Haydi ⭐🌟👆canlar
Yorum sınırı 13 👆oy sınırı 18 🌟⭐
Keyifli okumalar diler yazarınız 🤩
()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
..............
Düğüne hazırlık :
Yektar ağa bejana çok kırılmıştı bu son konuşmadan sonra bütün hevesi kursağında kalmıştı Yektar ağanın.
Ne oldu hayırdır ne bu surat ağam kim üzdü seni diye alay etti bejan.Yektar ağa üzgün bir şekilde yok bişeyim sadece artık hayal kurmamam umutlanmamam gerektiğini öğrendim.Bundan sonra hayalmiş umutmuş hevesmiş öyle duyguları gömücem kalbime bundan sonra öyle duygular bana haram olsun aptalım ben ya beyinsizim kafam basmıyor hiç olmiyacak şeylerin hayalini kuruyorum olmayacak duaya amin diyorum kusuruma bakma sen bir daha asla öyle hislere kapılmayacam
Sana da herhangi bişey sormayacam bununla ilgili tamam mı ?Tamam ya çoğunlukla bunu sen bana söylersin ama şimdi de ben söylüyorum sana biraz sakin mi olsan acaba nasıl olur ? gayette sakinim ben neyse uzatmayalım daha fazla sen hazırlanmana bak birazdan çıkarız bu arada yine kendi kafana göre davranıp istediğin elbiseyi giyme sana aldığım elbiseyi giy.
Dekolteli mekolteli bişey giyersin yine geçen ki gibi sonra senin yüzünden katil olmayalım hadi bekliyorum aşağıda.Sen bana emir mi veriyosun şuan yoksa ben mi öyle anlıyorum ?
İster emir olarak algıla ister rica olarak sana kalmış bişey çok oyalanmada hazırlanmana bak hadi bekliyorum bu arada beklemeyi hiç sevmem haberin olsun deyip çıktı odadan.Emrin olur ağam nasıl istersen diye bağırdı arkasından bejan.
Bana trip mi attı o yoksa bana mı geldi hoşuma gitmedi değil aslında 😅biraz süründürsem mi acaba onu fena fikir değil bence hem belki o zaman değerimi anlamış olur oküz.Gidip dolaptan Yektar'ın bana sipariş ettiği elbiseyi çıkarttım elbiseye baktığım zaman gözlerim fal taşı gibi açıldı muazzam bir elbiseydi belkide hayatımda gördüğüm el güzel elbise olabilirdi. Vay be öküze bak sen ne zevkli adammış meğer.
Beklemiyordu böyle bir elbiseyi bejan hayretler için de kalmıştı bejan hayatında ilk defa yöresel bir elbise giyecekti ve bunun mutluluğu tarif edilemez bir mutluluktu küçüklükten beri hep bunu düşlerdi bir gün kendini yöresel elbiseyle görmek küçüklükten bu yana hep yöresel bir elbise giyip bir düğüne gitmek isterdim hiç bir zaman öyle bişey mümkün olmamıştı.
Yarım kalan hayallerimi Yektar tamalayacaktı sanırım. Bu adam istese benu mutlu etmeyi başarabilir.Çocukluğumda yaşayamadığım tatmadığım bütün duyguları şimdi tatsam keşke 🥺 küçüklüğümden içimde kalan bir sevgigisizlik kırıntısı var. Çocuk ruhu var halen bende çocukluğumda yaşıyamadığım bütün her şeyi şimdi yaşama şansım var mı acaba diye düşündüm.
Çocukluğumdaki o boşluğu yaşayamadığım her şeyi tatmadığım mutlulukları duyguları Yektarla doldurabilecek miyim yoksa o boşluk hep öyle kalacak mı ? hiç mi dolduramiyacam hep içim de kalıcak🥺🥀Bu düşüncelerimden sıyrılıp kendime geldim. Aman ne abarttım bende ya alt tarafı bir elbise almış yani ne var bunda bende çocuk gibiyim ya ufacık bişeye ne kadar seviniyorum hevesleniyorum ya sevgisiz büyüyen bir çocuğu mutlu etmek ne kadar da kolaymış oysaki...😌☺️
Makyajım elbisem her şeyim hazırdı. Hiç mütevazı olamiyacam gercekten de çok güzel olmuştum her şeyim elbiseye göreydi.
Neyse şu oküzü daha fazla bekletmiyeyim söylenir çekemem hiç
dedim kendi kendime konuşarak.
Kimseyi bekletmeden aşağı indim.İnmemle bu dejavuyu daha önce yaşamıştım gibi herkesin gözü benim üzerimde kaldı. yektar ağa yine tekrar bana hayranlıkla baka kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE'YE KURBAN BERDEL
General FictionBerdele kurban giden bir genç kız ve daha niceleri