Yuu eve vardı. Kapıyı açması üzerine içeri ilerledi.
"Mikaa!"
Ses yoktu. Yuu mikayi göremedi. Endişeyle mika nin odasına ilerledi.
Kapıyı açtığında mika nin orda olmadigini gördü. İçini bir telaş kaplarken aniden aklına onunla telefonda konuşurken hattin bir anda kesildiği geldi.Yuu nun yüzü korku dolu bir ifade alırken etrafına bakındı.
"M-mika?!"
Odadan hızla çıktı ve evin her bir kösesini aramaya başladı.
"Bak,eğer şaka yapıyorsan komik değil. Lütfen çık ortaya!?"
Yuu nun gözleri dolmaya başladı. Eline telefonunu alıp mika yi aradı.
'aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyo-'
Yuu korkuyla telefonu kapattı. Gözünden yaşlar boşalmaya başladı. Mika ya ulaşamıyordu.
Kendini hiç düşünmeden dışarı attı. Havanın zifiri karanlık olmasini umursamayarak koşmaya başladı.
Nereye gittigini o da bilmiyordu. Bir umut koşuyordu.
"Mika!?"
Yuu birisine carpmasiyla sendeledi
Gümüş rengi saçları olan bir adama çarpmıştı yuu. Düşerken adam onu yakaladı ve kan kırmızısı gözleriyle süzdü onu.
"İyi misin?"
Diye sordu. Yuu nun ağlamaktan gözleri şişmişti. Şaşkınlıkla ona baktı.
"İ-iyiyim teşekkürler."
Dedi ve geri cekildi yuu. Ardından bir umutla adama sordu.
"Uzun boylu,sarı saçlı ve mavi gözlü birini gördünüz mü acaba?"
Sesinin titrememesi için kendini sıkıyordu yuu. Karsisinda ki adam sırıttı ve o na bakmayi sürdürdü.
Yuu tekrar konusacakken bir ses geldi arkadan.
"Yuu-chan!?"
Yuu hızla arkasını döndüğünde mika nin ona doğru koştuğunu gördü.
"M-mika!?"
Yuu tekrar dolan gözleriyle ona doğru koştu. Bir birlerine yaklasinca durdular. Yuu bir anda mikanin boynuna sardi kollarını.
"N-nerdeydin,çok korktum?!"
Yuu göz yaşlarına hakim olamazken mika da kollarını ona sardı ve sakinleştirmeye çalıştı.
Mika karşılarında ki adamı görünce gözleri kocaman açıldı.
"Ferid.."
Hızla yuu yu arkasına aldı mika. Öfkeyle Ferid dedigi adama bakıyordu.
Yuu nun ne olduğu hakkında bir fikri yoktu ama mika ya hâla sarılıyordu ve birakmayi düşünmüyordu.
Yuu bir an onu kaybettigini sanmıştı. Göz yaşları durmak bilmiyordu.
Feridin sinsice sırıtması masum bir tebessüme dönüşürken neşeyle konuştu.
"Selam mikaela!"
Mika sinirle dişlerini sıktı.
"Gorusmeyeli uzun zaman oldu değil mi? Ah, bu tatlı sohbeti bitirmek istemezdim ama gitmem gerekiyor." Dedi Ferid.
Mika tam bir şey diyecekken Ferid in gözleri ağlayan yuu ya gitti ve tekrar konuştu.
"Bir birlenizi seviyor olmalısınız. Umarım kimse bu güzel çifti ayırmaya kalkmaz..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'°Bana ışığın yolunu göster°'~mikayuu
Romance"mavilerinde ki parlayan yıldızları görebiliyorum.." ' Yıldızların bile eşi,benzeri varken o nasıl bu kadar eşsiz olabilirdi? ' Lambaları kapatalı çok olmuştu.ışık neydi ki? Bir düğmeden ibaret miydi? Ama neden o düğmeye basınca ışık yanmıyordu? O d...