11.bölüm

55 5 1
                                    

İyi okumalar canlar yorum yapmayı unutmayınız 🌹🤩

................

İki hafta sonra:

🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

.........

Hava oldukça kasvetliydi bu gün o gündü bejanın çocukluğunun öldüğü gün hayatı alt üst olduğu gün.
Henüz 7 yaşındayken annesiz bırakmışlardı onu öksüz bı başına bırakmışlardı onu 🥀
7 yaşındayken çocukluğu elinden alınan her türlü zorbalığa şiddete maruz kalan bir kız çocuğundan bahsediyoruz. 7 yaşındaki bir kız çocuğunun tek derdi oyun olabilir.
Ama bejanın tek derdi annesinin gizemli ölümünü öğrenebilmekti.
Henüz çocukken büyük yemin etmişti. Annesinin canice katledilmesine sebep olanlardan bir gün intikam almak için.

Bejan' yataktan kalkıp banyoya gitti.
Aynanın karşısına geçip hüngür hüngür ağladı. Annesinin yokluğunu her geçen gün biraz daha hissediyordu ama bu gün farklıydı bi başkaydı. İçinde hep vardı bi burukluk öyle günler oluyordu ki annesine kavuşmak için Allah'a her gün canımı al diye yalvarıyordu bejan.


Bejan'banyodan çıktıktan sonra yektar ağanın yatakta uyanık olduğunu farkedip yanına gitti.
Yektar' bişey mi oldu iyimisin niyr ağlıyosun biri bişey mi yaptı sana diye bir sürü soru yöneltti. Bejan' yok kimse bişey yapmadı ben bişey isteyecektim senden diyerek açıkladı.
Yektar' he söyle bakalım ne isteyecen?
Bu gün benim annemin ölüm günü mezarına gitmek istiyorum ben gitmeyeli baya oldu gidip bir dua okuyup gelicem yektar' olmaz gidemezsin hem bu havada nereye ya otur oturduğun yerde dedi bejana.
Bejan' ya sen ne biçim bir insansın hani bişeyleri düzeltmeye çalışıyordun hani bana bir şans tanı diyodun duzelttiğin şeyleri neler ya söylesene bana bi yaa senden izin istiyorum ya yıllardır ziyaretine gidemiyorum annemin anlamiyomusun lütfen izin ver gideyim diye yalvardı.


Yektar' tamam ama beraber gidecez seni bi başına göndermem ben.
Tamam beraber gidelim ben bı hazırlanayım çıkalım. Yektar' bekliyorum seni aşağıda bejan' tamam deyip banyoya geçti hazırlanmak için .

Bejan'  banyoya geçip abdes aldı önce sonrasında da odaya gelip dolaptan siyah bir elbise çıkarttı. Mezarlığa gideceği için üstüne uygun bişeyler giymesi gerekiyordu.

Bejan' hazırlandıktan sonra aşağı indi  hadi gidelim dedi Yektar ağaya.
Nereye diye sesini yükseltti Zelal hanım. Mezarlığa gidecez diye yanıtladı Yektar ağa. Zelal' ne mezarlığı oğul kimin mezarina gideceksiniz ? Yektar' bejanın bu gün annesinin ölüm yıl dönümüymüşte onun için bı dua okumaya gidecez.
Yemeğe beklemeyin bizi siz yiyin.
Zelal' oğul saçmalama sen o kadının mezarına gidemezsin o kadının ne sebeple olduğunu biliyosun demi ?
Bejan' benim annem çirkin bir iftiraya kurban gitti siz ve sizin gibiler  ister inanın ister inanmayın ben bunu  hepinize kanıtlicam gün gelicek bu laflarınızdan utanıcaksınız hepiniz de  bi daha benim annemi ağzınıza almayın anladınız mı beni diye sert çıkıştı zelal hanıma.


Zelal' bak sen hiç terbiyede yok şunda senin annenin yaptığı ahlaksızlığı herkes biliyor herkes de şahit herkes bunu konuşuyor Mardin'de bunu bilmeyen yok sıkıysa git onları sustur.
Sesin bi bana mı yükseliyor yılan.
Yektar' anne yeter Allah aşkına yeter yine başlama deyip ikaz etti annesini.
Bejan' bırak konuşsun ya döksün içini kinini nefretini kussun ama şunu bilki sen çabuk çabuk ölmezsin Zelal hanım can çekişerek ölüceksin Allah'a her gün canımı al diye yalvarıcaksın etrafında kimse olmayacak senin için kötü çok kötü bir kadınsın sen herkes bir gün senin gerçek yüzünü görücek.
Bütün bunları söyledikten sonra bejan yektarın koluna girip hadi gidelim dedi konaktan ayrılıp gittiler.
Zelal hanım deliye döndü gelini bütün bunları söylerken oğlu hiç bir şey diyememişti. Zelal' göstericem ben sana o ahlaksız anan gibi sende geberip gideceksin bende sana bu hayatı zindan etmezsem bana da Zelal demesinler görüceksin gününü dedi.
Sonrasında da sinsi bı şekilde sırıtıp bejana nasıl planlar kuracağını düşünüp durdu en sonunda aklına gelen sinsi şeyle sırıtıp seni bu evde yollamasam bana da aşk olsun dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TÖRE'YE KURBAN BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin