Artık Minho,Abim ve başka komşu krallıkların savaşa gitdiklerinden beri 2 hafta olmuştu. Benim için ne kadar zor geçtiğini Omega arkadaşlarım şahit olmuştular. Zorlu sureclerden geçiyordum fakat nedenini bilmiyordum.
Belliki ruh eşimi yeni bulmuştum onunlada fazla vakit geçirmeden savaşa gitti. Omegam Alfasini istiyordu.
Bu 2 hafta arzında pek çok şey olmasa da anlatıyım her şeyi içimde kalır kız. Ahhah(my Cringe). Neyse anlatiyim o zaman sizi kırmaya gönlüm yok. Şu 2 haftada Seungminin Chana (Cihana) aşık olduğunu öğrendim fakat hisslerinden yanildigini falan kendini kandirmaya başlamış fakat sonunda aşık olduğu neticesine vardı. Sonra mmm he bu aralar fazla kötüyüm hasta olucam galiba, Basım dönüyor daha doğrusu gözüm kararıyor böyle düşücek gibi oluyorum. (Şuan yaşıyorum) Her sabah mide bulantısına kalkıyorum, yemeklerden istahimda yok daha doğrusu midem kaldırmıyor,Fakat gece tuzlu şeyler yiyorum, ve ayaklarım üşüyor saçlarım günden güne cabuk uzuyor bir değişiklik var bende, hadi hayırlısı olsun bakalım.
Lee Melanie yani güya 'Kayinvalidem' olacak kişi bana bazen şevkatle yanaşıyor bazez ise bir yabanci gibi davranıyordu kadın çok tuhaf.
Şuan yanımda Minho'nun olmasını ve saçlarımı okşamasini isterdim...
Minhoyu çok özlüyor geçen hafta iyi olduklarına dair Mektub gondermisti fakat yinede içim rahat değildi bir şey olmasından kolruyordum zaten Minhoya bir şey olsa acısını hiss ederdim eğer Minho ölse bende ölürdüm.
Biraz boş fikirlerden kurtularak ayağa kalktım rahat ve huzurlu bir şekilde nefes vererek balkona ilerledim gecelikle, saat 5'i. Yavaş yavaş Güneş ışığını saçmaya başlıyordu.
Fakat gözüme uyku girmedi. Yatakta bir sağa gidiyorum bir sola. Yatak çok boştu. Bu aralar kilo mu aliyorum ne?. Bir agresiflikLEE kalkıyorum, kendimi taniyamiyorum.
Şuan çok sinirliyim Minhoya (Görse yağ gibi ericek) Ruh eşini bırakıp gitti piç. Şu sıralar Saray kurallarını ihlal ediyorum amanın anı.
Lakin bu gün biraz mutluyudum(eminimsin birazcık olduğundan?). Çünkü Bu gün geleceklerini haber verdiler. Ben ise bu haberin şerefine uyumadım. Bana bir alkış efendim. (👏🏻👏🏻👏🏻)
Artık saat 7 buçuktu. Balkondan içeri girdim. Keyifli bir duş aldım. Bornozuma üzerime geçirerek biraz rutin işlerimi yaptım. Ardından hemen elbise secilmeye koyuldum.
(Böyle bir şey işte amk nebileyim. Ae)
Saçlarımı arkadan topuz şeklinde toplayarak. Aşağıya indim hazırlıklar görünüyordu. Kralın gelmesi şerefine. Kahvaltı sofrası kurulmuştu fakat hiç kimse göze görünmüyordu. Lakin ben açım(her gün ben:). Hiç kimse beni görmediğinden emin olduğumda sofraya yürüdüm, tam hedefime ulaştım derken önüme Felix çıktı. Bende tabi korkudan sendeleyerek yere düştüm, lakin çok acılı bir düşüştu.
Acıdan inledim. "Felix birden öyle gelinirmi? Ahh çok acıyor am-" söylediğim şeyim falrina vardığımda sustum. Felix konuştu. "Özür dilerim Jisung cidden bu kadar korkacagini düşünmüyordum iyimisin hekim çağırayım mi?" Yanıma eglerek sormuştu. "Yok daha neler istersen git bütün krallığı çağır ki jisung yere düştü Olayy!!" Göz devirdim açıkçası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy Kingdom || Minsung
Ficção CientíficaNefret ile başlayan aşk hikâyesi... Lee Krallığının Kralı Öldükten sonra Hakimiyete gelen Oğlu Alfa Lee Minho Babasının Hwang Krallığının öldürdüğünü sanar fakat olay çok başkaydı? Acaba Minho'nun siniri geçicekmiydi? Gözü Nefretden başka bişey görm...