~Fill~
«Ωραία ήρθα τι με ήθελες ;»Τρυπώνω μέσα παρόλο που η γραμματέας του μου ζήτησε να περιμένω, δεν υπήρχε ουτε μια στο εκατομμύριο περίπτωση να το κάνω, εξάλλου αυτος με ανάγκασε να έρθω ως εδώ, δεν έχω σκοπό να κάθομαι και να περιμένω πότε ο εξοχότατος θα έχει χρόνο να μου μιλήσει, το καλό που του θέλω να βρει χρόνο τώρα που ήρθα, αυτό ειναι δικό του πρόβλημα οχι δικό μου.
Η βλαμενη η γραμματέας του, Σιλβι τη λενε; ποιος νοιάζεται, με ακολούθησε μέχρι μεσα λες και δε ξερει ποιος είμαι, για να του πει οτι προσπάθησε να με σταματήσει αλλα δε τα κατάφερε.
Μπούρδες αν πραγματικά αυτη ειναι η προσπάθεια της τζαμπα την πληρώνει, την κοίταξα με ενα βλέμμα αδιαφορίας αλλα οχι τοσο μεγάλο οσο οταν αντίκρισα το πρόσωπο του.Διαβαζε κατι φυλλαδια οταν μπήκα,
εντύπωση μου κανει που δε τον έπιασα να κάθεται αγκαλιά με καμια γκομενα.
Αμέσως μας κοίταξε και τους δυο και εκανε νόημα στη κοπελα να φυγει αφού τη κοιταξε σαν να της ελεγε «δε πειραζει τον ξερω» αλλα αυτο ειναι το προβλημα οτι δε με ξερει καθολου.«Κάθισε στη καρέκλα μην είσαι όρθιος»
Άρπαξα τη καρεκλα και κάθισα απότομα, δεν ειναι γελοίο ένας τέτοιος άνθρωπος να προσπαθεί να κρατήσει τους τύπους;
«Σε πήρα και τηλεφωνο αλλα δε μου το σηκωσες.. ήταν καλη η πτηση σου;»
Δε θα απολογηθώ κιολας που δε σηκωσα τη κλήση του και γιατι προσπαθει να μου παιξει τωρα οτι νοιαζεται?
«Δεν έχω πολύ χρόνο, οπότε απλά πες μου τι ήταν αυτό που ήθελες τόσο πολύ να μου πεις και δε γινόταν να το μάθω απτο τηλέφωνο;»
Τον βλεπω να κουνιέται νευρικά στη καρέκλα του και να καθαρίζει το λαιμό του προτού μου απαντήσει
«Κοίτα το ξερω πως δεν τα πηγαίνουμε παρά πολύ καλά τώρα τελευταία αλλά»
«Τελευταία;»
Ακούω τα λόγια του και δεν ξέρω αν θέλω να γελάσω μαζί του ή να του φωνάξω
Τον κοιτάω φανερά εκνευρισμένος
«Δε γίνετε να σοβαρολογείς, δε θέλω να εχω καμία σχέση μαζι σου! αναγκάστηκα να έρθω εδώ! για αυτο πες μου τι είναι για να φύγω»
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love is in the πτήση 124
Romance«Τελικά μάλλον ήταν γραφτώ μας να ξανά συναντηθούμε» Η Ελίζα έχει πετύχει τους στόχους της και όλα όσα ονειρεύεται ή τουλάχιστον αυτο πιστεύει... Είναι αεροσυνοδός σε αεροπορική εταιρεία και ταξιδεύει σε όλο το κόσμο, έχει δουλέψει σκληρά για να π...