Yuu mika nin bağırması üzerine yerinden sıçradı. Hayret ve dehşet içinde bakıyordu telefonda ki fotoğrafa. Mika bir anda telefonu çekti ve cebine koydu hışımla.Mika başını eğdi sinirle.
"Kolay mıydı bu kadar?.."
Diye öfkeyle mirildandi.
"B-ben.."
Diyebildi yuu sessizce.
"Beni sevdiğini sanmıştım!.."
"B-be--.."
Mika yuu nun lafını kesti tekrar.
"Neden yuu!.."
"M-mika d-dinl--"
"N-Neden bunu y-yaptın--!?"
"BENİ DİNLE MİKAELA!"
mika yuu nun lafını bölmesiyle sesini çıkarmadı. Hâla başı öne eğikti. Yüzü gözükmüyordu.
"ONU ASLA ÖPMEM BEN!? SADECE SENİ SEVİYORUM!?"
mika sesini çıkarmıyordu. Yuu ağlayıp,sinirden tir tir titrerken, mika nin da durumunun aynı olduğunu farkedemedi.
"BUNA NASIL İNANIRSI--!?"
mika nın basini kaldirmasiyla yuu nun sözü kesildi. Telaşla baktı ona. Mika göz yaşları içindeydi hıçkıra hıçkıra ağlıyordu resmen. Elleri zangır zangır titriyordu.
"M-mika?.."
Mika bir şey diyemedi elleriyle göz yaşlarını silmeye uğraştı ama nafile. Sildikce daha çok akiyorlardi.
Yuu nun ağlaması daha da çoğaldı ve mika ya sarıldı.
"Özür dilerim mika.. bağırmamalıydım.. ama sana yemin ediyorum öpmedim onu ben!.."
Mika ses çıkarmadı. Yuu daha da sıkı sardı mikayi.
"Uyuya kalmışım derste shinoa uyandırdı beni. Garip davranıyordu ama bu kadar ileri gidebileceğini tahmin edemedim.."
Mika da sarıldı ona.
"Yarın onu öldüreceğim."
Yuu mika dan ayrıldı hayretle.
"Ne öldürmesi mika? Saçmalama."
Mika gülerek göz devirdi.
"Yuu-chan bir dur da havalı kötü ergen çocuklar gibi konusayim!"
Diye alay etti gülerek. İkisi nin de nemli gözleri bir birlerine baktı uzunca.
"Gerçekten böyle bir şeyi yapacağı aklıma gelmezdi mika.. gerçekten özür dilerim."
Mika sırıttı sadece. Ama bu sırıtma öfkenin sırtımasıydı. Yuu bunu fark etmiş olacak ki konuştu.
"Eh.. mika evet haklısın yaptığı çok yanlış ama onunla konuşmana gerek yok. Boşuna kavga çıkmasın.."
Mika yuu ya baktı.
"Ne diyeyim yuu-chan? 'Git tekrar tekrar öp yuu'yu hiç sorun değil çokta yakisiyorsunuz öyle' mi diyeyim?"
Yuu şaşkınlıkla bakti mika ya.
"Ne? Beni mi öpsün? Hayırr! Öpmesin beni mika!!"
Yuu mika ya sarıldı korkuyla. Mika tatlı bir tebessüm etti.
"Çok safsın yuu-chan.."
Alnından öptü onu mika hafifçe. Yuu gülümsedi.
"O öpmesin ama sen beni istediğin kadar öpebilirsin."
Mika sırıttı.
"Öyle mi?"
Belinden daha sıkı tutup daha da çekti kendine mika sevdiği çocuğu. Deniz mavisi gözlerini onun zümrüt yeşili gözlerine dikti. Bir birlerine bakarken gözlerinin içi gülüyordu resmen. O anın büyüsü,onları tamamen ele geçirmişti.
"Seni çok seviyorum.."
Mika yuu nun bu cümlesine karsilik alnından öptü hafifçe ve kulağına eğilip fısıldadı.
"Ben de seni seviyorum yuu-chan.."
Yuu baştan aşağı kip kırmızı olurken mika sıcak nefesini yuu nun boynuna doğru verdi. Yuu irkildi ve farketmeden tuttuğu nefesini kesik kesik verdi.
"Bu hoşuna mı gidiyor?"
Yuu hiç bir şey diyemiyor,aksina mika ne derse yapacak gibi oluyordu şu an. Ve evet. Yine hiç bir şey diyemedi. Gözlerine bakıyordu sadece mika nin.
Mika daha da sırıttı bunun üzerine.
"Onlara senin bana ait olduğunu göstereceğim."
✳️ ✳️ ✳️ ✳️
..bölüm sonu..
Bu bölüm kısaydı evet,kabul ediyorum. Ama zaten yan bölüm gibi bir şeydi.
Bölüm hakkında düşüncelerini belirtir misin?
Bir daha ki bölümde görüşmek üzere,kendine iyi bak sevgili okurum!🤍
Sevgilerimle..
-Akira
🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'°Bana ışığın yolunu göster°'~mikayuu
Romantik"mavilerinde ki parlayan yıldızları görebiliyorum.." ' Yıldızların bile eşi,benzeri varken o nasıl bu kadar eşsiz olabilirdi? ' Lambaları kapatalı çok olmuştu.ışık neydi ki? Bir düğmeden ibaret miydi? Ama neden o düğmeye basınca ışık yanmıyordu? O d...