"Benden..Benden ne saklıyorsun?.."🍀 🍀 🍀 🍀
Mika hayretle yuu ya baktı. Bunu demesini beklemiyordu.
"Ne?"
Diyebildi sadece. Nasıl tepki vermeliydi, ne yapmaliydi bilmiyordu.
Yuu iç çekti ve konuşmaya başladı sıkıntıyla.
"O gün seni öyle gördüğümde artık bir şeylerin ters gittigini anladim ve.. Feridle konuştu--"
Mika bir hışımla yuu yu omuzlarindan tuttu. Şu an ne yaptığını kendisi bile bilmiyordu ama bir şey yapmalıydı iste. Yoksa işler çıkmaza girecekti.
"Sana ne dedi?.."
Dedi sakinliğini korumaya çalışarak. Gerçekten zorlanıyordu. Yuu nun diyecegi şeyleri duymaktan korkuyordu.
"Feride onun tam olarak kim olduğunu ve seninle ne işi olduğunu sordum ama o sadece aptalca saçmaladı."
Mika dehşet içinde yuu ya bakıyordu.
"Saçmalamak derken? Ne dedi sana ?"
Yuu sessiz kaldi.Mika nin bu tavirlari yuu yu daha da süphelendiriyordu.
Mika daha fazla koruyamadı sakinliğini.
"Ne dedi sana?!"
Yuu mika nin bağırmasıyla irkildi. Mika ya bunu söylemeli miydi? Laf ağızdan çıkmıştı çoktan.
"Seninle bir işi olmadigini söyledi."
Mika yuu nun omuzlarından cekti ellerini. Ellerini sinirle kendi saçlarına geçirdi mika.
Yuu devam etti.
"Beni hatirlamaman ne büyük hayal kırıklığı yuichiro ichinose."
Mika soran gözlerle tekrar yuu ya baktı.
"Böyle söyledi. Bu ne anlama geliyor mika? Bu herif beni nerden tanıyor ?!"
Mika sessiz kaldı. Ne diyebilirdi ki zaten. Ona yalan söylemekten her ne kadar nefret etse de zorundaydı.
"Cevap versene mika.!?"
Bu sefer yuu ellerini mika nin iki omzuna koydu. Mika yuu ile göz teması kurmamak için kendini zorluyordu.
"Benden ne saklıyorsun mika?.."
Mika yutkundu. Yuu haklıydı. Bu zamana kadar yuu ondan tek bir şey bile saklamamıştı ve mika nin da kendisinden hiç bir şey saklamamasini istiyordu.
"Yuu-chan.."
"Seni bekliyorum mika."
Mika üstünde ki baskıyla titremeye başlamıştı şimdi de. Yuu bunu fark etmiş olacak ki derin bir nefes verdi ve geri çekildi. Dolu olan gözlerinden yaşlar yavaş yavaş dökülmeye başladı.
"Hani.. bir birimizden hiç bir şey saklamayacaktik..?"
Mika yuu nun ağladığı için kısık çıkan sesi ile bir anda gozlerinin içine baktı endişeyle.
"Yuu-chan ben--"
"Gerek yok. Sende kalsın sakladığın şey."
Yuu arkasını döndü ve odadan çıktı. Sakin bir şekilde konuşsa da içinde fırtınalar kopuyordu şu an. Aynı şey mika için de geçerliydi.
Mika yuu nun arkasından baka kalmıştı sadece. Gidip onu durdurabilirdi, ama yapamadı. Hareket dahi edemedi.
Evin kapısının kapanmasıyla mika kendine geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'°Bana ışığın yolunu göster°'~mikayuu
Romance"mavilerinde ki parlayan yıldızları görebiliyorum.." ' Yıldızların bile eşi,benzeri varken o nasıl bu kadar eşsiz olabilirdi? ' Lambaları kapatalı çok olmuştu.ışık neydi ki? Bir düğmeden ibaret miydi? Ama neden o düğmeye basınca ışık yanmıyordu? O d...