Κεφάλαιο 11

10 1 0
                                    

~Eliza~

Αισθάνομαι πως τελευταία εχω χάσει την αίσθηση του χρόνου.

Η νέα μου εβδομάδα όπως με είχαν ενημερώσει θα είναι γεμάτη καθημερινές πτήσης. Το πρόγραμμα μου ξεκινά από σήμερα Δευτέρα μέχρι την Κυριακή και το θετικό είναι πως μου έχουν βάλει δύο ημέρες ξεκούρασης.

Πιο συγκεκριμένα οι μέρες μου έχουν ως εξής:
Δευτέρα/ Ταιλάνδη
Τρίτη /Ιταλία
Τετάρτη ημέρα of
Πέμπτη /Παρίσι
Παρασκευή/ Κροατία
Σάββατο/ Μαδρίτη
Κυριακή of

Δευτέρα
Ο αέρας με χτυπά απαλά στο πρόσωπο και τα μαλλιά μου κυματίζουν στον ρυθμό του. Αφήνω το μυαλό μου να συγκεντρωθεί μόνο στο κρότο των τακουνιών μου καθώς συγκρούονται με το έδαφος και στη φασαρία της βαλίτσας μου όσο πλησιάζω με σταθερά βήματα το αεροπλάνο που εχει πλεον ετοιμαστεί και μας περιμένει για απογείωση.

Νιώθω σαν να παίζω σε σκηνή από ταινία.
Αν έπρεπε όμως να επιλέξω κάποια  κατηγορία ταινιών θα διάλεγα σίγουρα τις ταινίες δράσης.
Όσο και αν με αναστατώνουν πολλές φορές όταν τις παρακολουθώ, πιστεύω ειλικρινά ότι  θα μου ταίριαζαν πολύ ειδικά αν γινόμουν πράκτορας ή κυνηγός θησαυρών; θα ήταν σίγουρα φοβερό να μου βάλουν καμία σκηνή μέσα σε ελικόπτερο και ενώ πχ σκάνε δίπλα μου βόμβες να κάνω τρομερούς ελιγμούς και να γλιτώνω μόλις για λίγα κλάσματα του δευτερολέπτου ή να έπερνε φωτιά και να αναγκαζόσουν να πέσω με αλεξίπτωτο απο τον ουρανο.
Καλά έχουμε μάθει γενικά πολλά σχετικά με τα αεροπλάνα οπότε μπορώ να πω πως είναι  το στοιχείο μου... λίγο φανερό.

Λατρεύω την δουλειά μου.

Μερικες τελευταίες ανάσες πριν φυγω απο την Αυστραλία και πετάξω κάπου αλλού. Ανεβαίνω τις σκάλες και γυρνάω προσεκτικά μολις φτάνω στο τελευταίο σκαλί να κοιτάξω το ηλιοβασίλεμα πίσω μου, είναι πανέμορφο, η θεά απο εδώ πάνω είναι πανέμορφη ειλικρινά πιστεύω πως δε θα βαρεθώ πότε να το κοιτάζω. Ακόμη και αν το παρατηρώ κάθε μέρα πάντα με κάποιον μαγικό τροπο καταφέρνει να με εκπλήσσει, δε πρόκειτε να βαρεθώ όλα αυτά τα χρώματα που εμφανίζει και τα ενσωματώνει μέσα του με έναν τόσο φυσικό τροπο που αν προσπαθούσα να πετύχω το ιδιο αποτέλεσμα σε εναν καμβά ζωγραφικής θα αποτύγχανα παταγοδως. Όλοι λένε πως η μαγεία κρύβεται στα πιο απλα πραγματα, που εχουμε γύρο μας και ειλικρινά μπορώ να το νιώσω αυτο.

/////

Μέχρι να βάλουμε μέσα τους επιβάτες και να εξηγήσουμε τα πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες πέρασαν τουλάχιστον δυόμιση ώρες και τώρα βρίσκομαι στην γαλερια (καμπίνα) να ετοιμάζω δίσκους.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love is in the πτήση 124Where stories live. Discover now