7.Manolya

65 7 6
                                    

Jisungtan

Hep birlikte güzelce konuşurken birden çalılıktan çıtırti sesi gelmişti gerilsemde umursamamistim ilk baslarda hayvandır diye , Fakat dikkatim hala ordaydi birden ok'un havada çıkan gürültülü sesiyle kafamı dönderdiğimde artık geç olmuştu ilk bişey anlamasamda karnımdan akan kırmızı sıcak sıvıyla elimi karnıma götürerek bir-iki adım sendelesemde abimin beni tutmasıyla saniyeler sonlar gözüme ağırlık çökmüştü en son bakış açımdan gördüğüm endişeli yüzler ve ismimin soylenilmesi olmuştu "Dayan Hwang Jisung".

Lee Kral Min-ho'dan

Jisungun bayilmasiyla gözlerimi kapayarak dinlendirdi şuan sağlıklı düşünmeliydim fakat yapamıyorum gözlerimi açtığımda Felix'in telaşla prensese doğru koştuğunu gördüm fakat koşması uzun sürememişti çünkü sıradaki ok Felix'i bulmuştu birden durarak ok'un sırtına saplandığıni hissetmiş olacaktı -ki elini okun battığı yere uzatti- gördüğüm hadiseyle duygularımı ve feremonlarimi ele vermiştim duygularimda sadece telaş yoktu sinir ve korkununda yeri büyüktü ya bişey olsa onlara?. İyi düşünmek niyetiyle adımlarımı kardeşimin yanına koşarak gittim çabucak.

Derin nefesler vererek sakinleşmeye çalışıp hareket etmemeye özen gösteriyordu -ki kan daha fazla akmasın- diye. Fakat portakal kokusu her yere yayilmisti bir elimi kardeşimin beline birini ise dizinin altından tutarak kucağıma alarak etrafa bakındım göz ucuyla baş vezir Changbin kardeşini ve kuzenim olan Bang Jeongini
Güvenli bölgeye götürmek amacıyla bı kolunu kardeşi Seungminin üzerinde tutmuş o biri kolunu ise Jeonginin başı üzerinde tutmuştu temas etmeden ki rahatsız olmasın diye ve bununlada Bangchan adamlarla ortaya giriş yaptı böylece etrafı kontrol amaçla her delik deşiye bakarak hareket ediyorlardı bı tarafıma baktığımda ise telaştan ve korkudan ne yapacağını bilmeyen hyunjin ve kolları arasında olan Manolya.

Evet Manolya dedim çünkü manolya çiçeği üzüm, tatlı ve muz benzeri bir kokusu vardır ve vanilya gibi kokuyordu çok güzeldi. Manolya gülünün hakkını veriyordu ve şuan karın hissesinden akan kandan dışa vuran kokusu her kesi kolayca etikeleyebilmektedir.

Hyunjin'e yavaşça seslendim çünkü çok kan kaybediyordu buda bı tutam telaş hissi uyandırıyordu insanda ister isemez.

M; Hyunjin?! Hyunjin beni duyuyormusunuz hey?!

Yavaşça yanına ilerlediğimde yüzüme buram buram vuran manilya ve vanilya kokusu daha da yoğunlaşıyordu.
Hyunjin affallayarak bir kaç saniye sonra kendine geldi ve yüzünü bana tutarak konuştu.

H; Ha, efendim Lee?. Sakince cevapladı sorumu fakat endişeliydi.

M; "Hwang farkında mısın? Şuan kardeşin yaralı ve bişey yapmadan oturuyosun?! Üzüldüğünü anlıyorum fakat biraz daha böyle durursan daha kötü şeyler olucak!?". Ne kadar kırıcı konuşsamda hakliydim ama.

Kafasını sallayarak arkamdan ilerlemeye başlıyordu ben koşarak hemen Felix'i yukarı kata çıkardım hekim cagirmalarini emir ederek.

Hyunjinde Jisung'u Felix'in yanına yatırarak Prensesin baş ucunda oturarak sessizce ağlıyordu. Komşu Krallıka uğrayan annem'e haber verilmişti çoktan. Baş hekim Yeh Shuhua odaya girip baş selamı vererek yanımıza doğru yaklaştığında ayağa kalktım rahat muayene etsin diye Hyunjini'de kaldırdım. Şuan bunun kim yapacağını düşünüyordum -ki apaçık ortada zaten- Yang Niki.başkası da yapamaz. Bunun bedelini ödeyeceğini bilmesi gerekir. Baş hekim bize dönerek konuştu.

Sh; "Prens Felix'in durumu iyi bazı otlarlada bı kaç güne tedavi altına alicam böylece çabucak iyileşir" parmağını prensese doğru uzattiginda ismini bilmediği için tam söyleyecektim ki Hyunjin dedi.

H; Jisung, Prens Hwang Jisung.

Kafasını salladı ve yeniden konuştu.

Sh; Şu Sincapa benzer yani bildigim üzere Prens Jisung durumu biraz ağır fazlasıyla kan kaybetmiş bu nedenle Prensesle ay, yani Prensin kanıyla uyan kan vermelisiniz yani bulmalısınız yoksa işler daha da kötüye gide bilir. Kan Grubu 4 en nadir bulunan kan grubu ve bu hasta için daha tehlikeli kan grubu 4 kimsede varmı?.

H; Babamın kanı 4 ama şuan uzakta yetişemeyiz benimkisi 2 yani anneminde.
Boğazımı tezmileyerek konuştum

M; Benim kan grubum 4

H; Ciddimisin Hyung?. Kafamı salladim
Sarıldı bana ilk beklemesemde sendeledim ama hemen toparlandım.

Sh: Süper o zaman izninizle kralım kaninizdan almalıyım

Kafamı salladım kolumu açtı ve kanımdan alarak karnı sarılı olan prensesin ;> Kolundan kanımı iyne yolu ile gönderdi. Kanımı taşıyorsun dedikleri bu olsa gerek.)

Kanimdan alindigi içinmi yoksa prenseslere üzüldüğüm içinmi bilmiyorum ama kafam catliyordu doktor çıktıktan sonra koltukların birine attım kendimi başımı geriye atarak gözlerimi kapadım odadan portakal ve Manolya kokuları buram buram geliyordu. Bazı Alfa muhafızları beta olarak değiştirdik sonuçta her şeyi düşünerek hareket etmeliydik.

Kulağıma sesle başımı çevirdiğimde gördüğüm şeyle yutkundum...

****

H

iii arkadaşlar Bon goldum HOHOOOOYTT NASİLSİNİZ BAKLAİİMM SİZ HİİC YORUM ATMİYOSUNUZ BENDE BOLUM ATMAYACAM HEE SONUNDA AAA YAZİN CEVAPLAAYİM SORULARİNİZİ KÜSERİM ONAA GÖRE

Görüşürüzzz MİNSUNGLA kallliinm😝🎀

Enemy Kingdom || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin