Canlar iyi kötü farketmez her türlü eleştiriğe açık bu hikaye yazım yanlışları olmuş olabilir saçma bulduğunuz yerler olabilir kurgusunu abartmış olabilirim dediğim gibi elestirebilirsiniz ama saygı sevgi çerçevesinde🙏💖💓
Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayınız seviliyorsunuz.🌹🤩🥰
''''’''''''''''''"""""""""""""""""""""""""""""""""
Bejan yektar ağayı sarhoş bir şekilde odaya çıkartmıştı odaya geldiklerinde yektar ağa sürekli onun ismini sayıklıyordu Çavreş nerdesin çavreşamın bir ses ver seni çok üzdüm ben affet nolur bir halt yedim affet beni .
Bejan yektar ağayı yatağa uzandırıp ayakkabılarını üstünü çıkarttıktan sonra tam kalkacakken Yektar ağa onu kolundan tutup kendine çekti affet güzel gözlüm beni bu güzel gözlerden mahrum etme çavreşamın ben bir halt yedim affet nolur.
Bejanın şüphe dolu gözlerle yektara bakıp acaba ne yapmış olabilir sürekli beni affet diyor sürekli bir halt yediğini söylüyor ne yapmış olabilir ki.Bejan bir çırpıda kolunu yektar ağadan kurtarıp koltuğa geçti uyumak için ama bir türlü gözüne uyku giremedi ordan oraya kıvranırken en son telefonunu çekmeceden getirip müzik dinlemeye başladı telefonunu hiç kullanmadığı için hep çekmeceye koyardı bejan ne onu arıyacak bir ailesi nede bir arkadaşı olmadığı için kullanmıyordu pek fazla telefonunu .
Bejan müziklerini sıralarken en son şahe bedoya rast gelip şarkısını açtı.
Şahe bedoyu kimler seviyor ?Li baxê mîn bû zivistan
Hêy dîlberê dem gukîstânÇîlmîsî gul bâx û bîstân
Werân êzîm mâlêm xîrâbHêy dîlbêrê qêy mênêlê
Fêqîyê tâyrân êdî kâlêNêxwêşêkî pîr bê hâlê
Tu hîm gulî hîm rîhânîTu hîm dêrd î hîm dêrmânî
Tu hîm gulî hîm rîhânîTu hîm dêrd î hîm dêrmânî
Hîm hêkîm î hîm loqmânî.Bejan bu şarkıyı her dinlediğin de aklına annesi geliyordu kendine hakim olamayıp saatlerce ağlıyordu annesinin ismi de dilber di isminin hakkını çok veriyordu dilber hanım adı gibiydi ama kaderi için aynı şey geçerli değildi zalim töreler kıymışlardı Dilber hanıma.
Sabah saat:8.20
Bejan erken bir vakitte kalkıp hemen banyoya yol aldı yüzünü yıkayıp çıktı sonra da dolaba yöneldi dolabı biraz inceledikten sonra içlerinden siyah bir elbise beğenip çıkarttı.
Elbiseyi giydikten sonra yektar ağayı uyandırmaya çalıştı.
İsmini bile getirmedi bejan sadece yektar ağayı dürttü bir kaç defa daha dürttükten sonra yektar ağa gözlerini yorgunlukla açtı.Günaydın Çavreş
Bejan cevap vermedi kalk hadi kahvaltıya geç kalıcaz senin yüzünden fırça yemeyelim bunu söylerken hiç bakmamıştı Yektar ağanın yüzüne.Yektar ağa bejana bakıp hayırdır niye yüzüme bakmıyorsun ne oldu.
Ya sen gerçekten soruyomusun ne oldu diye sen ne kadar arsız yüzsüz bir insansın ya her haltı yiyorsun neden hiç bişey olmamış gibi davraniyosun bu nasıl bi rahatlık ben anlamadım ya tüm geceyi berfinle sarmaş dolaş geçirdin seni buraya sarhoş bir şekilde getirdi ben seni almsam kim bilir ne olucaktı ya sizinkiler görseydiler o zaman ne olucaktı bunun hesabını ailene verebilecekmiydin sana ne bu halin diye sorsalardı tüm geceyi sevgilimle geçirdim diyebilecekmiydin varmı sende o yürek haaa?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE'YE KURBAN BERDEL
General FictionBerdele kurban giden bir genç kız ve daha niceleri