18.BÖLÜM "BEN GELDİM AŞKIM"

2.5K 178 21
                                    

💐💐

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💐💐

Melikşah Kehanet'e gelmeden önce Mesih'i uzaktan izlettirdiği zamanlarda varlığımdan haberdar olmuş, beni bir deney tahtası olarak kullanmak istemişti. Mesih'in uzun zaman sonra tepki verdiği ilk kişi olduğum için beni merak etmişti, Nida'nın ardından kendisi de yıllar önce terk ettiği Kehanet'e gelerek benimle tanışmak istemişti.

Şimdi daha iyi anlıyordum. Melikşah başından beri Mesih'in tüm pislikleri üstlenmesine karşıydı. Mesih'in ilk zamanlardaki o buz gibi bakışları, ifadesiz suratı belki de insanların ona karşı oluşturdukları tutum yüzünden o kadar donuk bir hâle gelmişti. Uzun süre sonra bana tepki vermesi, benim için alışılmadık biçimde hareket etmesi onu heyecanlandırmıştı.

O zamanlar Melikşah'ın gözünde boğulan kardeşine yapabileceği suni teneffüstüm ben.

Sesimi duyduktan sonra bende bir gariplik olduğunu anında sezmişti. Şah zeki bir adamdı.

"Seni İsimsiz'e bekliyorum." İsimsiz... Kehanet'in en kuytu ve karanlık sokağı, Mesih'le ilk karşılaştığım, köpeklerin çoğunlukla sürü hâlinde dolandığı sokak. "Kaçta?"

"İstediğin saat." Neyse ki hava aydınlanmış, saat sabah sekizi bulmuştu.

"On dakikaya girişte olacağım."

Taksiyle oraya gitmem uzun sürmezdi. Bir şey söylemeyince telefonu kapattım. Mesih'i her ne kadar benimle tehdit etse de Melikşah'a güvenmek istiyordum. Bu konuda onunla aynı kulvardaydım. Mesih'in iyiliği için çabalıyordu, benim istediğim de tam olarak buydu...

Bilgisayardaki açtığım dosyaları kapattım, yerimden kalkıp Ogeday'a seslenmek için kapıyı açtığımda Lidya ve Ogeday'la burun buruna gelmiştim.

"Beni korkuttunuz..."

Lidya endişeli bir ifadeyle suratımı inceledi. "İyi misin?"

Kafamı onaylar anlamda salladım.

"Ogeday, bu dosyayı yeniden şifrelendirir misin?" Kafasını salladı. Dosyada olan bilgiler önemliydi. Mesih ve Aaron'da başka yedekler de olabilirdi; yine de işimi şansa bırakmayacak, elimdeki dosyaya sahip çıkacaktım. "Başkalarının şifreyi kırmaması için bir koruma da yapabilir misin?"

"Hallederim şimdi." Ogeday bilgisayarın başına geçip benim onlara göstermeden girdiğim şifreyi koyduktan sonra biraz daha uğraştı ve USB'yi çıkartarak bana uzattı.

"Her şey için teşekkür ederim." Samimi bir şekilde gülümsedim. "Telefon numaranı yaz lütfen seninle IBAN numaran için iletişime geçeceğim."

Telefonumu ona doğru uzattığımda Lidya elime vurarak indirdi.

"Saçmalama Elis ona para vermene gerek yok."

SINIRSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin