7.BÖLüm

82 14 4
                                    

Buraya sizi ifade eden bir emoji bırakır mısınız?

Bol bol satır arası yorum yaparsanız sevinirim iyi okumalar.

"Suçlamak, anlatmaktan daha kolaydır.
Çünkü anlarsan, değişmen gerekir."

7.BÖLüm

Bölüm şarkısı: Şekersiz= En güzel yaşımdı

Çağrı'dan

"Hayırdır, bu saatte niye çağırdın beni?"

"Alphan, Lema'dan uzak dur."

"Anlamadım?"

"Bak tamam, kız kardeşim güzel biri. Girdiği ortamda dikkat çekiyor, her ne kadar bundan nefret etsem de."

"Lafı geveleme. İma ettiğin şeyi suratıma söyle."

"Sen önce kendi hayatında ki karmaşanı bitir. Lema'nın davranışlarına göre de hareket etme. Şuan da boşlukta, hayatta bir amacı yok. Birine ya da bir hobiye bile tutunabilir. "

"Ama sana tutunmasın diyorsun. Eyvallah."

"Alınganlık yapmanın sırası mı şimdi? Sana diyorum ki, onunla ilgilenmeni aşk sanabilir. Sana gönlünü kaptırdığını zannedebilir."

"Çağrı, ben o boşluktan faydalanacak insan mıyım? Sen beni hiç mi tanımıyorsun?"

"Sen faydalanırsın demiyorum ağabey, Lema yanlış anlar diyorum. Kaptırır kendini, üzülür diyorum."

"Uzak mı durayım? İstediğin bu mu?"

"Lan niye beni anlamıyorsun? Daha yeni nişan attı. Hemen birine kapılması ne demek anlamıyor musun?"

"Bak, kardeşin için endişe ediyorsun. Yine de bu kız aşık değildi, sevdalı değildi. "

"Anlatamıyorum ki derdimi. Uzak dur Alphan. Lema, sana yara bandı olamaz. Daha kendi yaralarını saramıyor."

"Çağrı, ben çocuk muyum? Yarabandı olsun diye birinin duyguları ile oynayacak insan mıyım? Tamam, yalan yok kız kardeşin çok güzel. Dikkatimi de çekiyor, gördükçe göresim de geliyor eyvallah."

"Lan! Komutanım demem yapıştırırım bir tane. Ağabeyim ben ağabey. Bizim mezhep o kadar geniş değil biraderim."

"Ben Lema'yı ilk gördüğümden beri beğeniyorum. Yalan mı söyleyeyim pezevenk? Ben senin arkandan iş çevirecek adam değilim. Koca adamım, duygularımı da anlayacak yaştayım. Açık açık söylüyorum, kardeşin isterse yanında olurum. İstemezse de adımı bile geçirtmem yanında."

"Bende onu diyorum, şimdi gidersen ister. Acı ama gerçek. Sen olduğun için değil, ilgiye ve sevgiye ihtiyacı olduğu için isteyecek. Bırak kendini biraz toparlasın."

"Sabah kıza ilanı aşk konuşması yapacak halim yok. Niye tutuştun bu kadar?"

"Senin her an boğazına yapışabilirim. Normalde kimsenin suratına bakmaz, bu kadar kısa sürede baka baka benim kardeşime bakmış. Şerefsiz, it herif."

"Buradayım lan hâlâ. Duyuyorum."

"Duy diye söylüyorum. Sivile geçince kafayı gömeyeceğim, şimdiden söylüyorum."

"Gömersin kardeşim, gömersin. "

O kendi kendine söylenirken ayağımı kaldırdım, indirmeden geri çekilmişti. Refleks makinesi puşt.

KAÇ GEL KOMUTAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin