7.bölüm

61 7 0
                                    

Oy sınırı 40 ⭐🌟yorum sınırı 23

İyi okumalar 🤩🥰🌹

Parti zamanı:

............................

Parti de herkesin gözleri bejandaydı o yüzden Yektar ağa biran önce gitmek istiyordu eve yoksa kıskançlıktan kudurucaktı biraz daha orda dursa kavga çıkacaktı kesin.Bejanın yanına bir tane adam gidip merhaba güzel hanımefendi tanışabilme şanşımız varmı acaba dedi yok malesef hem ben evliyim dedi adam biraz şaşırmış gibi yaparak aa öylemi çok şaşırdım neden şaşırdınız acaba bu kadar bunda şaşıracak ne var ki dedi Yektar ağa adama yaklaşarak adam Yektar ağaya bakarak ben sizinle değil hanımefendiyle konuşuyorum hanimefendinin de kocası ben olduğuma göre onun yerine cevap verebilirim herhalde dedi.
E yani eşisiniz diye tapulu malınız falan mı tapulu mal dediği zaman yektar ağanın sôzleri bejanın aklına gelmşti o gün aynı şeyi Yektar ağa söylemişti bejana zaten.
Bir tatsızlık çıkmadan gitseniz biran önce iyi olur bence çünkü hiç kimse istemez kadınların yanında dayak yemek sizde istemezsiniz herhalde diye tahmin ediyorum .

Adam gittikten sonra yektar ağa kimseye çaktırmadan bejanı köşeye sıkıştırıp hani nerde senin yüzüğün dedi. Unutmuşum hem bide alerjim var yüzüğe hayır efendim olamaz olsa bile takıcaksın bu yüzüğü sen evlisin sen unutamazsın unutmamalısın anladın mı.
Allah Allah bunu evli olmasına rağmen her gece sevgilisiyle buluşan karısını sevgilisi için tehdit eden adam mı söylüyor bana.Neyse ne artık takıcaksın dediysem takıcaksın bu kadar .

Yektar ağayla bejan tartışırken toplantıdaki Yektar ağaya göz koyan kadın geldi yanlarına.
Merhaba yektar nasılsın görüşmeyeli iyimisin göslrüşmeyeli dediği zaman bejan şok kaldı ne yani yektsr bununladamı görüşüyor birde bana sürekli baskı yapıyor sen evli bir kadınsın ona göre davran falan sanki kendisi öyle davranıyor evli olmasına rağmen Allah bilir kaç tane kadını bir anda idare ediyor ciddi ilişkisi yokmuydu ya bejan bu düşüncelerden çıkıp hayırdır siz görüşüyormuydunuz benim niye haberim yok tatlım senin haberinin olması şartmı bejan gizliden Yektar ağaya fısıldayıp bu bana bir daha tatlım derse saçını başını yollicam bak.Evet canım şart çünkü gôrüştüğün kişi benim kocam olur da ve sizde o yüzden benden izin alıcaksınız görüşmek için sende git kendine başka bir av bul bejan yapma sen sus seninle sonra konuşacaz bırak konuşsun ya canım içini döksün belliki bir kuyruk acısı var.

Benim bir kuyruk acım yok evli adamara kuyruk sallayan sensin canım yani diyeceğim o ki şansına küs tatlimmm kadını taklit ederek müsadenle kocam bana lazım deyip Yektar ağayı götürdü evet evet yanlış anlamadınız bu sefer Yektar ağa değil de bejan onu götürdü zorla bırak ya ya napıyorsun sen dleirdin mi rezil ettin beni kess sesini eğer şimdi o kadının yanından uzaklaşmazsan inan bana seni o zaman rezil ederim ben gider herkese söylerim Yektar ağa mecburen uzaklaştı oradan kadın da şok olmuş bir şekilde onlara bakıyordu.

Parti esnasında bejan yektar ağayı bir odaya götürüp tehdit etti ilk defa yektar ağa onu değil de o Yektar ağayı tehdit etmişti.
Bana bak ağam vallahi bir daha böyle bir saçmalık gorürsem herkese soylerim babana annene herkse birde gelmiş beni uyarıyorsun bir yüzük için yok bilmem evli olduğumun farkına varıcakmışım yok ona göre davranıcakmışım sen beni uyarıcağına kendine bak bi utanmıyormusun evli barklı adamsın kadınların peşinden koşmaya.
Lan ne kadını kadını toplatıdan tanıyorum ben kendisi gelip konuştu benimle ordan tanıştık hem ayrıca sen benden hesap mı soruyorsun evet hesap soruyorum senden tıpkı senin benden sorduğun gibi ve buna da hakkım olduğunu düşünüyorum.

Bi dakkika bi dakika yoksa sennn sakın lafını tamamla sakın seni kıskanmıyorum ben sadece yuvamı metreslerden koruyorum hem senin ciddi ilişkin vardı ne oldu ona ciddi değilmiydiniz siz ne ara aldatmaya başladın onu da ben kimseyi aldatmadım ne seni o onu senden önce o vardı hiç yalan söyledim mi ben sana en başından beri sana dürüst davrandım hayatım da biri var dedim banuya gelicek olursakta biz onunla şirket toplantısında tanıştık fikirlerimi düsüncelerimi beğenmiş benimle tanışmak istedi bende tanıştım sonra da bir yerlerde bişey içelim mi diye sordu bende vaktim yok dedim ha olsa giderdin yani olabilirdi aslında bejan ona ters ters bakınca tamam tamam şaka yaptım bakma öyle bana hem zaten işim olmazsa o kadınla aynı ortamda bulunmam ki iş gereği yani tamam neyse biz alt kata inelim merak etmesinler sonra bizi dedi bejan yektar ağa da tamam karıcım inelim hadi dedi bejan ona ters ters bakınca güldü.

TÖRE'YE KURBAN BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin