Arkadaşlar neden böyle yapıyorsunuz ne bı yorum nede bir oy geliyor olmuyor ama böyle 😔😔
Koyduğum sınırların hiç biri yerine gelmiyor ya üzüyorsunuz bari paylaşın lütfen 😔😔
______________________________________
Bejanla kerem birbirlerinden ayrıldıktan sorna yoldan geçen kişiyi görünce bejan şaşkına döndü hızla arabayı durduran yektar ağa bejanın yanına gidip senin burda ve bu çocukla ne işin var lan bejan: sanane sana hesap mı vericem ben berdelle zorla evlendiriliyoruz farkındaysan neyin havası bu neyin hesabını soruyosun sen kesss lannn dedi Yektar ağa o esnada kerem araya girerek lan sen kimsin de bejana bağırıyosun ağa bozuntusu dediği anda Yektar ağa yakasına yapıştı lannn it seni gebertirim burda kimsenin ruhu bile duymaz ne biçim konuşuyorsun sen benimle lan bejan bağırıp yapmayın dedi Yektar ağa bejana sen arabya geç beni bekle dedi bejan hayır geçmicem dedi Yektar ağa keremi itip bejanın kolundan zorla tutup çekiştirdi bejan ne kadar dirensede bırakmadı sana arabaya geç dedim demi illaki zorluk bi zorluk çıkartıcaksın bana yani ya biraksana beni dedi bejan Yektar ağa onu arabaya bindirdikten sonra kereme dönüp eğer seni bir daha karımın etrafında görürsem andım olsun ki gebertirim seni kurda kuşa yem ederim seni anlıyomusun beni deyip bir yumruk geçirdi kereme.
Kerem oraya düştü sonra da arabaya bindi Yektar ağa.Bejan:Ne karısı be ne karısı
Kapa çeneni dedi Yektar ağa senin hesabını sonra alıcam ben
Bejan sen kimsin ne sanıyosun kendini sana kapa çeneni dedim demi elalemin çocuğuyla fingirdeşen sensin bide konuşuyormusun bejan donup kaldı öylece ne diyosun ya sen en biçim konusuyosun benimle dedi yalan mı yalan de hadi ben sizi görmesem belkide daha lafını bitiremeden bejan ona tokat atıp kes sesini çok ileri gidiyorsun sen sus artık dedi Yektar ağa da boğazına yapışıp bana bak bejan ben senin o bildiğin erkeklerden değilim sana yemin ederim ki seni gebertirim anlıyomusun beni.
Bejan: bırak beni geri çekilip Bırak bu boş tehditlerini hiç bişey de yapamazsın sen erkekligine mi guveniyosun bu kadar ağalına mı guveniyosun kimsin sen söyle bana dedi .Yektar ağa sana çok yakında kim olduğumu göstericem dedi ve arabayı konağa doğru sürdü.Bejan onu evine götürecek sandı ama öyle olmadı geldikleri konak çok büyüktü bejan yektara bakıp neresi burası nereye getirdin beni hemen evime götür dedi. Yektar ağa ona artık burası senin evin ait olduğun yer burası artık benim himayem altindasin artık dedi bejan ona bakıp ne saçmalıyorsun sen daha nikah bile kıyılmamiş töre töre diyosunuz ya hani böyle bişeye izin verir mi sence töre dedi. Yektar ağa ona gülüp onu da düşündük herhalde karıcım dedi benin senin karın değilim dedi bejan ama birazdan olucaksın dedi Yektar ağa bejan ona saçmalama der gibi bakıyordu sen hiç bişeyin adabını bilmezmisin berdel de olsa gelip istemen lazım beni dedi Yektar ağa ne istemesi ya senin ailen zaten seni vermeye dünden razı hem sen onuda merak etme ben sizinkileri arayıp haber verdim nikah için.
Bejan nikah kelimesini duyduğunda beyninden vurulmuşa döndü Yektar ağa tam konağın kapını açtı bejan hemen kaçmaya başladı Mustafa tam peşinden koşucaktı ki Yektar ağa ona eliyle dur işareti verdi ve bejanın peşinden koşmaya başladı bejan o hiç bilmediği sokaklara girdi Yektar ağa onun peşinden daha nereye kadar kaçıcaksın dedi bejanda daha çok hızlandı Yektar ağa en son onu tutup sıkıştırdı duvara onun gözlerine uzun sure baktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE'YE KURBAN BERDEL
General FictionBerdele kurban giden bir genç kız ve daha niceleri