"Sevmek "nedir..
"Sevmek "bana göre beş harften ibaretti..
"Sevmek "onun ismi demekti.
"Sevmek "onun gözleri demekti.
"Sevmek" onun kokusu demekti.
" Sevmek"oydu tüm benliği ile.Sabah erkenden uyanıp üzerimi değiştirdim gene siyah giymiştim benim için tüm renkler siyahtı artık benim rengim siyahtı oysaki ben en çok maviyi seviyordum benim rengimi soldurdular beni siyaha mahkum ettiler oysaki ben siyahı tek adarın gözlerinde seviyordum siyah tek ona yakışıyordu.
Her zaman geldiğimiz yerde bekliyordum saat sekizi kırk beş geçiyordu bir araba durdu gelen oydu nasıl veda edecektim ben ona nasıl gidecektim ondan nasıl duracaktım onsuz gözlerimi sildim adarın geldiği tarafa döndüm.
beni çekip sımsıkı Sarıldı keşke hep böyle kalsaydık keşke hiç ayrılmasaydık son kez çektim kokusunu içime ciğerlerime kadar doldurdum kokusunu içime bir daha bu kokuyu içime çekemeyecektim yutkundum hemde en acı şekilde gözlerim yanıyordu Yanaklarımdan göz yaşım akıyordu bu nasıl bir imtihan allahım öldür daha iyi sonsuz olmaktansa ölmek istiyordum.
"Adar " dedim sesim o kadar sessiz çıkmıştı ki ben bile zor duyuyordum sesim gibi yüreğim de titredi
Nasıl konuşacaktım onunla geri çekildi yüzümü aldı avuçlarının arasına kaşlarını çatmış bana bakıyordu."Söyle "gülüm neyin var ne oldu ne bu halin
Korkutma beni mavi niye ağlıyorsun sen dedi"Adar" dedim ağlamaya başladım hıçkıra hıçkıra ben ağlıyordum ama içimdeki kor sönmüyordu .
"Adar kurban olsun sana neyin var güzelim de hele bana nedir seni böyle ağlatan.
" beni evlendiriyorlar beni başkasına verdiler...!
"Ne ediyorlar ne ediyorlar anlamadım ben ..!
"Alparslan abim kız kaçırdı berdel kararı çıktı beni "Ömer ağaya verdiler .
"Güldü kahkaha attı "gülüm bir nisan" değil buna inanmamı mı bekliyorsun kamera şakası felan mı nerede söyle" el sallayım..!!
" keşke şaka olsaydı ama değil "dedim gözyaşlarımın arasında sesim kısık kısık çıkıyordu konuştukça boğazım yanıyordu . " Değil adar başını iki yana salladı sağ gözünden bir damla yaş düştü."ya ben berdel olacaktım yada abim ölecekti evlenmek zorundayım dedim.
" sende kendini mi yaktın mavi?"
"Elleri yüzümden düşerken iki gözünden de aynı anda birer damla yaş düştü..
" Sen bizimi yaktın mavi?"
"Hıçkıra hıçkıra ağlarken töre hüküm böyle verildi mecburdum...!
"Neyin mecburum lan?" durduğu yerde volta atmaya başladı. " Lan sen benim sevgilimsin
Sen benimsin mavi? " senin hayatında biri varken nasıl hükmü töreyi kabul edersin? " Sen benden bizden nasıl vazgeçersin lan."Kafasını olanları red eder gibi salladı dizlerinin üzerine çöktü." Bende onunla birlikte çöktüm dizlerimin üzerine. "Ellerimi avuçlarıma aldı tüm gücüyle sıktı.
"Vardır bir yolu mavi vardır bir yolu güzelim vardır bir yolu kafasını sağa doğru hafifçe büküp acı içinde yakarış ederek bir yolu olsun lan...!!
"Ben istemez miyim adar bir yolunun olmasını ben istemez miyim başka yolu olsun ama yok ."ellerimle göz yaşlarımı sildim. "Allah kahretsin ki yok.."
"Gözlerimin içine baktı öyle bir baktı ki işte ben o an yıkıldım."ben kimseyi hayal kırıklığına uğratmamıştım bu zamana kadar onun gözlerindeki hayal kırıklığının altında ezildim."