Bölüm 3 ❤️

3.4K 164 81
                                    


Yeni bölümden herkese merhaba.
Nasılsınız? ❤️

Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmazsınız sevinirim. ❤️

Not :Sadece  kafa dağıtmak için yazıyorum. Yazım yanlışları, kelime hataları ola bilir. Şimdiden özür dilerim.

Sevmek mi? yoksa sevilmek mi?

Bence sevilmek. Çünki insan yaşadığını yaşatır. Sevgi gören biri nasıl seveceğini iyi bilir.

Peki ya Lidya. Hiç sevilmemiş ki. Nasıl bilsin sevmeyi?

                  
                       🥼💕

"Melih benim için izin dilekçesi yazıp okula verirmisin?" dedi Lidya. Kısa bir ara sonra"Yok, en az bir haftalık."diye devam etdi. Ali ellerini dizinin üstünde birleştirmiş, dinlemiyormuş gibi yapıyordu.

Bal gibi de dinliyordu. Merak ediyordu çünki.

"Ben iyiyim merak etme. Sadece bir kaç gün gelemeyeceğim. Halledersin dimi?" başını yana eğip ricada bulundu. Melih kabul edince "Birtanesin ya sen. Çok seviyorum seni." neşeyle gülümsedi Lidya.

Ali birleştirdiği elini sıktı. Duydukları onu şaşırtmış, biraz da kızdırmıştı. Artık daha fazla orada durmak istemedi.

"Ben dışarıdayım bir şey istersen söylersin." ayağa kalkıp kapıya doğru ileriledi. "Tamamm" diyerek arkasından seslendi Lidya.

Kolidora çıkar çıkmaz pencerenin önüne geldi. Pencereyi açıp iki elini pencereye dayadı. Demin Duyduklarını aklından çıkarmak istercesine derinden nefes alıp verdi.

"Acaba sevgilisi mi?" dedi kendi kendine. "Peki ben niye bunu düşünüyorum.? Niye onu düşünüyorum?" diye sordu bu kez.

Fazla durmadı kolidorda. Lidyanın odasının önüne geldiğinde "Melih, bana biraz para yollarmısın? Aceleyle geldiğimden bankadan çekemedim." dediğini duydu.

" Ağam? " arkadan gelen Mahirin sesiyle ona doğru döndü. Kapı dinlediği için paniklemiş ama hemen kendisini düzetmişti.

" Söyle."dedi düz bir sesle."Bir şeye ihtiyaç varmı diye bakmıştım ama.." Aliyi kapı dinlerken gördüğü için hafif gülümsemeden edememişti.

"Sırıtma lan. Bir şeye ihtiyaç yok!" kızmıştı. Çünki Mahirin neye güldüğünü anlamıştı.

"Kusura bakma Ağam." diyerek başını aşağı eydi.

Önden Ali arkasından Mahir odaya girdiler.

                    *****

Melihle konuştuktan sonra telefonu kapatıp yanıma koyacakken kapalı ekrandan yüzümü gördüm.

Babamın vurduğu yer kızarmış, hafif de morarmıştı.

Elimi yüzüme dokundurdum. Bu zaman Aliyle Mahir içeri geldi. İkiside bana bakarken ben sadece yüzüme bakıyordum.

Çenem titredi, gözüm doldu bir an için. Ama ağlamadım. Canım yanmıştı ama ağlayamadım.

Telefonu yanıma bırakıp, yandaki çantamı elime aldım. Alinin dikkatle beni izlediğinin farkındaydım ama ona bakmadım. Elimden gelen kadar yüzümü ondan saklamaya çalıştım.

KALBE DOKUNANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin