9.BÖLÜM "KAN KIRMIZISI ELBİSE"

4.2K 216 144
                                    

       "Doğru insanı beklemek yerine, doğru insan olmaya ne dersin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Doğru insanı beklemek yerine, doğru insan olmaya ne dersin?"

💐 💐

Çehresi turuncu ve yeşil minik taşlardan oluşan küp şeklindeki minik lavabonun avizesine bakakaldığımda ellerim titriyordu. O gelmese de burada gibiydi, ikizler belki de başından beri bizi takip ediyordu. Başparmağımı altdudağıma götürerek tırnaklarımla dudağımı kıstırdığımda aynadaki yansımamla göz göze gelmiştim. Kenarlardan dağılan saçlarım sinir bozucu bir şekilde kalkık duran kaşlarım ve dağılan ifademi izledim ve musluğu açıp biraz boynumu ardından da kollarımı ıslatarak toparlanmaya çalıştım. Belki de Mesih, bu yüzden her işini rastlantı kategorisinden halletmeye çalışıyordu, göze sokmuyordu. Belki de haberi dahi yoktu. Kederli bir iç çekip saçlarımı düzelttim, parmaklarımla şakaklarımı ovaladıktan sonra lavabodan çıktım. Gülümseyerek, yemek kabının yanında sere serpe yatan Orion'u kucağıma alıp masaya oturduğumda tüm ilgi odağı biz olmuştuk

"Orion'u biraz alabilir miyim?"

Hayal kırıklığıyla Orion'a baktığımda o sadece bana aitti, onu Aaron'a vermek istemesem de kibarca uzattım.

"Dikkat et lütfen."

Özenle Orion'u kucağına alıp kafasını sevmeye başladığında içten ve samimi gözüküyordu. Onu paylaşmak istediğim kişi kesinlikle Mesih'ten başkası değildi.

"Gitmeden iki sokak ötede bir veteriner..."

"Götüreceğiz." Mesih onu sertçe böldüğünde irkilsem de hoşuma gitmişti. Orion'u düşünmesi, ona ilgi duyması bende muazzam bir coşku uyandırmıştı. Aaron alayla gülümseyip kediyi sevmeye devam ettiğinde Orion artık huysuzlanmış, rahat bırakılmak istiyordu.

"Alayım." Kollarımı uzatınca itiraz etmeden kediyi bana verdi. Nazik bir hareketle onu yere koyduğumda kahvelerimiz gelmişti.

Fincanı dudaklarıma götürüp bir soluk aldığımda kafeye girdiğimizden beri dört bir yanımı esir alan o hoş kokuya yakından tanıklık etmek muazzamdı. Kelimenin tam anlamıyla mest olmuştum. Aldığım ufak yudumun ardından bir kez daha içtiğimde istemsizce gözlerim irileşti, böyle bir tat gerçekten de mümkün olabilir miydi?

"Beğendin değil mi?" Kafamı sallarken onaylar anlamda mırıltılar çıkartmamak için kendimi dizginliyordum.

"Muhteşem..."

Abi kardeş, ikisi de belli ki bu işin piri olmuştu, damak tatlarını biliyorlardı. Kahvenin aynı zamanda da sakinleştiren, huzur veren bir aroması vardı. Birkaç iri ve sabırsız yudumun ardından fincanım bittiğinde suratımda bir tebessüm oluşmuştu.

Kahvelerimiz bittikten sonra oradan ayrılıp Orion'u veterinere götürerek gerekli kontrollerini yaptırıp ihtiyacı olan her şeyi aldıktan sonra eve gittik.

SINIRSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin