Κεφάλαιο 1

111 6 0
                                    

Όταν έφτασα στο αεροδρόμιο δεν είχα προλάβει να φτιάξω τα μαλλιά ή το μακιγιάζ μου απλά έτρεχα στους διαδρόμους σέρνοντας τη βαριά βαλίτσα μου προς τη κοντινότερη οθόνη για να τσεκάρω τις πτήσεις.

Αλλά όταν έφτασα και έψαξα τη πτήση μου είχε ήδη αναχωρήσει.

Ένιωσα τα μάτια μου να τσούζουν και προσπάθησα με όλη μου τη δύναμη να συγκρατήσω τα δάκρυα μου που κόντευαν να κυλίσουν, είμαι τόσο νευριασμένη και απογοητευμενη με τον εαυτό μου γιατί δεν είχα ξανά χάσει πτήση πριν από σήμερα και ολη αυτή η αναδιοργάνωση που προκάλεσα με στρεσάρει τόσο πολυ, δε ξέρω τι να κάνω.

Θέλω να φωνάξω να τσιρίξω να κλοτσήσω κάτι, ίσως; Γαμώ ετρεξα τόσο πολύ σήμερα για να τη προλάβω αλλά όλα στράβωσαν και δεν φταίει κάνεις άλλος για αυτο παρά μονάχα εγώ και πάλι εγώ.

Τι θα συμβεί αν ξαφνικά χάσω τη δουλειά μου; αν με απολύσουν? δε θα το αντέξω, δε θα είναι εύκολο μετά από όλα αυτά να ξανά βρω κάπου δουλειά και σε αυτή τη φάση που είμαι έχω μεγάλη ανάγκη τα χρήματα

Πρέπει να σκεφτώ ψύχραιμα , αφήνω τη βαλίτσα μου και περνώ μερικές βαθιές ανάσες, αφού πάει η πτήση, την έχασα, αυτο που πρέπει να κάνω τωρα είναι να μιλήσω με την υπεύθυνη μου, να δω τι έχει να μου πει και να ελπίζω πως θα πάνε όλα καλά για να παρά μείνω στη θέση μου..

Το αεροδρόμιο ειναι πραγματικά τεράστιο και γεμάτο με κόσμο αλλά λογικό θα μου πεις αφού μόλις ξεκίνησαν οι καλοκαιρινές διακοπές

Όποτε βαδίζω γρήγορα, κάνω πολλές προσπεράσεις και έχω το νου μου στις ταμπέλες για να βρω προς τα που μπορεί να βρίσκονται τα γραφεία.

Πάντως είμαι πολυ τυχερή που ταξίδεψε και η υπεύθυνη μου εδω για κάτι υποθέσεις όποτε μπορώ να λύσω το πρόβλημα απο κοντά και όχι απο το τηλέφωνο. 
Αλλά ξαφνικά ακούω κάποιον να φωνάζει

«Fill πρόσεχε»

Έστρεψα το βλέμμα μου προς τη φωνή που άκουσα και έτσι δεν παρατήρησα τον τυπά που ερχόταν με φορά καταπάνω μου

συγκρουστήκαμε υπερβολικά δυνατά για να χάσω την ισορροπία μου και να βρεθούμε και οι δυο στο πάτωμα.

τα χέρια μου κατευθείαν ακούμπησαν  το κεφάλι μου για να μπορέσω να διώξω τη ζαλάδα, από το ξαφνικό χτύπημα.

Μαλλον το σύμπαν αποφάσισε πως δεν μου έφταναν τα όσα συνέβησαν σήμερα για αυτο και χτύπησα τώρα και το ποδι μου! Ναι και επίσημα μόλις καταστράφηκε ολοκληρωτικά η μέρα μου! Ευχαριστώ!
Έλεος! γιατί είμαι αναγκασμένη να φοράω τακούνια!

Love is in the πτήση 124Donde viven las historias. Descúbrelo ahora