04.09.1991
HOGWARTS CADILIK VE
BÜYÜCÜLÜK OKULU"Yüz yıllardır bir Quiddtich takımında hiç on bir yaşındaki bir çocuğu oynatmamışlardır, Harry," diyen Jane ağzına bir parça jambon attı. Harry biraz önce onlara Profesör McGonagall'la yukarıda olanları anlatmıştı. Harry Gryffindor Quiddtich takımına Arayıcı olarak seçilmişti.
İlk Quiddtich dersinin -Neville başta olmak üzere- birçok kişiye zehir olması üzerine herkes akşam yemeğinde surat asmıştı. Neville, süpürgesinden düşüp bileğini kırdığı için Madam Hooch onu hastane kanadına götürürken Draco Malfoy çocuğun yere düşürdüğü Hatırlatmaca'yı alıp saklamak istemişti ama Harry buna engel olayım derken süpürgesinin üzerine McGonagall'a yakalanmıştı.
Herkes onun okuldan atılacağından, en kötüsü bir cezayla sıyrılacağından emindi oysa ama Harry, Arayıcı haberiyle geri geldiğinde herkesin keyfini yerine getirmişti.
"Wood da öyle söyledi." dedi Harry keyifli bir sesle. Oliver Wood, takım kaptanıydı. "Haftaya antrenmanlar başlıyormuş. Kimseye söylemeyin, Wood saklıyor bunu."
"Bu inanılmaz," Ron kendi kendine mırıldanırken Harry gülerek ona baktı. Ron o kadar etkilenmiş ve hayran kalmış gibi görünüyordu ki...
"Tebrikler Harry," Ron'un ikiz ağabeylerinden biri olan George alçak bir sesle Harry'yi tebrik ettiğinde Harry ona döndü. "Biz de takımdayız. Vurucu olarak."
Fred de sohbete dâhil olduğunda Jane sıkılıp başını tabağından kaldırdı ve bu sırada masalarına doğru ilerleyen Malfoy ve arkadaşlarını gördü. Gözleri telaşla irileşirken onlar varmışlardı. "Mugglelar'ın arasına dönmek üzücü olmalı, Potter. Buradaki son yemeğinin keyfini çıkar." Henüz onlar dışında kimsenin Harry'nin Arayıcı olarak seçildiğinden haberi yoktu.
"Sen ve küçük dostların yan yana geldiğinizde çok cesur oluyorsunuz doğrusu," Harry'den önce Jane atladığında bakışlar ona döndü ama o küstah bir tavırla Malfoy'a bakıyordu. "Ama bu sabah aynı cesurluğu süpürge üzerine göremedik, sarı kaniş."
Draco dişlerini gıcırdattı. "Seninle konuşmuyorum aptal Gryffindor."
"Doğru konuş." dedi Harry masanın üzerinden yumruklarını sıkarak.
Aniden Draco'nun yüz hatları gevşedi. Alaycı bir ifadeyle Harry ve Jane'i süzerek, "Potter sevgilisine sahip çıkıyor, aman Tanrım, ne dokunaklı sahne." dedi. Crabbe ve Goyle'ı dirseğiyle dürtüp hep birlikte gülmeye başladılar. "Sanırım ağlayacağım."
"O benim sevgilim değil." Jane kulaklarına kadar kızarmıştı ama hâlâ sinirli hissediyordu.
Draco, yamuk bir gülüşle ona baktıktan sonra arkadaşlarına kafasıyla işaret verdi ve yanlarından ayrılarak geri Slytherin masasına ilerlediler. Onlar uzaklaşırken Harry hâlâ öfkeyle soluklanıyordu.
"Boş ver onu." Hermione, sessizliğini bozduğunda Jane başıyla onu onayladı. Bu iki kız okulun ilk gününden beri birliktelerdi. Şimdiye kadar Jane'nin birçok arkadaşı olmuştu ama Hermione'nin tek arkadaşı o'ydu.
Akşam yemeğinden Gryffindor Kulesi'ne dönerlerken hareketli merdivenlere bindiler. Harry ve Ron önden basamakları çıkarlarken Quiddtich hakkında konuşuyorlardı. Hermione ise Jane'e ezberlediği büyülerden bahsediyordu. Ansızın merdiven tangırdayıp hareket ettiğinde hepsi can havliyle mermer trabzanlara tutundu. "Neler oluyor?" diye sordu Harry.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENDLESS DREAM
FanfictionHarry Potter öksüz bir çocuk olarak kaldığında artık tek sığınağı babası James Potter'dı. O serin yaz gecesinde, kehanetten sonra ikinci defa kaderi yazılmış ve çarklar yeni oyunlar için dönmeye başlamıştı. harry potter series \ au başlangıç: 18.0...