Κεφάλαιο 2

104 5 0
                                    

Σίγουρα χθες το βράδυ, όταν ετοίμαζα την βαλίτσα και όλα τα πράγματα μου δεν πίστευα ότι θα μπορούσαν να πάρουν τέτοια τροπή τα πράγματα.

Ετοιμαζόμουν για Ιταλία και τώρα βρίσκομαι μέσα στο αεροπλάνο για Ιρλανδία

Πρέπει να ευχαριστήσω  την Κέισι που δέχτηκε να με αντικαταστήσει δεν θέλω να φανταστώ πως θα μπορούσε να είχε εξελιχθεί η κατάσταση αν δεν μπορούσε κανείς να πάρει την θέση μου.

Οι επιβάτες περνάνε ένας ένας μέσα και τους καλωσορίσω με το πιο θερμό χαμόγελο μου, ενώ ταυτοχρονα βοηθάω αρκετούς  να εντοπίσουν τις  θέσεις τους.

Αφού καταφέρνουν να μπουν όλοι οι επιβάτες κλείνω τις πόρτες, τσεκάρω τις μπροστινές  θέσεις για ζώνες, η συνάδελφος μου τις πίσω ενώ η Κόρα πιάνει το μικρόφωνο για να ξεκινήσουμε σιγά σιγά με τις οδηγίες.

Είμαστε τρείς αεροσυνοδοί στη πτηση,
Αφού βλέπω ότι είναι όλα εντάξει  παίρνω θέση στο κεντρο και δείχνω τις οδηγιες μάσκες οξυγόνου,πόρτες κινδύνου κα..

Είναι απαραίτητα για όλες τις πτήσεις είτε είναι δώδεκα ωρών είτε  δυό είναι ευθύνη μας να ενημερώνουμε.

Ύστερα παίρνουμε και εμείς θέση, βάζουμε ζώνη, ο πιλότος ακούγεται από το μικρόφωνο, ενημερώνει τους επιβάτες για την ώρα που θα φτάσουμε και η πτήση ξεκινά.

Το αεροπλάνο αρχικά κινείται με σταθερή ταχύτητα  μεχρι να  ευθυγραμμιστεί στη τελική ευθεία, τότε αυξάνουμε ταχύτητα, τα φώτα σβήνουν και σηκωνόμαστε στον αέρα.

Αυτή είναι η διαδικασία, στις πρώτες μου πτήσεις η απογείωση ήταν ένα δύσκολο κομμάτι γιατί  αισθανόμουν έντονα  ζαλάδα, με δυσκολεύε αρκετά όταν έπρεπε  να σηκωθώ, δεν αισθανόμουν σταθερή και τα τακούνια το έκαναν ακόμα χειρότερο.

Τώρα όμως δεν έχω πρόβλημα το έχω συνηθίσει, βέβαια κάποιες πολύ άσχημες πτήσης με συχνές αναταράξεις μπορεί να με δυσκολέψουν λίγο.

Αφού ίσιωσε το αεροπλάνο μπορούμε να σηκωθούμε απο τις θέσεις μας, εβγάλα την ζώνη μου και πήγα στη καντινά για να ξεκινήσω σιγά σιγά τα σνακ.

Η Ροσέλ με ακολούθησε από πίσω και με  σκούντηξε απαλά στον ώμο μόλις χαθήκαμε στο μικρό δωματιάκι όταν δεν μπορούσε να μας δει πια  κανείς.

«Έμαθα ότι καθυστέρησες να έρθεις σήμερα..δεν μας έχεις συνηθίσει σε τέτοια, πρέπει να  καλοπέρασες στο ξενοδοχείο Ελίζα...., που γνωριστήκατε; Ελά Ελά πες μου»

Love is in the πτήση 124Where stories live. Discover now