8.bölüm

56 8 3
                                    

Keyifli okumalar:
Oy ve yorumlarınızı unutmayın canlar 🤩♥️

---------------------------------------------------------

Yemek faslı bittikten sonra herkes kahve için terasa geçmişti.
Herkes kahvelerini beklerken Yektar ağa bejanın yanına gelip benim kahvemi sen yaparmısın karıcım deme şöyle ya bir gün elimde kalıcan harbiden niye karım değilmisin yalan mı biz berdelle evlendik canım unutma ne dedin sen berdelle evlendik dedim yok ondan öncesinde bişey dedin demedim bişey berdelden bahsettim sen bana canım mı dedin
yok canım niye öyle bişey diyeyim bak yine dedin yaaa yapma ama ya ağız alışkanlığı işte başka bir anlamı yok yani tabi canım tabi öyle ağız alışkanlığı.aman neyse ne uzatma al şu kahveyi götür terasa senin nerde kahven burda içicem ben dedi.
Hayır efendim bizimle terasta içeceksin senin yanın bizim yanımız.
Allah alla ne zamandan beri daha geçen güne kadar bu eve bu aileye ait olmadığımı söyleyen adam mı söylüyor bunu evet ben söylüyorum bak kendin diyosun geçen yani geçmiş gitmiş bişey hadi uzatma da kahveler soğumadan terasa götürelim.

Herkes kahvesini içerken Zelal hanımın gözleri bejanın üstündeydi ona ne kötülükler ediceğini düşünüyordu ne yapıp ne edip bir şekilde onu bu evden yollaması lazımdı ne düsünüyorsun öyle ana kara kara yok bişey oğul iyi peki öyle olsun.

Baba senin şu bahsettigin araziyi artık alsak mı artık oğlum sabret alıcaz yakında az bir sabır baba biliyorsun o arazi benim için önemli tamam oğlum biliyorum halledicez peki baba güveniyorum sana oğlum Mardin'in ağası sen degilmisin artık bütün sorumluluklar sana kalmamışmı ne diye yardım istiyorsun benden Baba benim daha önemli işlerim var bu aralar cok yoğunum sen halletsen olmaz mı ya tamam oğul tamam bu seferlik öyle olsun ama başka sefere kendi işini kendin hallet tamam baba sen hiç merak etme sen bu işi hallet de gerisi kolay dedi Yektar ağa.

Neyse ben artık kalkayım baba müsadenle yarın erken kalkıcam da müsade senindir oğul şev baş o zaman   deyip bejana kaş göz işareti yaptı bejan anlamaz gözlerle ona bakınca yektar ağa tekrar ona kas göz işareti yaptı.

Bejan yektar ağanın yanına gidip hayırdır ya babanın yanında bana kaş göz işareti yapıyorsun ayıp ya e sende anlamıyorsun ki karıcım ben odaya çıkıyorum sen gelmicekmisin hayır gelmicem şimdilik sen git uyu uykum yok benim.Hayır efendim ben kalktığım anda sende benimle birlikte kalkicaksın birde bana kaş göz işareti yapiyosun diyosun babamın yanında sana nasıl tamam suss ya sus lafinı bitirmesine izin vermedi bejan.
Hadi inatçı keçi hadi yürü düş önüme tamam geliyorum işte sen git  ben gelicem arkandan üçe kadar sayıcam eğer şimdi benimle gelmezsen seni zorla sırtıma alıp götürürüm karar senin hangisi?
Tamam başımın belası tamam gelicem yeterki babanın yanında rezil etme beni.Tatlı belam demek isitedin herhalde karıcım hem ayrıca ne rezilliği sen benim karım değilmisin
Tamam uzatma Yektar uzatma hadi gidelim.

Bejan ilk defa ağam demeden Yektar demişti buda Yektar ağanın hoşuna çok gitmişti sahiden sevdiğin bir insanın ismini getirmesi çok güzel bişey onun ki de öyle bişeydi.

Yektar ağayla bejan odaya çıktıklarında bejan yorgunlukla yatağa geçip uzandı
Hayırdır bu yorgunluğun sebebi nedir bejan hanım.Yemek yaptım tezgahta çok durunca sırtıma ağrılar girdi o yüzden çok yoruldum.
Oyy ben şana kıyamam şen yoruldun mu bakayım şeni mutfakta çok mu yordular Yektar ağa böyle dalga geçerken bejan çok sinirlendi sana bişey açıklayan da kabahat zaten ben niye anlatıyorum ki kendimi sana ya .
Ya tamam tamam şaka yaptım gel gel vallah bak takılıyorum ben sana sırtın çok ağrıyorsa krem var sana getireyim sür anında etki ediyor ama biraz da yakıyor haberin olsun dedi.
Yok sağol gerek yok hem ben uyuyunca geçer zaten sen boşa zahmet etme.
İyi peki sen bilirsin ama çok Ağrı'da haber ver bana olmadı doktora götürürüm seni dedi yektar ağa.

TÖRE'YE KURBAN BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin