Herkese meraba ❤️
Lidya & Ali
Değerli kadınlar. 8 Mart Dünya kadınlar günümüz kutlu olsun. İyi ki varsınız❤️💋
Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmazsanız sevinirim❤️
İyi okumalar❤️
Araba bir konağın bahçesinde durduğunda ikimizde indik. Dışarıda bir kaç koruma vardı. Hepsi Aliye selam verdikten sonra Ali de baş selamı verip bagajı işaret etdi.
Adamlardan biri yaklaşıp bagajdan bavulumu aldı. Bende bu esnada hem bahçeye hem de önünde durduğumuz koca konağa bakıyordum.
"Geçelim mi?" diye evi gösterdi Ali. "Olur" diyerek gösterdiği yöne doğru ilerlemeye başladık. Kapının önüne gelmemizle kapının açılması bir oldu. Orta yaşlı bir kadın kapıyı açıp " Hoş geldiniz Ağam" dedi.
" Hoş bulduk, Esma abla." dediğinde ikimiz de içeri girdik. Bana dönüp "Siz de hoşgeldiniz" diyerek gülümsedi. Bende aynı şekil karşılık vererek "Hoş buldum. Teşekkür ederim" dedim.
"Yengem. Hoş geldiniz." diyerek bize doğru yaklaşan Ajini gördüm. Yüzünde gülümsemesiyle önce Aliye sonra da " Kız, sen de hoş geldin" diyerek bana sarıldı. Bende gülerek karşılık verdim.
"Hoş bulduk yenge. Lidyanın odasını hazırladınız mı?" diye sordu Ali." Hazır Yengem hazır. Hatta sofra da hazır. Hadi her kes sizi bekliyor. Buyurun." diyerek eliyle salonu işaret etdi. Ali bana bakarak başıyla salonu gösterdi "Hadi geçelim."
Hiç tanımadığım insanların ailemden bile yakın davranması beni mutlu etmişti.
Salona geçtiğimizde büyük sofranın kenarında Karahan ailesini gördüm. Her kesle tanışmıştım. Ama sofranın en başında oturmuş babannem yaşlarında biri daha vardı.
"Hoş geldin kızım." diyerek gülümsedi Şilan hanım. " Hoş buldum efendim." aynı sekide karşılık verdim.
"Lidya abla. Hoş geldin" Eslim masadan kalkıp bana doğru koştu ve sarıldı. Bende gülümseyerek " Hoş bulduk güzellik." deyip ona sarıldım.
"Hoş geldin kızım." demin masanın başında oturan kadın gülümseyerek bana baktı. "Hoş buldum efendim." ona yaklaşıp onun da elini öptüm.
" Ben Alinin babannesi Havin. Şilan durumdan bahsetdi. Burada dilediğin kadar kala bilirsin, kızım." bu evde herkesin bana bu denli iyi yaklaşması beni çok mutlu etmişti.
İlk başlar da biraz gerilmiştim. Sonuçta hiç tanımadığım bir yerde nasıl karşılanacağımı bilmiyordum. Ama bana o kadar iyi davranmıştılar ki, görmediğim aile sevgisini on dakikalık bile olsa burada görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBE DOKUNAN
RomanceŞehirden Mardine gelen Lidya, tesadüf eseri aşiret ağasıyla karşılaşır. Yıllardır hayatına kimseyi almayan Karahan aşiretinin ağası Ali Efe Karahan hastahanede gördüğü Lidyaya aşık olur. Bu ikisinin aşk serüvenini okumaya hazırmısınız?