6.bölüm

54 8 0
                                    

Keyifli okumalar diliyorum size🤩

Yorum sınırı 20 👆

Oy sınırı 35🌟⭐

...................

Avşine gereken cevabı verdikten sonra odama çıkıp biraz dinlendim sıkıntıdan ne yapıcağımı bilmiyordun en son dayanamayıp mutfağa inmeye karar verdim ineceğim sırada alt katta kahkahalar patlıyordu Zelal hanım avşin ve tanımadığım bir kadın vardı onların arasında ne kadar da mutlu huzurlu görünüyorlar dedim içim den bir ben eksiktim onların içinden beni de hiç bir zmana sevmemişlerdi saymamışlardı öyle de devam edicek gibi duruyordu aslında bu benim çok umurum da değildi bana bulaşmasınlar uğraşmasınlsr yeterdi o bana.

Yektar ağa:
Çok yoğun çalışıyordu Yektar ağa bu günlerde evlendiğinde beri evde hiç durmamıştı sürekli iş güçle uğraşıyordu gelen telefonla başını dosyalardan kaldırıp cevap verdi.
Efendim.
Ha alo ağam nerdesin sen şirketteyim ne diyeceksen kısa kes çok işim
Ne işin olabilir ki senin sevgilimden baska.Yav boş yapma bejan ne diyeceksen dee delirtme beni
Yok bişey deyip kapattı bejan
Yektar ağa çok sinirlendi telefonu onun suratına kapatmasına bir kaç defa aradı bejanı ama cevap vermedi bejan. yektar ağa:nasıl olsa eve gidince hesabını sorucam senden benim yüzüme telefonu kapstmak neymiş göstericem sana dedi.

Kapı çaldı:sert otoriter sesiyle girr diye bağırdı Yektar ağa duygu odaya girip Yektar ağam yeni gelen adamlarla iş toplantiniz varmış bu gün tamam sen al toplantı odasına brn birazdan gelicem dedi yok Yektar ağam öyle değil şehir dışı bir toplantıdan söz ediyorum ben nee ne şehri ya burda yapamıyormuyuz toplantıyı sanki.
Adamlar İstanbul'da bir mekan ayarlamışlar orda yapmak istiyorlar ağam dedi Yektar ağa da ona tamam çıkabilirsin dedi.
Yektar ağanın içinde kalan şey bejana hesap soramamasıydı ama unutmayacaktı bu saygısızlığı nasıl olsa bir kaç gün sonra hesaplasıcaz seninle bejan dedi.

İstanbul'a varmıştı Yektar ağa hazırlandıktan sonra heybetiyle  toplantıya gitti toplantı oldukça kalabalıktı içeri girdiği zaman herkes hayranlıkla baka kaldı Yektar ağaya görenler tanıyanlar bilir onu Yektar ağayı tanımayanlar da merak içerisinde birbirlerine soruyorlardı herkes Yektar ağayı parmakla gösterdi   evet beyler hazırsanız başlayabiliriz siz hazırsanız biz her zaman hazırız ağam dedi içlerinden bir tane adam Yektar ağa da estafurllah buyur basliyalım dedikten sonra başladı toplantı .

Yektar ağa: Evet beyler biliyorsunuz ki bu aralar şirketimiz çok zor zamanlardan geçti ama bunların hepsini telafi edeceğiz siz hiç merak etmeyin bundan sonra şirketin yeni  cioları olarak şirketin elde ettikleri kazançları belli bir miktarını yoksullara ve kız yetiştirme yurtlarına bağışlamaya karar verdik yurtlardaki bütün kız çocuklarının barınma eğitim bakım ihtiyaçlarını karşılayacağız biz yurtlar da okuyan hiç bir çocuk çalışmak zorunda bırakılmayacak onlara çok güzel faydalı kurs imkanı sağlayacağız.
Yurtlarda kalan her bir çocuğun yetenekelriyle ilgilenilecek ve o çocuğun kurs vermesini sagliyacağız bu sayede hem çocuk kendisine bişeyler katıcak hemde kursa gidenler.

İtirazı olan varmı tek taraflı olmak istemem emri vaki gibi olur dedi Yektar ağa: Aralarında bir tane adam bence değil bizde katılıyoruz fikirlerin çok makul ve ayrıca şirketimiz ne kadar hayırlı bişey yapsa  bu bizim daha çok kazançlarımıza başarılarımıza bir imzadır deyip oturdu yerine adam.

Yektar ağa da baş sallamakla yetindi teşekkür anlamında. Aralarında bir tane çok zarif şık bir  kadın Yektar ağa ya hayranlıkla baktı Yektar ağayı çok beğendi fikirlerini düşüncelerini duruşunu baştan aşağı her şeyini aklına gelen fikirle tebessüm edip ee o zaman bende şirketin ciosu olarak şirketimizin başarıları hayır severliliği için bir parti düzenliyorum ne dersiniz dedi. Herkese cazip gelmişti bu fikir herkes onayladıktan sonra toplantı sona ermişti herkes gittikten sonra yektar ağa da  mardine dönmek için hazırlanıyordu ki yanına toplantıda onu hayran bakışlarıyla sürekli süzen kadın geldi yanına yektar ağa da kadını süzüp tekrar dan merhaba dedi kadın da merhaba deyip başını salladı Yektar ağa tam çıkacakken kadın Yektar ağaya bişeyler içmek ister misin benimle dedi Yektar ağa malesef Mardin'e dönmem lazım hem belki başka zamana dedi kadın da birden yektar  ağayla el sıkışıp hay hay ne zaman isterseniz ağam dedi Yektar ağa da küçük bir tebessüm ederek kadına karşılık verip el sıkıştılar ha bu arada isminiz neydi sizin dedi.Meltemm dedi kadın uzatarak.Memnun oldum Meltem hanım dedi Yektar ağa. O zaman partide görüşürüz dedi meltem Yektar ağa da görüşmek üzere deyip çıktı restoranttan.

TÖRE'YE KURBAN BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin