedigim için kendinize dikkat etmenizi istiyorum sonuçta ji burda korumaların sayını arttır istersen bende adam yollarım yeter ki Jisung'un burda güvende olduğunu biliyim" sessizce konuşmasını bitirmesini bekliyordum pür dikkat.

M; "Endişeni Anlıyorum Hwang, Fakat merak etme ne kadar düşman olsakta seni anlıyorum benimde kardeşim var sonuçta bu konuda rahat olmani dile getirmek isterim, Kardeşini koruyacağım ona zarar gelmesini onleyecegim ama senden bi' ricam olucak beni her konuda bildir benden gizli işler çevirme şu yola bir girdik birde bitirelim sonra sen sağ ben selamet sonrası, şuanlik istediğin gibi gele bilirsin her konuda bir birimizi bilgilendirelim bişey olsa sana haber vereceğim ve plan yapmaliyiz bu kolay bişey değil sonuçta, bir can ala bilir veya daha çok yapar o şerefsiz gözünü kırpmadan öldürür kimi öldüreceğini bilmiyoruz senide öldüre bilir benide daha kötüsü kardeşlerimizi Hwang, bu konuda çok dikkatli olmalıyız yoksa çok büyük yokuşa gireceğiz aramızdan bı can ayrilacak." Bir nefeste konuştuğum için biraz soluklanarak devam ettim.

"Bak Hwang Lee krallığı zaten yakın zamanda Yang krallığı ile savaş olucakti bu yüzden ben burdan ayrılmaya bile içimde korku var Bu savaşı kazanada bilirim kaybeden tarafta ben olabilirim sadece senden bişey istiyorum olurda ö- sözümü keserek dedi.

H; Saçmalama Lee ağzından yel alsın deme öyle, Sende istersen yardım ederim tabiki ama öyle konuşma gerizekalımısın oğlum? Küçükkende böyleydin gözümün önünde büyüdün ayh duygulandım" küçük gülüş sunarak devam ettim.

M; Hyunjin her yönden düşünmeliyiz ne olacagini bilmeyiz biz, yardım edersen mutlu olurum fakat ben senden büyüğüm  hyung demelisin aslında neyse böyle konuşma salakmisin olum kardeşin senden zeki. hep böyleydin sen" diyerek küçük kahkaha patlattım.

O ise bana kaşlarını catarak bakiyordu. Ne var diye bakış attım cevapladı.

H;"Her şeye okeyim kardeşim ne alaka şuan?" Bira gerilerek yapmacık gülerek cevapladım.

M; "ahhah hiç öylesine sende buna takıldın yani?" Kaşlarını catarak dedi.

H; "Sende bişey var ama hayırlısı neyse kardeşimin yanına gidiyorum çok özledim onu" Ayağa kalktık dedim.

M;"gel gidelim" kapıyı işaret ederek önden geçmesini sağladım.

Aşağıya indigimizde omegalarim gülüserek bişey konuştuğunu görerek yavaş adımlarla yanlarına ilerledik fakat bi' kişi yüz ifadesini sinirli göstermek istiuor fakat çok tatlıydi.

İlk konuşan Hyunjin olmuştu.
H; neye gulusuyosunuz bakalım söyleyin bizde gülelim dimi Lee. Diyerek bana baktı.

M; ha evet, neye gülüyorsunuz?

F; Abi görmeniz lazımdı PAUWB Seungmin Jisung'un saçını karıştırdı Jiji de kızdı o kadar uğraşmistim.diye Seungmini kovaladı seung dil cikarark dedi 'Ne önemli sacmis arkadaş elim deydi sadece sanki altın çaldim' butun bahçeyi turlatti ji'e Sonda bizim yanimizza gelirken ji yere yapıştı PAUAJWBHE ayh karnıma ağrı girdi gülmekten.

Bakışlarına Jisung'a cevirdegimde sınırlı bakislar atmaya çalışıyordu Yanklarimi sisirmis dudağını buzmus kaslarni catarak ellerini onunde birleştirerek lixie bakıyordu. İlk konuşan yine Hwang olmuştu.

H; Ah ji'm şuan sinirli olmaya çalışıyorsun fakat çok talis gornuyosun bebeğim sinirlenme çünkü komik. Hadi gel buraya." Kollarını açtı jisung anında gülümseyerek abisine koşarak sarıldı biraz hızla sarıldığı için Hwang bir iki adım sendeledi fakat kendini hemen toparladı.

Bende onlara gülümseyerek baktığımın farkında bile değildim Felix'in kolumu çimdiklediginde açıdan inledim.

M:Ahhh, Felix napiyosun kolum ofof" kolumu tutarak duadagimi disledim çok acitmisti kafamı geriye attım ardından lix konuştu.

F; Abartma istersen görende kolunu deserek kestim sanarlar ea
Tam bişey diyecektim ki Kıkırdayan ji konuştu

J; Bide Kralsın Lee Tch tch

M; Şuan benimle Alay mı ediyosunuz ayıp be

Jn; Hakketin ama kuzen

S; Bencede, özür dilerim Kralım ama haklılar

H; Ortada yanan Lee oldu

M; Dimi dimii karşılarında Kral var bid-

Sözümü kesen ok olmuştu kime deydigine baktığımda Hyunjinin kucağındaki jisundu...

*******

Owww kaoss varr hrr severiiizz

Bundna sonra bölümleri kısa aticam fakat cabuk aticamm??!!

Devam edecek...

Devam edecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Enemy Kingdom || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin