Önümde Duran bedene dikmiştim bakışlarımı yatakta yatan iki preneseslerden biri yani Prenses:> Jisung etek giydiği için daha da kısalan eteği, Kendisi ise acıdan yatakta kıvranıyordu kalkmak istiyordu fakat karnın acısından kalkamiyordu derin nefes vererek üzerimi düzeltip yavaş adımlarla yanına yaklastim boğazımı temizledim ve anında bakışları beni bulmuştu gül renginde olan pembemsi alt dudağını sarkıtmisti ilk konusan ben olmuştum. "Yardım edeyimmi?" "Hmhm kötü olmaz" bir elimi elinden tuttum çok küçüktü bir elimi belinden tutarak geriye oturttum beli yokmuş hatta bazı kizlardan bile inceydi "ahhh offof cok acıyor ahhhahaah" elini karnına attı. Konuştum"Hekim çağırayım mi? Çok mu acıyor?" "Evet tabiki çok acıyor yalan demiyecegim ki neden diyim neyse yani bilmemki acıyor işte yani gele bilir eğer vakti varsa işinden etmeyelim dimii?" Yanaklarımi şişirip elini önünde birleştirip bana bakıyordu.
Tatlıydı fakat asla aşık olamazdım ona ilk sebeplerden biri düşmanımın çocuğu şuanlik yardım ediyorum yardımına karşı sadece hoşlantı bu, güzel, tatlı, Zeki,zarif omegaydi fakat belirttiğim gibi bu sadece hoslanti asla aşk olamaz. Olmicakta bana aşık olup sonradam kırılmasını istemem bu yüzden elimden geldigince uzak durmaya çalışıp soğuk yapmalıydim sonradan üzülmesini istemem kardeşim benim için neyse oda benim için o artık, ne kadar düşmanim olsa bile.
"Hey beni duyuyormusun?" Düşüncelerinden kurtulmama yardım eden sesle konuştum"ha evet dalmışım, şimdi çağırırım hekimi bekle geliyorum" "Tamam, zaten istesemde bı yere gidemem şu halde" kafa sallayarak odadan kendimi dışarı attım. Derin nefes soluyarak muhafızlara baş hekimi çagirmalarini söyledim. Hyunjin içeride uyuyordu 1 haftadır kardeşinin uyanmasını bekliyor bu zaman arzında
düşman Yang Niki'nin yaptığı ortaya çıktı. Zaten emindim, ve bazı izlerle onun olduğunu kanıtladık fakat bir işe yaramadı babası yine kurtarmıştı onu şimdiki olanlar ise prensesler uyandıktan sonra Yang krallığı ile savaş başlıyacak evet şimdi diyeceksiniz ki zaten savaş olmayacakmiydi? Evet, evet olucakti fakat iptal edildi. Yang krallığı iptal etmek istemese bile zorunda kaldılar ki bizde zorunda kaldık. Hem kafamı böylelikle toplayacağım, bütün fikrilerden uzaklaşarak. Annem'de saraya gelmişti bu süre zarfında Hwang'ları sarayada istemesede Bir şekilde ikna etmeyi başarmıştım. Fakat anneme prensesle evleneceğim dedim anlaşmalı bir evlilik olacaktı sadece kurtaricaktim onu belkide jisung olmasaydı kardeşim öle bilirdi?! Annem Felix'in ismini duyduktan sonra üzülmüş kederini bildirmişti ve Felix'in de istediğini bildirmeden edemedim ve zorunda olsa bile kabul edecekdi.Lakin Jisung'a karşı bir kin besledigi gözlerinin derinliklerinden bile belliydi ismini duyan kimi gözleri hayretler içinde açıldı.Fikirlerimden uzaklaşarak aşağıya indim arka bahçeye çiçeklerin kokusu her yeri kendi eline almıştı her yerden çiçek kokusu geliyordu. Çiçeklerin kokusu eşliğinde kuşların melodi sesleri ve kelebeklerin gökyüzünü bezemesi her şeyi tamamlıyordu. Kafamı dinlendirmeliydim şu sıralar hiç iyi değildim. İşler beni daha çok sıkıyordu. Yanıma yaklaşan bedene çevirdim gözlerimi Bangchan'dı.
Sordu "Napiyosun burda Minho? İyi değilsin gibi geldi gözüme" nefes alarak konuştum "Gibi değil öyleyim ne yapicam be kuzen? Her şey üzerime çok geliyor bide evlilik çıktı başıma bı bu yetmiyordu, üzerine annemle aram biraz bozuldu, üzerine savaş olucak ve komşu krallıklar da yardım için saraya gelicekler içinde Kim Taehyung ve eşi Jeon Jungkook ta olucak bize büyük destek vericekler ve daha sayamadiklarim var en önemlisi şuan Kim Krallığı içlerinden hepsini ağırlamak var bakicaz işte basimzia ne gelicek acaba." Hiç lafımı bölmeden beni dinliyordu. Ardından konuştu"Endişelerini anlıyorum Minho ama fazla düşünüyorsun hayatı akışına bırak. Hem bence yakisyorsunuz yengeyle 10/10 valla evlenmesen göz koyardım he güzelliği,terbiyesi, zarifligi,narinligi ve daha sayamadığım çok şeyler senin yerinde kim olsa yaptı bu işi yaşadı olum sen cidden malsin, annene geldikte barışısiniz ya sen onun biricik oğlusun hem küs kalamaz sana çok seviyor seni. Kim Taehyung ve eşini en iyi şekilde ağırlayacağız bize ve size çok yardımı dokundu şuan bile ayakta durmamizin sebebi bile ola bilir asla iyiliğini unutmam ve çok misafirler olucak hepsine şimdiden oda ayarlattım endiselenme bu konuda hepsi benlik." Pür dikkatimi ona vermiştim duraksayarak konuştum"Tamam çalışacağım teşekkür ederim Chan, ve Prens jisung hakkinda doğru konuşmamı isterim sonuçta onu kurtarmak için olsabile Kraliçe sayılacak Bu Kraliyette bu yüzden cümlelerine dikkat et kuzen. Ve yinede teşekkürler." Sesler duymamla konuşmamızı bitirerek oradan ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy Kingdom || Minsung
Science FictionNefret ile başlayan aşk hikâyesi... Lee Krallığının Kralı Öldükten sonra Hakimiyete gelen Oğlu Alfa Lee Minho Babasının Hwang Krallığının öldürdüğünü sanar fakat olay çok başkaydı? Acaba Minho'nun siniri geçicekmiydi? Gözü Nefretden başka bişey görm...