Canlar oylarınızı ve yorumlarınızı yapın ki yeni bölümler gelsin siz yorum ve oy vermedikçe benim de yazma hevesim kaçıyor yazasım gelmiyor.Haydi herkes yorumlara bu arada cevap vermemezlik etmiyorum 😍😘
************************************
Bejanın anlatımıyla:
Gözlerimi yorgunlukla acıyla açtım her yerim ağrıyordu üzerimdeki o yorgunlukla kalkıp yüzümü yıkadım üstümü değiştirdim saçımı da taradıktan sonra odamdan çıktım etrafı biraz inceledim kimse yoktu ortalarda buda benim işime geliyodu tabi bende fırsattan istifade ederek ahıra gittim ahırın kapısını açıp koşar adımlarla kızıma gittim o kadar güzeldi ki benim kızım bem beyaz dı çok güzel olduğu için bende asi ismini vermiştim atıma çok sevdiğim için kızım da diyorum aynı zaman da asi yi çözüp dışarı çıkarttım hazır kimsecikler yokken ortalar da asiye binip yola koyuldum.
Asiye her vuruşum da daha da hızlanıyordu kollarımı açıp avazım çıktığı kadar bağırıyordum kendimi o kadar özgür hissediyordum ki kendimi hayallere kaptırıp gözlerimi kapattım sonra da içime bi sıkıntı girdi hemen gözlerimi açtım asiyi durdurmaya çalıştım ama durmadı bi türlü buda korkmama sebep olmuştu tek dileğim burdan sağ sağlim eve gitmem di bizimkiler farketmeden çünkü arzu her zaman gelip beni kontrol ederdi beni bulamazsa herkese haber verip beni arıyacaklardı içimden dualsr ederken birden ağır bişeyin üstümden geçtiğini hissettim orada gözlerimi yumdum.
Gözlerimi açtığımda odamdaydım odaya biraz göz gezdirdikten sonra bizimkileri farketmemle gözlerim fal taşı gibi açıldı içimden Allah'ım korktuğum başıma geldi diye geçirdim bu düşüncelerden çıkıp elinde kemerini sıkıştırıp bi o yana bı bu yana sallayan dedemi farkettim tam ağzımı açıcağım sırada saçıma yapıştı beni peşinden sürükledi yaralı halimle bağırışlarım çağırışlarım kimsenin umurunda olmadı her kes seyirci kaldı buna kimsenin çıtı çıkmadı beni merdivenlerden sürükleyerek götüren dedem yere fırlattı.
Sen utanmıyormusun kız başına dışarı çıkmaya buda yetmezmis gibi kendini birde arabaların önüne atıyorsun he deyip sırtıma tekme vurdu nefesim kesildi her tekme atışında nefesiim kesiliyordu.Ulan sana çarpan kişi dost olmasaydı ya nr yapıcaktık senin yüzünden rezil rusfa olucaktık lan deyip sırtıma son bi tekme daha vurdu ve gözlerimi kapattım acıdan uykum gelmişti uyku zattenttitmisim meğer bayılmışım ben.
Gözlerimi açtığımda betonun üstünde öylece bayılmıştım başımda bi Allah'ın kulu yok bana çarpan kişi babamın bi dostu olduğu için ayıp olur diye hastaneye götürmemişlerdi beni sağdan soldan duyulur diye olayların etkisinden yeni çıktım derken sırtımda bi soğukluk hissettim tam kalkacağım sırada dedem kemeriyle daha sert vurdu yeter vurma Allah aşkına vurma ben bişey yapmadım götürün bu ahlaksızı burdan dedi Mahmut Ağa götürün gözüm görmesin.
Evin çalışanları beni kaldırıp odama çıkarttılar merdivenlere çıkarken yengemin ve arzunun bana bakıp sırıtmalarıni gördüm nasıl da eğleniyolardı bundan başımı çevirip merdivenleri çıktım sonrada odama geldim sonra yatağa uzanıp ağladım annemin yokluğunu daha çok hisettim annem olsa böyle mi olurdu yanımda olsaydı korurdu beni kollardı kimsem yok diye bana öyle yapıyorlardı babam vardı abim vardı benim ama hiç bir zamna beni savunmadılar korumadılar hep seyirci kaldılar bütün bunlara onların gözleri önünde dedem beni Bodrumlara kapatıyordu işkence ediyordu aç sussuz bırakıyordu ama onların sesi hiç bir zaman çıkmadı.
En ufak bişey yapsam bile bana hep sende o ahlaksız annenin yolundan mi gitmek istersin derlerdi benim anneme kendileri bizzat kumpas kurup öldürmüşlerdi ama namus meselesi deyip herkesi kandırmışlardı ama öyle değildi benim annemi başka bişey için öldürmüşlerdi benim de biran önce bunu çözüp aslını öğrenmem lazımdı.
Daha önce çok yardım istemiştim bunun için abimden ama bana inanmayıp her seferinde dedeme babama şikayet etmişti babam la dedem beni defalarca kez cezalandırmıştı ama ben bi türlü vazgeçmedim ne olursa olsun annemi ne için öldürdüklerini öğrenicektim Sonuç ne olursa olsun.
Ben 7 yaşındayken babamla dedemin odada bişey konuştuklarını duymuştum dedem babama eğer bunu öğrenirlerse biteriz biz cemil mahfoluruz demişti sonrasında da babam dedeme merak etme baba sen hiç kimse duymayacak bunu hiç kimse öğrenemiyecek bunu bilen tek bir kişi var oda dilberdir demişti sonrasında da yengem beni farkettiğinde yanıma gelip seni küçük şeytan seni sen kapı mı dinliyosun demişti ben ona dedeme babama söylememesi için çok yalvarmıstım ama nafile o çoktan babamla dedemi çağırmıştı bile.
Babamla dedem yanıma geldiklerinde ne oldu demişlerdi yengeme yengemde onlara benim kapı dinlediğimi söylemişti onlara dedem korkuyla babamın yüzüne bakıp ne yapıcaz der gibi bakıyolardı babam hemen benim kolumdan tutup dedemin odasına çıkarttı sonrasında dedem de geldi beni köşeye sıkıştırıp ne duydun demişlerdi bende bişey duymadığımı söylemiştim ama inanmamişlardı dedem tam elini kaldiracakken ben korkudan tamam dur dede vurma lütfen anlatıcam demiştim babam da bana bakıp hadi anlat dedi bende başladım anlatmaya sizi duydum ben babama bakıp siz bişeyden korkuyorsunuz ve o korktuğunuz şey sağladığınız şeyi bi tek anam biliyor demiştim babamda benim kollarımı sıkı tutup bana bak küçük şeytan ne duydun bilmiyoruz ama ne duyduysan kimseye en ufak bişey anlatmiyacaksın tamam mı yoksa senin o dilini kesicem demişti bende korkumdan titriye titriye tamam demiştim sonrada beni salmışlardı zaten.
İşte o gün çocuk olmama rağmen bişeylerin olduğunu farketmistim babamla dedemin neden bu kadar korktuğuna anlam verememistim korkumdan da kimseye bişey anlatmamıştım dilimi keserler diye.
Bölüm kısa oldu biraz ama olsun bi daha ki bölümü daha uzun yazacağım oy ve yorumu unutmayın canlar sınır koymuyorum bu arada 😊🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE'YE KURBAN BERDEL
General FictionBerdele kurban giden bir genç kız ve daha niceleri