Hwang Kralligindan.
6 gün sonra
Sabah kendi tanimlamadigim kokumla kalktim, terlemistim çok kötü kabus görmüştüm o adamla evlenmistim bana zorla sahip olmaya çalışıyordu ama birden birisi iceriye girip beni kucağına alıp çıkartıyordu odadan kurtariyordu beni ama kim olduğunu göremedim. kokuma Nayeon odama gelmişti elini tutarak dedi "İyimisiniz Prens'im noldu?." Telaslanmisti benim için, zorla olsada gülümsedim elimi sırtına koyarak dedim "Merak etme Nayeon sadece kabus gördüm." Nayeon rahatca nefes vererek dedi "Eminmisiniz? Nasıl bı ruyaydi?." Nedensizce gozudmen yaşlar akmaya başladı, Nayeon'a bişi diyemezsin bu yüzden ağlayarak dedim "Nayeon sarilabilirmiyim?." Nayeon bana kiyamazken dedi "Prens'im sormayın bile, tabiiki." Nayeon'a sıkıca sarıldım hüngür hüngür ağladım elimi Nayeon'un sırtına koydum.Her şey benim yuzundedni eğer o gün evden cikmasaydim zorla evlendirilmezdim nayeondan ayrıldım ama gözüm istemsiz doluyordu Nayeon yüzümü silerek dedi "Prens'im iyi değilsiniz ateşiniz var galiba, hemde bu hald ederse gudenezsiniz hemen Kralım'a haber vermeliyim." Dedi ateşim vardı ama hiss etmiyirdumki gozlerimin elvelndigini hiss ettim ateşim olduğunu analdim Nayeon'a baş salladım Nayeon dışarı çıktık basimi yorgana gömdü bu kadar içten agllamamistim sakinlesemiyordum.
Hemen yağa kalktım gözüm kararsada ilk başta tututna tutuna balkona çıktım usuyordum ama hava almaliydim nefes alamihrodum darliuordum içeride balkona çıkıp daha sert ağladım dayandiramiyordum kendimi kafamı önüme cevirdim çok küçük olsada karşıdaki sarayı görüp gülümsedim ağlaya ağlayarak o an içeri abim girdi telasliydi içerden "JİSUNG JOSUNG NERDESİN ABİCİM?" balkondan "B-Burdayim Abi." Dedim abim yanıma geldi Beni kendine cekerek sarikdi titriyordu bedenim hemde agladigum için bedenimin artık bunu karşılamasını düşünmedim.
Abim geri cekilerke titredigimi görüp dedi "Güzelim noldu sana nasıl hastalandım iyimisin usuyormusun?." Fazla soru soruyordu ben ise zorla konusyordumki dedim "Bilmiyorum belkide dün nazik giyindigim içinde olabilir bilmemki, üşüyorum evet ama ateşim olduğu için çıktım hemde nefes almaga daraliyorum abi." Gözüm döküyordu gziumu sildim abim üzerindeki ceketini üzerime attı üzülüyordu benim için nayeonu çağırarak dedi "Nayeon Bana nemli bez ve kompres getir sonra alnına koyarız bide Jisungun ince kıyafetlerinden seç sonr ilik duş alır bol su içmeli odanii havalandirin duş alincagana kadar biraz dinlensin sonra Elma fln meyvelerden getirirsin sulu C vitaminli." Dedi şaşırdım azıcık abim nerden biliyorduk ? Nageon kafasını salalyarak ince kıyafetlerimi yatağın üzerine koyarak çıktı.
Abim ayağa kalkıp dedi "Bebeğim ince kıyafet giymelisinki ateşin cabuk düşsün biraz usuyeceksin ama çabuk dusucek böylece." Kafamı sallayarak dedim "Tamam Abii ama gerek yok bu kadar fazlasina." Abim sınırlı bakış atarak odadan çıktı bende kıyafetimi giyindim.
O
zamana böyle bı şey buldum idare edin okuyucularım( oy vermegi unutmayin please)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy Kingdom || Minsung
FantascienzaNefret ile başlayan aşk hikâyesi... Lee Krallığının Kralı Öldükten sonra Hakimiyete gelen Oğlu Alfa Lee Minho Babasının Hwang Krallığının öldürdüğünü sanar fakat olay çok başkaydı? Acaba Minho'nun siniri geçicekmiydi? Gözü Nefretden başka bişey görm...