Herkese meraba ❤️
Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmazsanız sevinirim.❤️
Fikirlerinizi merak ediyorum❤️
Keyifli okumalar ❤️
"Hayatının geri kalanını biriyle geçirmek istediğini anladığın zaman, hayatının geri kalanının bir an önce başlamasını istersin."
"When Harry Met Sally"
*****
Dışarıda kapının önünde duruyorduk ikimiz. Ali hala elimi tutuyordu.Elimi tutan eline, sonra başımı kaldırıp yüzüne baktım. Sinirden kulağına kadar kızarmıştı.
Anlamadığım şey, neye bu kadar kızmıştı?
Ona baktığımı görünce, oda dönüp bana baktı. Elimi tutduğu eli gevşedi ve elim boşluğa düştü.
"Kusura bakma. Rahatsız ettiği için seni oradan uzaklaştırmak istedim" diyerek arabaya doğru gitmeye başladı.
Bende arkasından giderek "Yoo. rahatsız olmamıştım aslında" deyip birazcık sinirlendirmek istemiş olabilirim.
Aniden durup bana baktı. Söylediğim onu kızdırmış, kaşları çatılmıştı."Lidya. Arabaya bin.!"dedi. Sinirliydi ama bana belli etmek istemiyordu.
" Tamam ya,kızma"benden kaçarmı? anlamıştım kızdığını. Daha fazla üstüne gitmeyerek arabaya bindim.
"Ali, sana bir şey sora bilirmiyim?" dediğimde arabayı çalıştırıp bana baktı.Söyle diye bir bakış atdı."Bu Newircanlarmıdır, kimdir. Onlarla aranızda bir sorun mu var?" demin gördüğüm bakışlar hiç hayri alamet değildi. Ali arabayı çalıştırıp, sürmeye başladı.
"Bak Lidya.." diye başlayarak onlarla ilgili bir sürü şey anlatdı bana. Hejadan tutmuş babasının trafik kazasına kadar.
"Eeee. Demin Hejayı gördüm. Baya da güzel kız. Niye istemedin ki?" dedim. Gerçektende güzel kızdı.
Arabayı sürdüğü esnada bir an için bana baktı. Bir kaşı havaya kalkmıştı. "Dedim ya, çoçukken verilen bir söz. Benim fikrim bile sorulmamış." dedi tüm ciddiyyetiyle.
"Ne o, aşk evliliği mi yapacaksın Ali Ağa?" dedim sırıtarak.
"Evet."dedi direkt.
Şaşırmıştım. "Sizin buralar da aşk evliliği yapılıyormu?" dedim kinayeyle. " En azından bizim evde her kes istediği kişiyle evlendi."dedi ve devam etdi "Mesela Yengemle Abim bir birlerini severek evlendiler. Ondan önce Annemle Babam.. "
"Tamam tamam. Anladım. Sizin evde herkes aşk evliliği yapmış." dedim. Bu iyi birşeydi. En azından diğerleri gibi zorla evlendirilme durumu yoktu.
"Sana bir nasihatım var. Eğer aşık olacak kadın bulamazsan. Evde bir Heja, bir de Dicle var. Artık birini seçersin." dedim sırıtarak. Baya eğleniyordum.
"Hatta bence Heja daha iyi. Dicle biraz sinsi gibi duruyor."kahkaha atdım bu sefer.
Tamam eğleniyordum ama bu ikisinden biri ile birlikte olursa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBE DOKUNAN
Roman d'amourŞehirden Mardine gelen Lidya, tesadüf eseri aşiret ağasıyla karşılaşır. Yıllardır hayatına kimseyi almayan Karahan aşiretinin ağası Ali Efe Karahan hastahanede gördüğü Lidyaya aşık olur. Bu ikisinin aşk serüvenini okumaya hazırmısınız?