14. I love my baby so much ⭐🫶🏻

61 4 6
                                    

Jisungtan

Birden dudağıma yapışmasıyla sendelesemde dengemi hemencik düzelttim. İlk karşılık vermesemde ardından Minhoya ayak uydurdum. Nefesimiz kesilince ayrıldım. Kıpkırmızı yüzümle😩.

"Ayıp be çocuğun önünde beni öpüyorsun terbiyesiz bide bekâr bir omegani ay bayilacam" diyerek kendini role vurmustu Jisung.

Minho ise şaşkın şekilde yüzüne baktı anlamayarak, sonradan yavaşça kikirdamaya başladı. Yani gülmeli bir şey değil ki!? Haklıyım hem.

Önümde dönerek üzerine çeki düzen verdim. Yavaşça aşağıya indim bir enerji gelmişti be. Aşağı indiğimde bütün bakışlar beni bulmuştu bu jadar şaşıracak ne vardiki? Ayy tamam kabul hamilelik bana cook yakidmisti hatta bir güzellik, auro bile katmıştı. İlk yanıma gelen daha doğrusu gelenle Omegalar olmuştu aman Allah'ım şimdi sorulari altında ezilecegim bana güç ver Yarabbim!.

İlk konuşan Seungmin olmuştu!.

"Sungie ilk duyduğumda çok şaşırmadım yani bekliyordum, ama sana cidden yakışmış!! seni yormuyor dimi? Rahat ola biliyor musun? Bir değişiklik falan varmı?" İşte 😓

" Haha teşekürler Sangmin!, hangi soruna yanıt verecgimi unuttum Allah'ın işine bak görüyor musun?!" Allah'ım sen beni çarpma!

Sıradaki konuşan Jeongin olmuştu!!

"Açıkçası biraz cabuk oldu gibi? Ama kuzenimdende bu beklenirdir yani!" Demesiyle Minho'a baktım göz ucuyla hafifçe, kızardım ya!

"Hey sussana! Ayıp be bebek ekmek dedik başımıza koyduk senin dediklerine bak hiç etik değil!?" Ellerimi yanaklarıma koydum yanagim alev gibi yansada ellerim buz gibi kesilmişti!!

Şimdi konuşan Felix olmuştu, piç siritisi atıyordu bana! Delirecegim burada galiba ay!

"Şimdi benim yeğenim olucak ya?!"

"Hmm?" Ne dicek acaba

"İsmi şey olsun...HyunLix!"

"Ne alaka? Çocuğuma ismi ban kendim dura dura ve neden HyunLix?!" Sinirden carpicam he!

"Yeğenim olarak en doğal hakkım ismini benim seçmem yani seninde Abin varya hyunjin..." Gözleri aridi hayır hayır bu ikisi AA

"Hyun Hyunjin'den lix benden çaktı?"

"Lan siz ikiniz ne oluyorsunuz fazla yakınsınız ona göre!" Gözlerimi kısarak dedim.

"Yaa! Saçmalamayın?! Yanii biraz hoşlanmış ola bilirim fakat Jisung'un odun abisinden adım bekliyorum MARYY ME FELİX dese o salise kabul edeceğim yani"

"Felixcigim sen abayi bana yakmissin ve gülüm!" Gülüm ne mağara adamı iyy!

Hahaha evet doğru tahmin! Gelen benim ODUN abimdi.

"Gülüm ne be! Dağ ayısı."

"Sen sus ve bücür ayağımın altına alicam seni bekle sen! Bekle ölümün benden olucak?!" Yürü git be Minhom izin vermez yontulmamış odun?!

"İstemez sağ ol! Ben gidiyorum pakaa!!

***

Bölüm kısa oldu soryy uzun zamandır bpum atmiyormusum yeni ficime(ize) odaklandım bu yüzden bir göz atın derim!! Profilime tıklayarak Lie - Minsung hikayesini okuya bilirsiniz görüşmek üzere pakaa!!



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Enemy Kingdom || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin