5.bölüm

60 9 0
                                    


İyi okumalar🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Bol bol yorum ve ⭐🌟⭐🌟⭐🌟⭐

::::::::::::::::::::::::;;;;:::::::::::::::::::::::::::::::::

Bejanla Yektar ağa odada yan yana seccadelerini bırakıp namaz kıldılar ikisi aynı anda selam veririken birbirmerine baktılar uzun uzun namazları bittikten sonra kalktılar bejan seccadeleri alıp katladı dolaba yerleştirdi yektar ağa bejana sen yat uyu bu gece beni bekleme işim var dışarı da ha bu arada evlendik diye sakın bana nerdeydin bu saate kadar neden gelmedin gibi sorular sorma sana en baştan sana dürüst olucam yalan söylemiyecem  benim hayatım da biri var ciddi düşünuyoruz ben şimdi sevdiğime gidiyorum benu idare et soran olursa bişey uydurursun sen tamam mı dedi Yektar ağa.  Şasıp kaldı bejan üzülsemi sevinsemi bilemedi Yektar ağanın gitmesi işine gelirdi aslında bi yandan da ne diyecekti Zelal hanim'a ne uyduracağını düşünüyordu.

Ha bu arada benim iznim olmadan odadan çıkmayacaksın yemeğe çıkarken bile izin alıcaksın benden ben gelene kadar burda beni bekliyeceksin beraber yemeğe çıkacaz dedi. Oldu başka emrin kölen miyim ben senin istediğin gibi kulllanamazsin beni anlıyomusun yektar ağa bi kahkaha patlatıp oo özgüvene bak sen kime güveniyosun sen bakalım ailene mi yoksa bejanı nerde vuracağını iyi biliyordu o yüzden ne olsa ailesini karıştıyordu.
Sen bu evde sadece bana hizmet ediceksin sen benim tapulu malımsın ben en dersem o olur yani anliyacağın cehennemine hoş geldin bejan Azizoğlu.

Yektar ağa bu sözleri söyledikten sonra çıkıp gitti odadan bejan dizlerinin üstüne oturup ağladı bejan ne kadar süre ağladı bilmiyordu ayağa kalkıp banyoya ilerledi bir duş alıp çıktı ama unuttuğu bişey vardı ki giyecek bir elbisesi yoktu bejan havluyla öylece kala kaldı en son yektarın dolabına doğru gitti dolabı açıp yektarın bir tişörtünü çıkarttı eline alıp biraz kokladı çok güzel bir kokusu vardı kendini o kokuya kaptırdı sonrasında kendine gelip tişörtü bıraktı giymekten vazgeçti alt kata inip Fatma abla dan alıcaktı bişeyler.

Alt kata indiğinde Zelal hanımla karşılaştı Zelal hanım da bejanı farkedince yanına gitti bejan tam yanından geçicekti ki kolundan tuttu bejanı hayırdır gelin nereye böyle bu ne hal ayrıca kocan nerden senin bejan cevap vermedi ne diyeceğini bilmiyordu çünkü şey ney ağzında geveleyip durma Yektar nerde işi çıktı acilen çıkması lazımdı gitti oda dedi bejan Zelal hanım ona inanmayan gözlerle baktı sen bişey yapmadin demi bana bak eğer oğluma bişey dediysen yada yaptıysan seni mahfederim dedi Zelal hanım bejan ona hayır ben bişey yapmadim gerçekten kendisine sorabilirsiniz dedi hemen de tehdit ediyor ya oğlunun ne haltlar karıştırdığını öğrensen acaba karşıma geçip böyle konusabilecekmisiniz diye geçirdi içinden.İzninizle ben artık gideyim Zelal hanım ona ters ters baktı sonra da bejan yanından geçip gitti.

Bejan mutfağa girip Fatma abla bana biseyler vermen lazım hiç elbisem yok burda bana bi elbiseni ver sen de ben Mustafa'yı bizim konağa yollayana kadar gidip benim eşyalarımı alsın ded. Fatma:tabi kuzum bana benimkiler sana olur mu onu bilmiyorum dedi yok abla sen ver ben idare ederim benimkiler gelene kadar tamam gel beraber gidelim seç kendine olur abla Fatma'nın odasına doğru gittiler bejan dolaba doğru gidip öyle seçmeden rast gele bir elbise aldı üstüne sonrada fatmaya teşekkür edip odasına çıktı.

Bejan odaya gelip koltuğun üzerine kendine yatak yaptı uyumak için yatakta uyumayacaktı  muhtemelen kocası geç vakitlerde eve gelicekti o gelip uyuyacaktı yatakta bejan yatağa geçip biraz düşündü acaba bundan sonrası ne olucak nereye kadar boyle gidecekti nereye kadar yalan söyliyecekti acaba Yektar  ağa bir gün vicdana gelirmiydi bejan bunlari düşüne düşüne uyuya kaldı.

Gece vakti saat: 3.35

Yektar ağa gizliden gelmisti eve odasına girdiğinde üstünü çıkartıp yatağa uzandı hemen yorgunlukla  sonra bejana bakıp inceledi biraz bejanı öyle uyuyorken görünce çok acıdı ona isteksiz bi şekilde sonrasın da kendine gel yektar o senin düşmanın sakın ola ona acımayasın dedi kendi içinden Yektar ağa bejana çok kin besliyordu Yektar  ağa bejanın annesini düşünüp kesin buda annesi gibidir dedi içinden hep bejana kötü bir gözle bakıyordu sadece o değil herkes öyle yektar ağa bu düşüncekerden çıkarak gözlerini uykuya teslim etti.

TÖRE'YE KURBAN BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin