4.Bölüm

31 8 0
                                    

Kim herşeye rağmen sever...!
Kim herşeye rağmen korurdu..!

Peki o acı hikayenin neresindeydi..!

Mavi ruhunu bin parçaya bölen bir kelime duymuştu içindeki yangın büyümüştü..!

Ölmüştü sevdiğim dediği adam
Gitmişti ondan sonsuza kadar..!!

Kolunu kanadını kırmıştı Ömer ağa.
Almıştı ondan sevdiğini yüreği yanıyordu kalbi kan ağlıyordu mavi adarla ölmüştü bu gün..

İnsan evsiz barksız kalır mıydı mavi kalmıştı onun evi yıkılmıştı enkazında kendisi kalmıştı..!
Sahi adar onu bırakır mıydı..!!

"Yenge iyi misin ..!

Mavi Güldü kahkaha attı bu adam yalan diyordu adar gitmezdi ki o gülünü bırakmazdı ki..!

"Yalan söylüyor demi o ölmedi..!

Yalan olsun istedi ölmemiş olsun istedi kapıdan girip gülüm burdayım desin istedi gelip sımsıkı sarılsın ona ağladığı için kızsın istedi bağırsın istedi boncuk gözlüm desin istedi...!!

"Yenge kalk hadi yapma böyle..!!

"Benim canım gitti..o hiç bişey yapmadı ki..

Mavi ayağı kalktı zar zor durabildi ayaklarının üstünde geçti Ömer ağanın karşısına durdu öylece.

" Ölmedi o Ömer ağa beni bırakmaz benim gözümden akan yaş için dünyayı yakar.

Ömer sinirle maviye bakıyordu öfkeden burnundan soluyordu.

Mavi gülerek kafasını iki yana salladı inanmıyordu ölemezdi gidemezdi ondan biliyordu mavi.

"Yalan olduğunu anlamayacam mı sanıyorsun sen Ömer ağa adar gülünü bırakmaz ki gitmez o.

"Yalan öylemi mi mavi ."niye sana yalan diyim dedi.

"Çünkü bana sinirlendin sen öfkeni böyle çıkarıyorsun yalan söyleyerek canımı yakmak istiyorsun demi Ömer ağa...

"Yalan demiyorum mavi öldü o it .dedi

Mavi kurşun yemişti kalbinden birden fazla ama kendisisi ölmemişti hala ayakta duruyordu . Mardinin toprağı bu sefer adar'ın kanı ile sulanmıştı kaç can gidecekti töre için kaç can alacaktı bu topraklar kaç sevda yarım kalacaktı.

Mavi şurunu yetirmiş gibi kahkaha atmaya başladı bu adam ne saçmalıyordu ne diyordu .

"O ölmedi o ölmez o gitmez .dedi

Deliye dönmüş şekilde ömer'in göğsüne vurmaya başladı hıçkıra hıçkıra ağlıyordu canı yanıyordu yere çöktü dizlerinin üzerine başını eğdi mavi parkelere bakarak ağlıyordu..!

Neydi onların suçu çok sevmek mi..?

"Se...sen katilsin. Se...sen benden canımı aldın.

"Dedim sana mavi öldürecem onu diye. "Sen benim lafımı ciddiye almadın..!

"Allah belanı versin senin."Allah seni bildiği gibi yapsın onun suçu günahı yoktu ben çağırdım diye geldi beni öldürseydin Ömer ağa ama o yaşamalıydı o bunu hak etmedi ki.

"Ben değil mavi sen öldürdün onu tetiğe sen bastın. "silah senin elinde patladı..?

"Ben sana ne dedim mavi yaşamaya mahkum kalacaksın demi..

"Böyle yaşamak olmaz ki böyle hayat olmaz ki."Sen benden hayatımı aldın sen benden umudumu aldın.

"Ben değil sen yaptın bunları mavi sen.?

Dağ çiçeği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin