5.Bölüm

51 9 0
                                    

İnsan acısı kadar yanarmış benim acımla.
Mardin yanardı oysaki beni yaktı bu acı...!!

Ben mavi babasının çiçeği olan annesinin kınalı kuzusu olan sevdiğim adamın gülü olan mavi..!!

Acı ne diye sorsalar bana şuan karşımdaki manzara derim sevdiğim dediğim adamın cansız bedenini toprağa koymaları derim...!!

Hayat çok acımasız davrandı bana daha yasımı tutmadan başka bir adamın nikahı altına girdim..!!

Oysa hayallerim bambaşkaydı benim ama şimdi o hayallere de toprak atıyorlar ..!

Beni de gömüyorlardı o mezara haberleri yoktu ..!!

Yüreğimdeki yangın büyüktü beni yakıp kavuruyordu ...!

Gidip sarılmak istedim sonkez yüzünü görmek istedim ama olmadı sadece uzaktan bakıyordum...!

Bu gün Diyarbakır 'da yas vardı ağıtlar feryatlar vardı bir annenin canı yanmıştı..!

Kimin içindi bunlar peki...!

Adar Rojhat içindi...!!

Gözümden akan yaşların ardı sırası yoktu kesilmek nedir bilmiyordu kor misali düşüyordu artık dayanacak güç bulamıyordum kendimde zihnimde anılar firar ediyordu onunla yaptığım her şey gözümün önünde film şeridi gibi akıp gidiyordu sahi sadece anıdan ibaret kaldılar demi oysa ne hayaller kurmustuk çınar ağacının altında ben onun gelini olacaktım beyazlar içinde oda bana damat olacaktı takımlar içinde ama o takım yerine kefen giymişti ilk defa giydiği yakışmamıştı beyaz renkten nefret ettim bu gün oysaki beyaz ona yakışırdı esmer tenini ortaya çıkarırdı..!!

Bedeni artık toprak olmuştu neden beni bu cehennem de yalnız bıraktı ki hani benim gözümdeki yaş için dünyayı yakardı benim gözümden yaşlar durmuyordu neden gitti ki hemen hani ne olursa olsun bırakmazdı beni şimdi ne değişti beni kimsesiz koyup gitti .....!!

Gözümün önü kararmıştı ayakta duracak güçüm yoktu bedenim yığıldı yere etrafım dönmemeye başladı gözlerim kendiliğinden kapandı kulağıma sesler geliyordu ama bana uğultu gibi geliyordu .!

"Mahir arabayı getir acill .diye bağırdı Ömer ağa

Kucağında küçücük kalmış bir kadın vardı o heybetli adamın kucağında çocuk gibiydi kadın hızlı adımlarla arabaya gidiyordu Ömer ağa..!

"Hastaneye sür mahir..!!

"Tamam Ağam..!

Ömer dizinde yatan kadının yüzüne bakıyordu o kadar pürüzsüz yüzü vardı ki gür kirpikleri vardı melek gibiydi beyaz tenine zıt siyah saçları vardı bir de kokusu vardı çiçek gibiydi Ömer kokusuna hayran kalmıştı burnunu mavi'nin saçlarına götürdü koklamak için kokusunu içine çekti gözlerini yumdu sanki huzur vardı o kokuda
Dünyadan soyutlanmış gibi olmuştu....!!

Araba hastanenin önünde durunca Ömer ağa mavi'yi kucağına alıp hastaneye girdirdi hemen sedye'ye yatırıp doktorlar içeri almıştı Ömer ağa bir sağa bir sola gidiyordu içinde bilmediği bir korku vardı
Niye böyle olmuştu neden İçi huzursuzdu bu kız için aklına kötü bişey getirmek istemiyordu Ömer.!

Odanın kapısı açıldığında doktorun yanına gitti Ömer ağa içindeki korku şiddetlenmişti...!!

"Karımın neyi var doktor..!

"Öncelikle sakin olun Ömer bey mavi hanımın bedeni yorgun düşmüş stres veya üzgün olduğu için bedeni sıvı ihtiyacı var beslenmesine dikkat etmelisiniz sağlığı açısından stres yapmaması lazım birazdan uyanır eşiniz geçmiş olsun ..!!

Dağ çiçeği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin