Bak ya! Ne guzel bir sabah başlangıcı oldu benim için, mutluluktan ölesi geliyor insanın...(!)Jisung'u kucağıma aldım yavaşça onu incitmek istemezdim ki o incindigi kadar incinmiş..
Baş hekimi cagirtdirmistim hemen, Doktor Shua iceru giridginde gördüğü bedenle şaşkın olsada kendini tez yitirdi Jisung'un yanına hemen işe koyuldu..
Saatler,dakikalar,,,saniyeler,,,,,,saliseler bir su akını gibi akıyordu..Shua beni dışarı çıkarttı. Ne olumlu haber var ne olumsuz lakin tek şey dedi. "Her duruma hazırlıklı olun." Abi yıkıldım ben bu zamana kadar kendimi ne kadar ikna etmeye calissamd olmadı olmayacak seviyordum düşmanımım oğlunu, elimden bir şey gelmiyor duygularım el vermiyor.
Sözleri, gözleri..., elleri..
Ağlıyordum ben ilk defa birini kaybettmekten kaybedilen taraf olmaktan korkuyordum ilk defa..
Akşam saatlerinde Shua odadan çıktı sonunda..
İlk öyle ciddi durdu ardından konuştu gülerek "Tebrik ederim Kralım Çocuğunuzu ve eşiniz çok ama çok sağlıklı ikininde durumu stabil, görebilirsiniz." Ne ne yanlış mı duydum çocuğunuz mu dedi.
"Çocuğum mu?" Diye sordum. Kafa salladı. "Evet kralım çocuğunuz olucak şuan türü ve cinsiyeti belli değil 2 haftalık lakin güçlü bir tür gibi görünüyor. Annesi tam tamına bu gün 2 defa düştü üzerine tekme yemiş ama çocuk hala yerinde annesi güzel korumuş çocuğunuzu yani cocugunu, anne ve çocuğu tebrik ederim çok güçlüler." Şuan kederden dolan gözlerimden sevinç göz yaşları akıyordu.
Hyunjin ve Felix mutluluktan birbirlerime sarıldılar takmadım şuanlik geciyorum ama konusucam onlarla. Hemen eşim ve çocuğumun yanına gittim.
Kapıyı açarak içeri girdiğimde şuanlik baygın olan eşimin yanina gelip saçlarıni okşayarak dedim. "İlk defa beni korkutan insan oldun, sana olan hisslerimi diyemeyecegim, kaybedeceğim için o kadar korktumku sonradan küçük bebemizim olduğunu oyrendigimde ki mutluluk her şeye değerdi." Diyerek elimi karnının üzerine koyup okşadım.
"Anneni yormak yok tamamı güzel cocum, sizi hep koruyacağım her koşulda ne olursa olsun yanınızda olucagim hep.." gözlerini açtı jisung sonunda.
Böyük gözlerini hareketlendirdi bakışlarını önündeki bedene çevirdi. "D-deli oldun galiba Kralım, kendi kendine konuşuyorsun, komik cidden."
Dediği cevapla kıkırdadım. "Sen deli oldun galiba Omegam şurada oturmuş çocuğumla konuşuyorum izin vermiyorsun bide deli muamelesi yapılıyor şuan bana, hiç yakıştıramadım Jiji." Dediğim şeyle ilk idrak edemedi sonradan dedi.
"Yokluğumda çocuk mu yaptın lan!? Hiç yakistiramadim ben niye burda duruyorum ki" kalkmaya çalışınca kolundan tutarak kucağıma çektim. Kikirdayarak.
"Bizim çocuğumuz Jisung Telaslanma hemen." 'Ne." Eli hemencik karnına dolandı. "Çocuğum mu olacak yani Nasıl Lan ben evli değilken çocuğum olacak hahah rüya gibi resmen!?"
"Hey telaşlanma?! Çocuğumuza zarar vereceksin AA" bana dönerek kaşlarını çattı, kollarını onunde birleştirerek dudağını büküp dedi.
"Çok rahatsın Kralım, hemde fazlasiyla, Evli olmadığını biriyle Çocuk yapmak ne?" Ellerimi ellerinin üzerine koyarak dedim. "Sakin ol ne bu telaş? Onuda yaparız" göz kırptım.
"Senden korkuyorum ne yapacağın belli değil!" Dedigiyle kahkaha attım. O ise birden doğrularak dedi. "Ya annen beni kabul etmezse çok kararsız biri bir gün benimle samimi oluyor bir gün ise buz gibi, annene çok benziyorsun kararsız olmak en nefret ettiğim şeydir oda sende var!? Olmamalı, her şeyden emin olmalısın emin kararlar almalısın Sen bir kralsın sonuçta."
Haklıydı, şuan yüzüme tükürse bile haklıydı. "Haklısın güzelim kendime çeki düzen vericem emin ola bilirsin, eminim kabul eder etmezs-" lafımı keserek devam etti. "Etmezse ne tehtid mi edecksin?! Dışarı mi atacaksın o senin annen...ne dese haklıdır."
Bir şey diyemedim sessizliğin içinde kaybolmuştum resmen. Sessizliği bölen Jisung'un sesi olmuştu. "He bide Özür dilerim ama içimde kalır o zengin züppesi Yuri mi miri mi işte ne boksa en iyi şekilde cezasını çekmesini istiyorum ÇOCUĞUMU ÖLDÜRÜYORDU!?-" hemen Jisung'u göğsüme yaslıyarak sarıldım. Ağlıyordu güzel yüzlüm.
"Tamam güzelim sakin ol hatta cezasını kendi ellerimle vericegim sen sakın ol tamammi bebeğim?" Sesizlik hüküm sürüyordu ilsadece Jisung'un hıçkırıklarının sesi yankılanıyordu odada.
Birden jisung basini kaldirarark dedi "Ben iyiyim hadi gidelim limon yiyelim şöyle tuzlu ekşi şeyler istiyorum hadii lütfen minho~~" hey hey az önce koş koca Lee(Hwang) Jisung bana aegyo yapmıştı şaşkındım cunki normal deseydi bile asla ceviremzdim sincap suratlımı.
"Hey sen bana aegyo'mu yaptın bana az onc eyoksa benmi yanlis duydum?" Gülerek cevapladı sorumu."Canım istedi Minho olamazmi tamam yapmam sana egyo yada hiç konuşmayım çocuğum babasız büyüsün önemli değil ben çocuğuma hiç animsatmam babasız oldu-" dayanamdim yapıştım dudaklarima çok tatlılardı resmen gel beni öp Minho diyo bagriyolardi.
*****
Kisaa yaptimm soryyy hiç javamda değildim ama atmaliydim 😓yb
Telafi için cabuk attım yani geç pardoonnn
Nasılsınız bakiyimm hmmhm??
Hiç yorum falanda atmiyorsunuz bozusacagiz he😼
Ybbfalan yok dicem sonda (şaka valla sakaaa)
Ayy bu gün bizim günle STARY KİDSİN 6. Yıl dönümü 6 yıldır hep birlikteyiz umarım nice güzel başarılara!!
Biii biii muaaah❤️
Domino😉 ile skzz
Foto bana aitt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy Kingdom || Minsung
Science FictionNefret ile başlayan aşk hikâyesi... Lee Krallığının Kralı Öldükten sonra Hakimiyete gelen Oğlu Alfa Lee Minho Babasının Hwang Krallığının öldürdüğünü sanar fakat olay çok başkaydı? Acaba Minho'nun siniri geçicekmiydi? Gözü Nefretden başka bişey görm...