Sınır koyuyorum bu bölüme 30 tane oy 15 tane yorum🌹❤️😍
Çok zor bişey değil bı tane yıldıza basıcaksınız birer tane de yorum bu kadarrr
............
Sabahın ışıkların da uyandım her yerim acıdan sızlıyordu kırılmadık kemik bırakmamışlardı bende niye mi çünkü o aşağılık olacak kuzenim arzu kuzenim yüzünden her haltı yerdi suçu bana yüklerdi e tabi bizimkiler de dinlerlermi hiç beni ağzımı açtığım anda tokadı bastı babam yüzüme yüzüm kızardı ama acıdan değil utançtan normalde dayak yerken hiç utanmam.
Ama o yediğim tokat sevdiğim adamın yanında yedim ben ve o an yerin dibine girdim aslında utanması gereken kişi ben değildim ama..O tokadin bana verdiği utançla kafamı kaldırdım ve ilk baktığım kişi sevdiğim adam oldu yani Kerem.
Kereme baktığımda bana acıyarak bakıyordu 🥺o an seri adımlarla odama çıktım hemen hüngür hüngür ağladım gözyaarım sel oldu inşallah bu göz yaşlarımla boğulursunuz dedim sonra yatağıma uzandım ve gözlerimi derin uykunun kollarına bıraktım.
Azizoğlu konağından:
Yektar ağa toplantı odasından birden bi ses işitti ve o sesin Zelal hanim'a ait olduğunu anladı bir hışımla yerinden fırladı annesinin yanına gidip ne oldu ana neyin var var ne bu hal bütün konağı ayağa kaldırdın dedi. Annesi Zelal hanım sorma oğul hiç sorma senin bu kardeşin azra düşmanımız olan kayalıların oğluna aşık olmuş gelip beni birde tehdit ediyor ya beni maraz'a verirsiniz yada kaçarım diyor oğul ne yapıcaz baban duyarsa azray'ı kendi elleriyle öldürür daha lafını bitiremeden Yektar ağa azranın odasına doğru gitti konağın ortasında Azraaaa diye bağırdı Azra ne olduğunu anlamadan birden saçına yapıştı Yektar ağa ve tokadı bastı.
Abi diyebildi Azra ağlamaklı sesiyle sen bizim baş düşmanımız olan maraz itine nasıl kaçmayı düşünürsün ha gelip birde üstüne ana mı tehdit edersin heee..Abi yemin ederim ben sadece sevdim ben sadece aşık oldum dedi Azra.Kes sesini Azra kes sen aşık olamazsın sen o çocuğu sevemezsin anlıyomusun beni sen bizim düşmanımıza sevdalanamazsın .Abi kes zırlama ha aşık mı oldun sevdalandın mı aşkını sevdanı kalbine gömüceksin aşkından gebersen de sesini kesiceksin oturacaksın oturduğun yerde anladın mı beni diye haykırdı azranın yüzüne Yektar ağa. Odadan tam çıkacağı sırada sen hiç aşık olmadın mı sevmedin mi be abi niye engel oluyosun bize neden ya insan aşık olduğu kişiyi seçemiyor malesef abi Yektar ağa biraz duraksayıp düşündü sonra da kapıyı çarpıp çıktı odadan.Fatma abla bu kapı benim iznim olmadan asla açılmayacak anlaşıldı mı Fatma başını sallamakla yetindi ha bu arada yemek dahi götürülmeyecek ona biraz aç sussuz kalsın da aklı başına gelsin deyip çıktı konaktan.
Fatma abla da öylece kala kaldı e ne yapıcak garibim oda emir kuluydu konakta Yektar ağa nın sesi geldi mi herkes kaçıcak bi delik arardı kimse onun sözünün üstüne söz soyleyemezdi bi tek onun sözünün hükmü vardı neticede o bir ağaydı sıradan bi ağa değil ama Mardin'in ağasıydı girdiği her ortam da saygı sevgi gören bı adamdı tüm Mardin halkı onu tanırdı Mardin de ne kadar fakir yoksul varsa hepsini doyururdu.
Yektar ağadan:
Kapıyı hızla çekip çıktım konaktan sinirden delirecek gibiydim benim kız kardeşim nasıl olur da bizim baş düşmanımıza aşık olur çok büyük yemin etmişti olur da Azra bı şekilde o maraz itine kaçmayı başarırsa ya marazı öldürecekti yada azray'ı bunları düşüne düşüne dekiricem Allah'ım.ya .
Telefon çalıyor:arayan mesut:Yektar ağanın en yakın arkadaşı sırdaşı Yektar ağa telefonu açıp efendim devrem dedi mesut:oğlum nerdesin sen ya telefonlarımı da açmıyosun günlerdir Yektar ağa: devrem iş güç işte vakit bulamıyorum ben ya vallahi mesut:oğlum ne işin olur ya senin hem onu bunu boşver de senle arayı çok açtık biz her zaman ki gittiğimiz mekana gel kafa dağıtalım biraz Yektar ağa:vallaha çok iyi olur benim de kafa donlemeye ihtiyacım var mesut:tmm o zaman bu gün görüşüyoruz her zaman ki yerimiz de Yektar ağa:tmm.dir devrem hadi grşrz mesut:grsrz devrem deyip kapattılar .
()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()(/()()(/()()
Evet bu bölüm çok kısa oldu bir sonraki bölümleri daha uzun yazmaya çalışacam. Sınıarı da diğer bölümlerde koyacam.Desteklerinizi bekliyorum😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE'YE KURBAN BERDEL
General FictionBerdele kurban giden bir genç kız ve daha niceleri