°10°

35 3 9
                                    


✳️ ✳️ ✳️ ✳️

Yuu duştan çıkmıştı. Öncekinden daha iyi hissediyordu ama hâla ateş gibi yanıyordu. Mikayi odada göremeyince seslendi.

"Mikaa?"

Ses gelmedi. Yuu anlamaz bir şekilde mika dan cevap bekledi ama yoktu.

Yuu üstünde ki havluyu bir kenara bırakıp üstüne bir şey gecirecekken kapi yavaşça açıldı.

Bunun üzerine yuu hemen altına bir şey geçirdi ama üstünde bir şey yoktu hâlâ.

İçeri giren mikaydı. kapının tam önünde duruyordu. Başını aşağı eğdiği için yüzünü tam göremedi yuu onun.

Mika yavaş adımlarla yuu ya yöneldi. Hiç bir şey dememişti.

Sessizliği bozan yuu oldu.

"Mika, sen iyi misin?"

Mika bir şey demedi. Sadece yuu nun yanına ilerlemeye devam etti. Aralarında sadece bir kac santim kaldığında durdu.

Yuu anlamaz gözlerle ona bakıyordu.

"M-mika?--"

Mika bir anda yuu yu kavrayip boynuna yöneldi. Yuu dona kalmış şekilde durdu. Dişlerini tam boynuna gecirecegi an durdu mika. Sonra hafif bir öpücük bırakıp geri çekildi.

"M-mika sorun ne?"

Mika sakin bir ses tonuyla konuştu.

"Ateşine baktım sadece. Sorun yok."

Mika yuu nun gözlerine bakmakta zorluk çekiyordu. En sonunda dayanamadı ve yuu ya arkasını dönüp konuştu.

"Sen biraz dinlen. Seni yalnız bırakiyim ben."

Yuu nun bir şey demesine fırsat vermeden odadan çıktı. Yuu anlamamış olsa da mika nin dedigini yapmaya karar verdi. Yatağa uzandı ve dinlenmeye çalıştı. Bir kaç dakika sonra göz kapaklarinin ağırlaşması üzerine orda uyuya kaldı.

🍀 🍀 🍀 🍀

'Ne yaptım ben, ne yaptım ben, ne yaptım ben!?'

Diye kendi kendine düşünüyordu telaşla mika. Az kalsin canından çok sevdiği kişiye zarar verecekti. Son anda durdurmuştu kendini.

Yuu ya vampir oldugunu söyleyemezdi. Eğer yuu bunu öğrenirse olaylar daha da çıkmaz yola girerdi.

"Lanet olsun!.."

Diye söylendi öfkeyle. O sırada gelen sesle arkasına döndü.

"Vay vay vay.. prensimiz prensesine az daha zarar veriyordu demek."

Sesin sahibi Ferid di. Mika sinirle ona doğru bir yumruk savurdu ama Ferid, mika nin yumruğunu hava da yakaladı.

"Hadi ama mika, Oyun bozanlik yapma!"

Mika nin öfkesi yüzünden kolaylikla okunabilirdi.

"Hepsi senin yüzünden lanet olası vampir!"

Ferid yuzune sahte bir üzgünlük takinarak alayla konuştu.

"Benim yüzümden mi!? Kalbimi kırıyorsun ama.."

Ardından yüzünü sahte uzgunlugu yerine korkunç bir gülümseme aldı.

"İyiliğimin karşılığında bana böyle mi teşekkür ediyorsun?"

Mika sinirle yumruklarını sıktı.

"Seni öldüreceğim!"

"Oo..zoru oynuyorsun.."

Ferid mika nin kulağına eğilip sinsice fısıldadı.

'°Bana ışığın yolunu göster°'~mikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin