1.Bölüm

62 8 0
                                    

Bilmediğim bir yere koşuyordum üzerimde bembeyaz bir elbise vardı her yer karanlıktı
Nefesim kesilecek gibi hissediyordum arkamda
Biri var ben koştukça oda koşuyor neden kimse
Yoktu arkamdaki kimdi adar nerede beni yalnız
Bırakmazdı babaa diye bağırdım ses yoktu abii
Diye bağırdım gene ses yoktu neredeler bunlar neden beni duymuyorlar ki nefesim kesilecek gibi oldu artık etrafta kimse Yoktu o adam kimdi beni neden takip ediyor adar diye bağırdım sesim yankı yaptı tekrar adar diye bağırdım boğazım acıdı bağırmaktan...!!

"Burdayım gülüm durma mavi koş durma gülüm .!

"Adar nerdesin korkuyorum ben arkamda biri var.!

"Korkma mavi gel sesime doğru arkana bakma.!

"Korkuyorum adar çok Korkuyorum.!

"Gülüm benim korkma adarın burda.!

Neden adarı bulamıyorum sesi neden uzaklaştı niye gelmiyor yanıma niye beni kurtarmıyor Adarın sesi geliyordu kendisi yoktu neredeydi
Arkamdaki kişinin sesini duydum.!

"Mavi dur.!

Adımı nerden biliyordu bu kişi karanlık yerini aydınlığa yer etmeye başladı etrafım da güneş açmaya başladı tekrar aynı sesi duydum..!

"Mavi bekle korkma sana zarar vermem

Korkuyordum hemde bu korkuyu iliğime kadar hissediyordum kimdi neyin nesidir bu kişi adarın sesini tekrar duydum ..!!

"Mavi durma koş gülüm seni kandırmaya çalışıyor.!

"Adar nerdesin seni göremiyorum lütfen neredeysen ortaya çık korkuyorum ben ..!!

"Kalbindeyim mavi elini oraya koy ben oradayım..!

Bir silah sesi duyuldu etrafıma baktığımda sadece bir kişi vardı oda arkamdaki adamdı yüzünü net göremiyordum üzerime baktığım da elbisem kanlar içindeydi kalbimin üstünde kurşun izi vardı kan oradan sızıyordu nefesim kesilmişti gözlerim kapanıyordu acı içinde bir kol bedenimi sarmıştı kulağıma şu sözleri söylemişti o kişi..!!

"Sana dur dedim mavi dur..!!

Gözlerimi açtım ki neyse kabusmuş terler içinde kalmıştım ellerim istem dışı olarak kalbimin üzerine gitti neyse ki gerçek değil diye şükrettim "kendine gel mavi sadece kabus kötü bir rüya gördün kafamı bir sağ bir sola salladım yataktan kalktım telefonuma baktığım da saat yediyi on dört geçiyordu en iyisi duşa girmekti..!

Banyoda günlük rutin işlerimi hallettikden sonra üzerimi giyinmek için odama geri dönmüştüm elime dolaptan triko elbise alıp üzerime geçirmiştim beyaz spor ayakkabımı da giydikten sonra makyaj masasına geçip hafif makyaj yapıp saçlarımı da saldım masanın üzerindeki telefonumu elime aldığım da ekranda adar dan bir tane mesaj vardı..!!

"Adarım: Günaydın gülüm..!

"Günaydin sevgilim ..!!

Mesajı gönderdikten sonra aşağı indim konaktaki çalışanlar yavaş yavaş sofrayı kurmaya başlamışlardır mutfağa girdiğim de Hacer teyze tepsiye kahvaltılık şeyler diziyordu..!

"Günaydın Hacer teyze yardıma ihtiyaç var mı..?

"Yok küçük hanımım sağolasın kızlar hallediyor.!

Mutfaktan çıktığım da Alparslan abim avluda sedirin üzerinde oturmuş kara kara düşünüyordu

Bu gün erken uyanmış normalde en son o kalkardı bu konakta yanına oturduğumdan bile haberi yoktu ..!!

Dağ çiçeği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin