"O yüzden umut hâla varken seni kurtaracağım!.."
Mika bir şey demedi. Gülümsedi sadece. Yuu da dolu gözleriyle gülümsedi. Mika gözlerini yere cevirdi ve yüzünde ki buruk tebessümünü sürdürerek konuştu.
"Bunu benim sana demem gerekliydi.."
Yuu mika nin ellerine uzandı ve tuttu. Mika gözlerini yerden alıp yuu nun zümrüt yeşili gözlerine dikti.
"Hadi ama,beni kurtarman gerekmez!Hem kurtarılacak bir durumda değilim!"
Yuu ortamı yumuşatmak amacıyla dalgaya vuruyordu cümlelerini. Ama mika ciddiydi. Yuu nun elini daha sağlam kavradı ve yürümeye başladı.
"Olsun, Ben yine de kurtaracağım."
Yuu yüzünden okunur bir endişeyle gülümsemeye çalıştı. Mika nın bu hali onu korkutuyordu. Mika nın bir tehlikeye daha atılmasını istemiyordu.
✳️ ✳️ ✳️ ✳️
Eve geldiklerinin üzerinden bir kaç saat geçmişti. Mika nın ciddi tavırları hâlâ son bulmamıştı. Oturduğu koltuğa sinirle yayılmıştı.
"Hey, mika."
Mika daldığı düşüncelerden sakince çıkarak yuu ya baktı.
"İyi olduğuna emin misin?"
'Hayır iyi falan değilim. Hatta aklımda başta Ferid olmak üzere tüm o şerefsizlerin iç organlarını söküp ipe dizip kurutmak istiyorum.'
"Evet."
Dedi mika tatlı bir tebessümle. Yuu mika nin yanına sokuldu. Kollarını ona sardı.
"Olanları unutsak?..Onlarla konuşmayiz olur biter. Yani sanırım biter.."
Mika sıkıntıyla bir iç çekti ve oturduğu yerden kalktı.
"Yatsam iyi olacak. İyi geceler."
Yuu mika ya endiseli gözlerle bakarken konuştu.
"Ah,Tabii.. iyi geceler.."
Mika yavaş adımlarla odasına yöneldi. Yuu ise olduğu yerde durmuş onun gidişini izledi.
'Yaptın yine yapacağını aptal yuu!..'
Diye geçirdi içinden yuu endişe ve sinir duygularinin karışımıyla.
✳️ ✳️ ✳️ ✳️
Gün çoktan doğmuştu. Yuu saçlarında hissettiği ellerle gözlerini hafifçe araladı.
Bu mikaydı. Yuu nun uyandığından haberi yoktu. Gerçi yuu şu an tam uyanıkta sayılmazdı. Mika ellerini nazikçe yuu nun saçlarında gezdiriyordu. Yuu hiç bir şey demiyor,tepki vermiyordu. Böyle durmak istedi bir süre.
Tamamen açık olmayan gözleri bu sefer yavaşça kapanmaya başladı. Mika nın saclarina bu şekilde temas etmesi yuu yu çokça sakinleştirmişti.
O sırada mika durdu. Yuu nun yüzüne baktı ve hafifçe gülümsedi. Onun uyuduğunu zannediyordu hâlâ. Yuu uykulu sesiyle fısıldadı.
"Biraz daha mikaa.."
Yuu saçlarıyla oynanmasını çok seviyordu ve mika bunu çok iyi biliyordu. Ama şu an zaman yoktu. Okula geç kalacaklardi.
"Olmaz yuu-chan. Okula geç kalacağız."
Yuu kollarını altında ki mika ya sardı.
"Okul da okul olsa! 15-20 kişi daha gelse barinağa dönüşecek!!"
Diye mırıldandı sinirle yuu. Mika kıkırdadı yuu nun bu tavrına.
"Orda öyle demiyorsun ama. Yeni edindigin arkadaşlarınla pek bir mutlusun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'°Bana ışığın yolunu göster°'~mikayuu
Romance"mavilerinde ki parlayan yıldızları görebiliyorum.." ' Yıldızların bile eşi,benzeri varken o nasıl bu kadar eşsiz olabilirdi? ' Lambaları kapatalı çok olmuştu.ışık neydi ki? Bir düğmeden ibaret miydi? Ama neden o düğmeye basınca ışık yanmıyordu? O d...