Hayal nedir ..??
Kimine göre huzur..!
Kimine göre ise sadece hayalden ibaret değil mi..!
İnsanların tek mutlu olduğu yerdir hayal..!
Kimisi gerçekleştirir hayallerini bir bir..!
Kimisi ise elleri ile gömer..!
Hayallerimiz yarım kalmadı mı zaten...!
Güneş kendini belli etmişti gökyüzünde ama mavi gözünü dahil kapatmadı bir an olsun bu gün kocası ile çarşıya çıkacaktı nikahları için kıyafet alacaktı hayali bu muydu değildi insanın hayalini yaşamaması ne kadar kötü bişeydi gönül isterdi ki yaşasın ama hayat ona kazığını atmıştı işte...!!
Yüreğindeki acı dinsin istiyordu bitsin istiyordu ama nafile olmuyordu işte söndüremiyordu o acıyı yaşatan kişi ile aynı odada değil miydi zaten ...!!!
Mavi'nin gözü yatakta yatan kocasına kaymıştı bir insan vicdan azabı çekmez mi pişman olmaz mı bu adam vicdansızdı mavi'nin yüreği acıdı elini oraya koydu bir merhem bir ilaç istiyordu dinmesi için ama bilmiyordu ki yataktaki adam yüreğine hem merhem hem ilaç olacaktı bilse ondan bu kadar nefret eder miydi geleceği görse bu kadar üzülür müydü hayat işte önce yaralayıp yıkacaktı sonra sarıp sarmalayacaktı..!!
İnsan ilerisini görmez maalesef ne kadar yara alacağını ne kadar iyileşeceğini bilmez keşke ileriyi görme gibi bir şansımız olsa o zaman bu kadar acı çeker miyiz bu kadar üzülür müyüz bilmiyoruz işte...!!
Mavi sessiz adımlarla banyoya girmişti ılık suyun altına kendini atmıştı su bir nebzede olsa acısını dindiriyordu banyo yaptıktan sonra yanında getirdiği kıyafetleri üzerine giydikten sonra aynadan kendine bakmıştı aynadaki yansımasına uzun uzun baktı karşındaki kişi kendisi değildi mavi'nin saçları uzundu gözlerinin içi her zaman gülerdi bu kişi kimdi kendisi de tanımıyordu o enerjik neşeli kız yoktu karşındaki aynada derin bir nefes alıp banyodan çıkmıştı çıktığı da koltukta oturan Ömeri görmüştü ne ara uyanıp ne ara giymişti bu adam ...!!
Ömer ağa başını kaldırdığı zaman karşındaki maviyi görmesi bir olmuştu gene siyah giymişti gene gözlerinin içi kıpkırmızı olmuştu oysa ne güzel gözleri var demi okyanus gibi deniz gibi masmavi kesinlikle isminin hakkını veriyordu gözleri bu kadının..!!
Ömer derin bir nefes alıp ayağı kalkıp karısının karşında durdu gene burnuna o koku gelmişti bu kadının kokusu çiçek gibiydi neden o bu koku Ömer'in içine huzur veriyordu ilk defa böyle şeyle karşı karşıya geliyordu ...!!
"Hazırsan çıkalım mı karlı kızı..!
Mavi ne derse bu adam bildiğini yapacaktı o yüzden ses etmeden başını sallamakla yetindi ..!
Ama bilmiyordu bu hareketi Ömer ağayı sinir etmişti...!!
Ömerle mavi aşağı indiği de avlu da herkes kahvaltı masasında yerini almıştı Ömerle mavi de yerine geçtiği vakit Celal ağanın afiyet olsun demesiyle herkes kahvaltıya başlamıştı mavi tabağındaki yiyeceklere bakıyordu ağzına tek lokma almamıştı herkes sohbet ederken o sadece tabağına bakıyordu kendisine söz hakkı gelmeyince konuşmuyordu başını kaldırmıyordu..!
Ömer göz ucuyla yanındaki kadına bakıyordu sabahtan beri ağzına bir lokma dahil almamıştı ne yapıyordu kendisine ceza mı veriyordu bu kadın burnundan sert bir soluk verip karısının kulağına yaklaşmıştı ..!
"Şu tabakla oynamayı bırak karlı kızı..!
Mavi kulağındaki nefesi hissedince irkilmeden edememişti başını kaldırdığı zaman ona bakan kocasını gördü içine bir nefes alıp verdikten sonra kocasına cevap vermişti...!!