°8°

43 5 5
                                    


Eve geldikleri bir kaç saat olmuştu. Mika koltukta oturmuş, yuu da onun dizlerine yatmıştı. Mika hafif hafif yuu nun saçlarını okşuyordu.

Ortam sessizdi, huzurluydu. Ama bu sessizlik çok uzun sürmedi.

"Sınavlar başlıyor mika."

"Evet."

Yuu şaşkınca mika ya baktı.

"Nasıl bu kadar sakinsin!!"

Mika güldü ve yuu ya baktı.

"Çalıştım çünkü."

Yuu gözlerini kaçırdı. Mika nin ne demek istedigini gayet iyi biliyordu.

"Ben de çalıştı-!"

Mika yuu cümlesini bitiremeden bir kahkaha patlatti. Yuu sinirle gözlerini kaçırdı.

"Çalıştın mı?"

Mika gülmesini durduramiyordu.

"Yuu-chan daha dün akşam ben sana felsefe anlatırken ilk önce derse sövüp sonra kitabı camdan aşağı atmaya çalıştın."

Yuu bir yastık alıp mika ya fırlattı.

"Gülme be!"

Mika daha da gülmeye başladı.

Yuu bu sefer yastığı kendine vurmaya başladı. O da gülüyordu bu sefer.

"Kesin kalıcam!"

Mika gülmeyi bıraktı ve hafif bir tebessümle yuu yu kollarinin arasına aldı.

"Geçeceksin yuu-chan. Sana çalışman da yardım edeceğim."

Yuu mika ya umutla baktı sonra mika cümlesinin devamını getirdi.

"Tabii kitabı tekrar camdan aşağı atıp bir insanın kafasına isabet ettirmezsen. "

Mika tekrar kahkaha atmaya başladı.

"Beni daha fazla zorbalarsan kitabı değil de kendimi aticam camdan aşağı!"

Mika yuu nun dudaklarini kendi dudaklariyla birlestirdi. Geri çekildikten sonra konuştu.

"O olmaz işte."

"Nedenmiş?"

Yuu alayla konuşuyordu.

"Sen olmazsan kim insanların kafasına camdan kitap firlaticak?"

"MİKA!!!"

"Tamam sustum!"

Yuu nun sinirli hallerine karşı mika ona sırnaşti.

"Kızdın mi yuu-chan?"

Yuu cevap vermek yerine kafasını yana çevirdi trip atar gibi.

Mika ona sarildi

"Vallahi bir daha demeyeceğim."

Mika yuu nun dudaklarina yöneldi ve hafif bir öpücük bıraktı. Tam geri cekilecekken yuu onu kendine çekti ve öpmeye başladı.

Yuu nun bu hareketi, mika nin hoşuna gitmişti. Sert bir şekilde karsilik vermeye başladı. Nefesleri bitince ayrıldılar.

"Nasıl başarıyorsun?"

Mika sırıttı ve ima eder şekilde sordu.

"Neyi?"

"Beni her seferin de kendine daha fazla âşık etmeyi."

Mika duyduğu şeylerle dudaklarının kenarları daha da yukarı kıvrıldı.

"Peki sen nasıl basariyorsun?"

'°Bana ışığın yolunu göster°'~mikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin